| eXeTik |
| quote: | Originally posted by YoraY
מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה
Prodigy - no good
אין על ההרכב הזה!!! |
| quote: | Originally posted by markfeldman
capella - move on baby |
| quote: | Originally posted by §chop¥
היה שיר אחד בערבית שהלך ככה
וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....
נראה לי קראו לזה
Love transmission
אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90- |
תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה |
|
|