return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם? (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
זאת המוזיקה הכי טובה
כל המיקס בורקס ואנאערף..

וטראנס הדרדסים
מישהו זוכר את הקליפ שהיה בערוץ 6 ? שולטט
ADiSH
התחלתי גם עם 666
ואז מוש הכיר לי את סקוט פרוג'קט.. (אני חושב שזה היה
thunder in paradise..)
:D
s0undw4v3
Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...

אצלי זה התחיל מהפסקול של מורטל קומבט 2... טראק 2

Scooter - Fire !

התחלתי להוריד סקוטר בכמויות... עד שהיה לי את כל הדיסקים שלהם.
ואז נכנסתי לכאן ונכנסתי לעניינים.

אצלי בעיקרון התחלתי עם יורו-דאנס קליל כזה כמו
E-type

והיה את רוברט מיילס שהיה נחמד אבל התמסחר לגמרי תוך זמן קצר.
אהה וגם הייתה תקופת הארדקור קלה בכיתה ח...

ואז הגיע

William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.

Innercity 1999.
ADiSH
quote:
Originally posted by s0undw4v3
Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...


התכוונתי למיקס של סקוט פרוג'קט
eXeTik
quote:
Originally posted by s0undw4v3
William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.

Innercity 1999.


זאת הייתה תקופה שיצאו כמה טראקים שהגדירו סגנון חדש
היה גם את

moby- why does my heart feel so bad (ferry corsten remix)
jonah - sssst (listen)
virtual zone - heaven

אין לי כוח לבדוק מה עוד יצא באותו זמן
אבל אין ספק שאלה הם הטראקים הראשונים בסגנון
KrazyDJs
quote:
Originally posted by eXeTik
jonah - sssst (listen)


איך שחכתי את זה ?!?!!?
נוסטלגיההה
הפסקה פעילה בבצפר :stongue:
Viber
Gouryella - Gouryella
Veracocha - Carte blanche
Atb-dont stop/till i come/my dream - כול אלה יצאו באותו זמן

אבל ניראה לי שהכי ראשון בטראנס היה
RobertMiles--Children
כשהייתי בכיתה ג' ככה וזה אשכרה יצא באותו זמן


היום כול הטראנס זבל
:(
eXeTik
quote:
Originally posted by Viber
היום כול הטראנס זבל
:(


markfeldman
quote:
היום כול הטראנס זבל


המגמה הברורה היא פרוגרסיב !
sh33p
delerium - silence (airscape edit)

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by markfeldman
המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


ככה צריך!הלוואי שתימשך המגמה הזאת
markfeldman
quote:
ככה צריך!הלוואי שתימשך המגמה הזאת


כל עוד זה תלוי בי ובך זה יימשך..;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement