return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Eftersnack: TC2Y (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
BILDER ssorrry, har inte orkat förminska dem eller vända dem rätt.


Jag flickan till vänster.

dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:


va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt?
Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt?


Jag vet inte - det är mycket möjligt. Påminde i alla fall väldigt mycket om Igor S med de där mörka strängarna.

Edit: hmm...det var inte den låten.... :|
jofawe
Tack som tusan för förfesten Jenny :)
Jag hade extremt kul faktist...

lite bilder ligger på http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id508_page0.html
ifall någon vill se ;)

Kul att träffa alla jävla TA´s med, får väl ta å utöka min lilla lista nu med :)

Föressten.. vad pysslade Marcel med nånstans i mitten av settet när han heeeelt omotiverat började scratcha å ha sig? Jag tror inte det var meningen nämnligen =)
Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
Föressten.. vad pysslade Marcel med nånstans i mitten av settet när han heeeelt omotiverat började scratcha å ha sig? Jag tror inte det var meningen nämnligen =)


Tror han glömde av reglagen, såg så ut på hans min efteråt...
SteveTranz4ever
Var en otroliogt lyckad dag....


Jag + kompis + Vizay startade vår resa 14:20 från Sthlm... åkte direkt till min kompis (Jonas) födelsestad Ljungsbro för att hämta en annan kille och passade på att käka där på en annan salmonella pizzeria...
Kom till Glorie strax innan 19 och det var kul att se dessa härliga SWETAs återigen !!! BIG UP YOURSELF GLORIE för förfesten !!!

Hade as kul sen på festen... måste nog säga att det var TCs bästa so far... synd som sagt att inte Matt Darey kunde komma men det var ju så kul ändå... röjde som satan !!!

Slänger självklart upp massa bilder senare på Liquid...


Zappa: Har din mobiltelefon i baksätet på min bil... hur fan hamna den där... var det när vi lyssna på hardcore i trancemobilen ?
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
lite bilder ligger på http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id508_page0.html
ifall någon vill se ;)



helt klart bästa bilden från det galeriet :D:D:D
tur att man själv inte ser ut som ett jävla fån på alla bilder man hamnar på iaf :p

festen va helt okej, anneli lirade på med massa hits, alltid uppskattat :)
cosmicman kändes inte som ett dunderset, vet inte varför men jag fick ingen lust att dansa till hans set, va inget bra flyt i det tror jag :/

marcel woods däremot rockade loss totalt, va på dansgolvet när de va byte mellan woods å cosmic, tänkte precis gå av för å vila ben å fötter men de gick fan inte när han lirade så jäkla hårt :)
SteveTranz4ever
Jag har slängt upp mina bilder på Liquid i vanlig ordning

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=176

Slänger upp alla bilder från förfesten i denna posten senare så kolla tillbaks...


Lite småklipp från min digifotokamera

Förfesten: :D ( 6Mb )
http://progg.mine.nu/tc2y.by.steve.preparty.avi

Slutet av Woods set =) ( 3Mb )
http://progg.mine.nu/tc2y.by.steve.avi
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
Tack som tusan för förfesten Jenny :)
Jag hade extremt kul faktist...


hehe de var väl för väl ;) tack som kom. skoj som fän:tongue2
grymma bilder du tog. roliga att kolla på. Kan nån förklara varför de dansas runt reklampelaren? :p

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/00090/00508/thumbs/big/IMG_0089.jpg

sköööön förfestfilm steve. :stongue: filip e asrolig.
Connector
Dagen började riktigt bra när jag glömde min ryggsäck med öronproppar, karta till glorie & biran hemma.... yeeej :/

Förfesten var rolig. Kul att träffa nytt folk


Alltid lika roligt att träffa steve =)

Hörde inte så mycket av Annelie's set då jag kollade in de andra dansgolven då. Gött drag på psy-golvet =)

Marcel Woods var riktigt grym, mc'n mindre grym. Någon som vet vad låten heter som han lirade efter Age of love? Den var riktigt überkunglig.

dbl, Aendy: Jag kommer ge igen nästa gång vi träffas ;)

Connector
quote:
Originally posted by Laszlo
bah! Det var rätt åt honom! Sprang runt och ankladade mig för att vara hög, bara för att jag började småflina åt ballerinaskylten nere vid vägen :D Det är väl inte mitt fel att inga andra än jag ser det dolda budskapet. :)



Småflina!? Du rullade runt på marken och gapflabbade i 10 minuter! :D
RebeL9
oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement