| s0undw4v3 |
Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...
אצלי זה התחיל מהפסקול של מורטל קומבט 2... טראק 2
Scooter - Fire !
התחלתי להוריד סקוטר בכמויות... עד שהיה לי את כל הדיסקים שלהם.
ואז נכנסתי לכאן ונכנסתי לעניינים.
אצלי בעיקרון התחלתי עם יורו-דאנס קליל כזה כמו
E-type
והיה את רוברט מיילס שהיה נחמד אבל התמסחר לגמרי תוך זמן קצר.
אהה וגם הייתה תקופת הארדקור קלה בכיתה ח...
ואז הגיע
William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.
Innercity 1999. |
|
|