|
Eftersnack: TC2Y (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
dbl, Aendy: Jag kommer ge igen nästa gång vi träffas ;) |
vadå?????? :rolleyes:
förresten... kammat hårstrået eller??? :haha: :crazy: :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jana... ja hon är jätte fin... och jätte snäll ! Tillsammans med Gurgel (TC) :)
[edit] LOL @ Sand Leapers avatar ! :toothless Ajjs ÄmmSee |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jana... ja hon är jätte fin... och jätte snäll ! Tillsammans med Gurgel (TC) :)
|
Det var vel ikke noen bombe nei :( :p
| quote: |
[edit] LOL @ Sand Leapers avatar ! :toothless |
:D wurd to ya mutha! |
|
|
| Pjox |
Det värkade som om ni hade kul :)
Det va lite jobbigt att vara hemma och veta att folk dansade och hade kul :p
Är alltid kul och se bilder framförallt när folk ser ut att ha kul :p
Det är "bara" 5 månader och 11 dar tills jag fyller 18 :D så sen får jag också vara me och leka med dom stora pojkarna och flickorna :p |
|
|
| Laszlo |
:D Hennes smile alltså.....:crazy: Mina ben = sönderkokt spaghetti. .
Och MagnusG's bilder på TranceClubber......:crazy: sååååå jävla grymma. :eyespop:
Connector: Alltså, det fanns några köttisbullar kvar du kunde fått....vi ropade på dig men du kom aldrig....sände till och med iväg några pruttsignaler... :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by RebeL9
oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix. |
ok, från vad man hörde på glories filmer så var den ok. ska remixen släppas snart? |
|
|
| Vizay |
nu kan man komma åt mina bilder orörda _här_
ska rensa bland dom lite granna å sen slänga upp dom på tranceclubber eller liquid sunset tror jag...
förövrigt var bilderna magnus G tagit tokigt snygga, vill också ha en FET kamera å skillsen att använda den :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hahaah :D så det är så det ser ut där uppe alltså :D (för dem som inte fattar, vizay är runt 2m lång :nervous: ) |
:stongue: Grymt bra :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Connector: Alltså, det fanns några köttisbullar kvar du kunde fått....vi ropade på dig men du kom aldrig....sände till och med iväg några pruttsignaler... :D |
hoho... stop, u are killing me... :stongue: :stongue: :stongue:
Dioxys.. haha.. klockrent ;) |
|
|
| Kongo_kim |
| nån som vet var fan darey höll hus |
|
|
|
|