|
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח |
ככה אני גם :wtf: |
|
|
| clubsolutely |
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994 :D |
|
|
| yaman |
גם
Sahsh - adelante |
|
|
| Sm0keMachine |
אני, כמו הרבה אחרים, גדלתי על הפרודיג'י..
פעם הייתי מעריץ גדול שלהם, קניתי את כל הסינגלים/דיסקים שלהם..היה לי חדר מלא פוסטרים שלהם..חולצות ושטויות :D
OUT OF SPACE
ללא ספק היה אחד השירים שהכניסו אותי למוזיקה האלקטרונית!
אבל השיר שהכניס אותי לטראנס היה
SYSTEM F - OUT OF THE BLUE
הייתי יושב ומחכה לשיר הזה מול הטלויזיה כשהיה את הדאנספלור צ'ארט :)
אף פעם לא אהבתי את צ'ילדרן של רוברט מיילס! :whip: |
|
|
| -CosmicFire- |
holyman - the last universe
yahel - Eyal barkan - Viagra
Yahel - intellegent life
בשלב יוחתר מאוחר |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה |
אנחנו מדברים על הטראק האלקטרוני...
חוץ מזה בעבר אף פעם לא אהבתי טראנס הייתי מושבע לפרודיג'י
ואין לי מושג איפה באה לי האהבה לטראנס...
אני זוכר את
קאי טרקיד - דסטניז פאס
וטאוכר - ביזאר |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994 :D |
אלוף :) :) :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994 :D |
כןןןןן
איך אהבתי את זה פעם אההה |
|
|
| DJ Alex E. |
| איזה קלאסיקה!!!וואי אני לגמרי שכחתי מהקטע הזה...בהחלט אחד הקטעים היותר בולטים שהיה פעם |
|
|
| RoMNeT |
אממ הראשון אם אני לא טועה זה היה
Good morning Israel
של ברקן
וגם הדרדסים |
|
|
| DJ Alex E. |
| חחח כן הקטע הזה של הדרדסים מזכיר לי את האופנה הזאת שהיתה פעם לעשות אסיד של כל מיני זמרים כמו "טראנס זוהר ארגוב" או כל מיני אסידים של סדרות טלויזיה כמו "טראנס צבי הנינג'ה"ת"טראנס ביוויס ובאטהד","טראנס פינוקיו" וכל שאר הזבל הזה....ולחשוב שפעם אהבתי את זה... |
|
|
|
|