return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Eftersnack: TC2Y (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Connector: Snyyyyyyyygt

Lika snygg som denna :p
http://www.fotogalleriet.se/arkivet...ig/IMG_0110.jpg

Ja ni... jag har la samma sinne som Laszlo då flr jag tycker fan också de liknar en p***s på lite avstånd... bra reklam eftersom den skapar debatt :)

Här har jag en till gosak till dig Laszlo... din spjuver ;)
http://www.porris.nu/glacial/archiv...2d/IMG_1791.jpg
Glorie
quote:
Originally posted by Connector
Dagen började riktigt bra när jag glömde min ryggsäck med öronproppar, karta till glorie & biran hemma.... yeeej :/


aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.

laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue:
Connector
quote:
Originally posted by Glorie
aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.

laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue:


Jo lassemannen är snäll.... Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr

Vill se fler roliga bilder! Kändes som om alla gick runt och fotade!
reveal
quote:
Originally posted by Connector
Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr


Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p

Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;)
Vizay
quote:
Originally posted by reveal
Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p


Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;)



låter som en kanonide! :D

förövrigt finns bilder från min kamera på min webserver men tyvärr så upptäckte jag just att telia bytt IP-nummer på mig ikväll så fungerande länk kommer imorrn när min nya ip e uppdaterad host leverantören av hostnamnet :)
Connector
Visst, kommer det någon superstar till Värnamo så har jag köttbulls-förfest hos mig! :p

Och Günter, Robinson-Emma & liknande "artister" räknas inte :p
reveal
quote:
Originally posted by Connector
Visst, kommer det någon superstar till Värnamo så har jag köttbulls-förfest hos mig! :p



Nänä, du ska fixa festen oavsett var (i Sverige) den är :D
jeremy1984
quote:
Originally posted by RebeL9
oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix.


Gillade den skarpt! :eyes:
GyLLe
quote:
Originally posted by Glorie
och den nu mera välkända pattbilden på Pat (jofawe) ligger som mitt skrivbordsunderlägg. Jättefint :disbelief


VA??? nu har jag missat något igen???

Kan du fixa så man kan ladda hem hela mappen så man slipper kolla bild för bild??? eller lägga upp thumbnails (stavning)???
SteveTranz4ever
nu har man gått å blivit en baseball :toothless

http://www.tranceclubber.com/images...04/DSC_1927.JPG


Magnus G har släpt sina bilder på Tranceclubber

EsseT
WOW TC2års festen var riktig skoj må jag säga tack till alla som var på min förfest :) och få autograf o prata lite snabbt med både cosmicman och marcel woods var ju inte helt fel =) En bra fest
Kunde varit lite mer folk tycker jag annars tummen upp på allt =)
MVH Manuel
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
WOW TC2års festen var riktig skoj må jag säga tack till alla som var på min förfest :) och få autograf o prata lite snabbt med både cosmicman och marcel woods var ju inte helt fel =) En bra fest
Kunde varit lite mer folk tycker jag annars tummen upp på allt =)
MVH Manuel


Tjena Esset... kul att du hittat tillbaks nu... du har ju inte vart aktiv men vart medlem ett tag här ändå....

Den som inte vet vem Esset är så är det denna filur...
http://www.liquidsunset.org/photo_a...by.steve.35.jpg

Esset aka. Jackie Chan :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement