|
Eftersnack: TC2Y (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
ok.... skit ner er allihopa som mobbade mig för mitt hårstrå... Bara för det ska jag odla hår och bli hårdrockare! ;) |
hahahaha.. har fått din dialekt i huvét nu också av nån jävla anledning.. :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Glorie men sånt där ljudgrejs förstår ja mig inte på. |
Ja det är ju det som gör att vi hör vår kära musik.... hihi
Ha... bara dummar mig :p |
|
|
| dbl |
| suttit o ringt långdistans samtal med zappas mobil nått då steve???? haha :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
suttit o ringt långdistans samtal med zappas mobil nått då steve???? haha :p |
Räknas ditt & mitt 3 timmars rundgångtest ? isf. Ja (Fan va de tjöt... som värsta tinnitus)
Föresten... var det folk... nytt SWETA folk alltså på förfesten som inte gav sig till känna ? Som bara presenterade sig med förnamnet ?
Zappa vet jag men han kände jag sen innan... |
|
|
| evggyrt |
skulle bara tacka glorie för en jättebra förfest =)
synd att jag kom så sent, var ju ett gäng som gick innan jag kom =(
och sen så tycker jag att festen i övrigt var jättebra! TC har verkligen fått rutin på att fixa bra partyn! dock så saknade jag F.D. main floor på Kai Tracid, varför kunde inte psy-floor vara där? |
|
|
| Glorie |
ja ska gö en komplett lista på de som var där från sweta.
senare.. har inte tid nu :p
hahhaha... tretimmarssamtal me zappas mobil. elakt... hoho :disbelief
evggyrt, tack ;)
weeeeee kul att ni kom men synd att de blev lite sent som sagt...
håller verkligen med dig vad gäller golven! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
tänkte bara säga att köttbullarna luktade ungefär som efter Vizay hade varit på toa :whip:
|
awww de där va väl ett slag under bältet :p så illa va väl inte min arom efter besöket? :p
| quote: | Originally posted by jofawe
I övrigt tycker jag att MINA bilder var stentuffa!
och Magnus G´s ... med.. såklart.
å Steves. ... å Vizays ... å Laszlos ... å Jennys ... å .. ja ;)
|
nah mina bilder blev rätt kassa, knäppte ca. 90 stycken men de va inte många som blev riktigt bra. Vart dock nöjd med bilderna där dj'n bara syns som svart siluett mot backgrundsbelysningen :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men jag gillar dig i alla fall... trotts hårstråt :) |
va? nu hänger jag verkligen inte med här.. va ere om för hårstrå??? haha..jonas har väl inget hårstrå! missa ja nåt, ja var så jäla trött när vi kom hem.
gylle, angående den mkt välkända bilden på Patriks bröst...ja har inte kvar den.. ändra ju mitt skrivbordsunderlägg efter att folk dragit :p men han vill kanske själv lägga upp den ;) heeeheee
en favorit i repris :p :stongue:
ja tycker lätt vi ska ha nån Best of Sweta snart.. vems briljanta idé var det? :) en sån tråd alltså.. frågan e om saker sparats... Stefans isskulptur-bild t.ex. eller var det en bläckfisk kanske, (:rolleyes: ) Johan? :p :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
en favorit i repris :p :stongue:
|
Haha ... (länk)
| quote: | | awww de där va väl ett slag under bältet så illa va väl inte min arom efter besöket? |
Nej, jag tycker om när det luktar fis i hela lägenheten .. thiihi
Å det där med en best of, varför inte .. hahaha |
|
|
| Sand Leaper |
Tenkte jeg det ikke, de måtte jo selvfølgelig ta med bildet av Jana de også :D |
|
|
| Funfrock |
| du borde ju be att dem länkar ditt namn till liquidsunset.org precis som dem länkat trance clubber till trancclubber.com :) |
|
|
|
|