return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם? (pg. 2)
View this Thread in Original format
FederalBI
quote:
Originally posted by eXeTik
Alice deejay - better off alone
משהו project - King of my castle

כנ"ל עד עכשיו יש לי אותם אני עד עכישו זוכר את הקליפ של
king of my castle
ו alice deejay
וואי איזה להיט זה היה כמו
summer jam (חחחח)
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
Juan & Domi & Jorg - Spiritual Healing

:)

שמעתי אותו בכיתה ד..




כל מקרה זה מאוד קשה לזכור מה היה הראשון.
KosmiK-G8
ממממ וואלה אני זוכר כמה טראקים שהתחלתי איתם

vincent de moor - eternity
vincent de moor - moor cd!!! איזה דיסק !

ayla - angelfalls


משנקרא בזמנו דרים טראנס...
אחחח איזה מלודיות שולטות
DJ-BON_v2
קשה קשה מאד להיזכר....

אחד הראשונים נראה לי באמת
melt to the ocean
אולי גם
more&more (ענק!!!!)
sabi10
Southside Spinners - Luvstruck...
אבל אז טחנו לו את הצורה....

וכמובן יש את

DuMonde - Never Look Back :cool:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KrazyDJs
666 - amokk
holyman - the last universe

viagra [ voyage ]
good morning israel


דיסקים של קראחנה


אוי איזה קלאסיקות...ואני חשבתי שאני היחיד ששמע הולימן
YuVaL
Barthezz - On Da Move (A Mix)
Push - Universal Nation (Live Mix)
Scorchio
Holymen - Nitch O Not
זה הדיסק הראשון שאני זוכגר ששמעתי שהיה מעורב בו טראנס
חחחחח יש שם טראקים מהירים אחושרמוטה איך הייתי חולה על טראק הטברנה ועל
the seventh universe....
§chop¥
היה שיר אחד בערבית שהלך ככה

וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....

נראה לי קראו לזה
Love transmission

אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90-
eXeTik
quote:
Originally posted by YoraY
מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה

Prodigy - no good





אין על ההרכב הזה!!!


quote:
Originally posted by markfeldman
capella - move on baby


quote:
Originally posted by §chop¥
היה שיר אחד בערבית שהלך ככה

וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....

נראה לי קראו לזה
Love transmission

אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90-



תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה

DJ_Yuval
robert miles - children

הראשון הראשון
אחרי כמה שנים גם הולימן ואייל\אורן ברקן כובן לא זוכר מה בא קודם
DJ-Kreing^^
הקטע האלקטרוני הראשון שאהבתי היה
prodigy - out of space
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement