return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Eftersnack: TC2Y (pg. 5)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Kongo_kim
nån som vet var fan darey höll hus


Han blev ju dubbelbokad....men jag fattar inte hur...någon nämnde att det var dåligt av TC med tanke på att de är så pass erfarna arrangörer - men det ligger väl inte i deras ansvar? Om någon tabbade sig var det väl bokningsagencyn som Darey är signad hos.

Eller?

Och i så fall borde dessa ju ha kompenserat missen med att skicka med någon annan nisse. Å andra sidan gjorde väl Anneli ingen besviken heller....
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Kongo_kim
nån som vet var fan darey höll hus


Dubbelbokad, va snack om att han lirade i England eller nåt.
mjz
quote:
Originally posted by dbl
vadå?????? :rolleyes:

förresten... kammat hårstrået eller??? :haha: :crazy: :tongue2


haha, buuuuuuuuuuuurrrrrn! :D ;)
tobo99
quote:
Originally posted by RebeL9
oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix.


Jag har precis för mig att det va Nephilim mixen han spelade men man kanske hade trötta öron :rolleyes: Glömde ju öronpropparna hos Glorie...

Annars riktigt skön fest, trevligt att träffa allt folk, tack givetvis till Glorie för både kost och logi.

Connector... hårstrået finns där fortfarande, lovar!
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
Han blev ju dubbelbokad....men jag fattar inte hur...någon nämnde att det var dåligt av TC med tanke på att de är så pass erfarna arrangörer - men det ligger väl inte i deras ansvar? Om någon tabbade sig var det väl bokningsagencyn som Darey är signad hos.


the manager is the one to blame :rolleyes:
jofawe
tänkte bara säga att köttbullarna luktade ungefär som efter Vizay hade varit på toa :whip:


I övrigt tycker jag att MINA bilder var stentuffa!
och Magnus G´s ... med.. såklart.
å Steves. ... å Vizays ... å Laszlos ... å Jennys ... å .. ja ;)
Dioxys
stod på line-up lappen att deras bokningsagency dubbelbokat honom.. därav kunde han inte komma, men att han skulle gengälda det senare typ :)
Pjox
quote:
Originally posted by jofawe
tänkte bara säga att köttbullarna luktade ungefär som efter Vizay hade varit på toa :whip:


Aj fan.. Jag hoppas värkligen att ingen åt dom där kötbullarna!
Laszlo
quote:
Originally posted by Pjox
Aj fan.. Jag hoppas värkligen att ingen åt dom där kötbullarna!


haha - vi käkade upp varenda en av de....

btw så vet jag inte hur de kunde tycka att köttbullarna luktade poo...kände ingenting...å andra sidan har jag lika bra luktsinne som jag har lokalsinne, dvs som en brödrost
:rolleyes:
Connector
ok.... skit ner er allihopa som mobbade mig för mitt hårstrå... Bara för det ska jag odla hår och bli hårdrockare! ;)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
ok.... skit ner er allihopa som mobbade mig för mitt hårstrå... Bara för det ska jag odla hår och bli hårdrockare! ;)


Men jag gillar dig i alla fall... trotts hårstråt :) Inte bli hårdrockare & gå på Skidrow & Darknes koncerer...

Va fan e de för snack om köttbullar som luktar skit... kan dock hålla med att när man tex. köper ett nytt paket med köttisar å skär upp förpackningen så luktar de fan dö björn...
Glorie
prata me cosmicman idag. :p han sa att de var de bästa set han spelat och han bekräftade att det var a&b-remixen av silence :p inte för att ja inte trodde på rebellen.. hoho. men iaf. och sen sa han att en playlist kommer i sinom tid. svårt att komma ihåg låtarna för han kommer inte ihåg dem. :p Sen sa han "I love sweden" och han gillade publiken som fan me.. å sa att de var bra sound-riggat... men sånt där ljudgrejs förstår ja mig inte på.


jofawe... hehhe.. lät fint de där... ditt "å ja" alltså (ungefär som i "vad är väl en bal på slottet? SUCK.. Om inte alldeles alldeles underbar" :p )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement