|
Eftersnack: TC2Y (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Connector
Dagen började riktigt bra när jag glömde min ryggsäck med öronproppar, karta till glorie & biran hemma.... yeeej :/
|
aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.
laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Glorie
aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.
laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue: |
Jo lassemannen är snäll.... Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr
Vill se fler roliga bilder! Kändes som om alla gick runt och fotade! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr
|
Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p
Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p
Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;) |
låter som en kanonide! :D
förövrigt finns bilder från min kamera på min webserver men tyvärr så upptäckte jag just att telia bytt IP-nummer på mig ikväll så fungerande länk kommer imorrn när min nya ip e uppdaterad host leverantören av hostnamnet :) |
|
|
| Connector |
Visst, kommer det någon superstar till Värnamo så har jag köttbulls-förfest hos mig! :p
Och Günter, Robinson-Emma & liknande "artister" räknas inte :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
Visst, kommer det någon superstar till Värnamo så har jag köttbulls-förfest hos mig! :p
|
Nänä, du ska fixa festen oavsett var (i Sverige) den är :D |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by RebeL9
oh förresten. remixen på Silence är Above & Beyond remix. |
Gillade den skarpt! :eyes: |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Glorie
och den nu mera välkända pattbilden på Pat (jofawe) ligger som mitt skrivbordsunderlägg. Jättefint :disbelief |
VA??? nu har jag missat något igen???
Kan du fixa så man kan ladda hem hela mappen så man slipper kolla bild för bild??? eller lägga upp thumbnails (stavning)??? |
|
|
| EsseT |
WOW TC2års festen var riktig skoj må jag säga tack till alla som var på min förfest :) och få autograf o prata lite snabbt med både cosmicman och marcel woods var ju inte helt fel =) En bra fest
Kunde varit lite mer folk tycker jag annars tummen upp på allt =)
MVH Manuel |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
WOW TC2års festen var riktig skoj må jag säga tack till alla som var på min förfest :) och få autograf o prata lite snabbt med både cosmicman och marcel woods var ju inte helt fel =) En bra fest
Kunde varit lite mer folk tycker jag annars tummen upp på allt =)
MVH Manuel |
Tjena Esset... kul att du hittat tillbaks nu... du har ju inte vart aktiv men vart medlem ett tag här ändå....
Den som inte vet vem Esset är så är det denna filur...
http://www.liquidsunset.org/photo_a...by.steve.35.jpg
Esset aka. Jackie Chan :gsmile: |
|
|
|
|