|
Eftersnack: TC2Y (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
BILDER ssorrry, har inte orkat förminska dem eller vända dem rätt.
|
Jag flickan till vänster.
 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:
|
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt? |
Jag vet inte - det är mycket möjligt. Påminde i alla fall väldigt mycket om Igor S med de där mörka strängarna.
Edit: hmm...det var inte den låten.... :| |
|
|
| jofawe |
Tack som tusan för förfesten Jenny :)
Jag hade extremt kul faktist...
lite bilder ligger på http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id508_page0.html
ifall någon vill se ;)
Kul att träffa alla jävla TA´s med, får väl ta å utöka min lilla lista nu med :)
Föressten.. vad pysslade Marcel med nånstans i mitten av settet när han heeeelt omotiverat började scratcha å ha sig? Jag tror inte det var meningen nämnligen =) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
Föressten.. vad pysslade Marcel med nånstans i mitten av settet när han heeeelt omotiverat började scratcha å ha sig? Jag tror inte det var meningen nämnligen =) |
Tror han glömde av reglagen, såg så ut på hans min efteråt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var en otroliogt lyckad dag....
Jag + kompis + Vizay startade vår resa 14:20 från Sthlm... åkte direkt till min kompis (Jonas) födelsestad Ljungsbro för att hämta en annan kille och passade på att käka där på en annan salmonella pizzeria...
Kom till Glorie strax innan 19 och det var kul att se dessa härliga SWETAs återigen !!! BIG UP YOURSELF GLORIE för förfesten !!!
Hade as kul sen på festen... måste nog säga att det var TCs bästa so far... synd som sagt att inte Matt Darey kunde komma men det var ju så kul ändå... röjde som satan !!!
Slänger självklart upp massa bilder senare på Liquid...
Zappa: Har din mobiltelefon i baksätet på min bil... hur fan hamna den där... var det när vi lyssna på hardcore i trancemobilen ? |
|
|
| Vizay |
helt klart bästa bilden från det galeriet :D:D:D
tur att man själv inte ser ut som ett jävla fån på alla bilder man hamnar på iaf :p
festen va helt okej, anneli lirade på med massa hits, alltid uppskattat :)
cosmicman kändes inte som ett dunderset, vet inte varför men jag fick ingen lust att dansa till hans set, va inget bra flyt i det tror jag :/
marcel woods däremot rockade loss totalt, va på dansgolvet när de va byte mellan woods å cosmic, tänkte precis gå av för å vila ben å fötter men de gick fan inte när han lirade så jäkla hårt :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
Tack som tusan för förfesten Jenny :)
Jag hade extremt kul faktist...
|
hehe de var väl för väl ;) tack som kom. skoj som fän:tongue2
grymma bilder du tog. roliga att kolla på. Kan nån förklara varför de dansas runt reklampelaren? :p
http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/00090/00508/thumbs/big/IMG_0089.jpg
sköööön förfestfilm steve. :stongue: filip e asrolig. |
|
|
| Connector |
Dagen började riktigt bra när jag glömde min ryggsäck med öronproppar, karta till glorie & biran hemma.... yeeej :/
Förfesten var rolig. Kul att träffa nytt folk
Alltid lika roligt att träffa steve =)
Hörde inte så mycket av Annelie's set då jag kollade in de andra dansgolven då. Gött drag på psy-golvet =)
Marcel Woods var riktigt grym, mc'n mindre grym. Någon som vet vad låten heter som han lirade efter Age of love? Den var riktigt überkunglig.
dbl, Aendy: Jag kommer ge igen nästa gång vi träffas ;) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Laszlo
bah! Det var rätt åt honom! Sprang runt och ankladade mig för att vara hög, bara för att jag började småflina åt ballerinaskylten nere vid vägen :D Det är väl inte mitt fel att inga andra än jag ser det dolda budskapet. :)
|
Småflina!? Du rullade runt på marken och gapflabbade i 10 minuter! :D |
|
|
| RebeL9 |
| oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix. |
|
|
|
|