return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון.
:D
markfeldman
quote:
זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון


זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל:

THA MAJORITY IS HEADED TO PROGRESSIVE !!
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל:

THA MAJORUTY IS HEADED TO PROGRESSIVE !!


לא יודע איך להסביר את עצמי,
אבל זה כאילו ה
Majority
סתם נגרר,
"באמת טראנס מתחיל לשעמם אותי, כנראה כל אלה שצעקו פרוגרסיב פרוגרסיב צדקו - גם אני עובר עכשיו לפרוגרסיב"

לדעתי.... זאת מגמה לא הכי חיובית,
מה המגמה בעצם?
עזבו אוכתם מלודיות, העיקר שיהיה קצב טוב ואווריה של מועדון בכל טראק. מלודיות זה לילדים - יחי הבאס והקיק
;)
אבל כמובן שום דבר לא שחור-ולבן,

ואני יודע שבטח כמה מאוד יתעצבנו עלי עכשיו
:p
אני אישית גם מאוד אוהב פרוגרסיב, רק מאוד מקווה שזה לא המגמה הכללית של הסצנה כי אז יהיה די עצוב.
markfeldman
quote:
לא יודע איך להסביר את עצמי,
אבל זה כאילו ה
Majority
סתם נגרר,
"באמת טראנס מתחיל לשעמם אותי, כנראה כל אלה שצעקו פרוגרסיב פרוגרסיב צדקו - גם אני עובר עכשיו לפרוגרסיב"

לדעתי.... זאת מגמה לא הכי חיובית,
מה המגמה בעצם?
עזבו אוכתם מלודיות, העיקר שיהיה קצב טוב ואווריה של מועדון בכל טראק. מלודיות זה לילדים - יחי הבאס והקיק

אבל כמובן שום דבר לא שחור-ולבן,

ואני יודע שבטח כמה מאוד יתעצבנו עלי עכשיו


בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...


אתה יודע שזה לא כ"כ נכון אחי?..

עזוב את זה עכשיו... אני חולה על פרוגרסיב
מיכאל ושומע את זה הרבה מאוד
אבל אני תמיד משאיר מקום למלודיות החזקות ולקטעי אפליפטינג..
צריך לגוון במוזיקה
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
בחור יקר בפורום בשם טלטול ציטט אותי מתחת לכל ריפליי שלו.

תראה מה רשום...

זה יענה לך...


גם אני לא כל כך מסכים עם זה :p

מלודיות בביפיאם נמוך זה יותר צ'ילאאוט ולא פרוגרסיב
;)
markfeldman
quote:
עזוב את זה עכשיו... אני חולה על פרוגרסיב
מיכאל ושומע את זה הרבה מאוד
אבל אני תמיד משאיר מקום למלודיות החזקות ולקטעי אפליפטינג..
צריך לגוון במוזיקה


אני גם מגוון, אבל הפרוגרסיב זו האהבה החדשה שלי...
taltul
מיכאל אל תעלב...אבל תאה פשוט מתחיל לשגע לי את המוח עם הפסימיות הבלתי ניתנת לחיקוי שלך!!!!!!!!

אתה פשוט מעשן יותר מדי אחי:D

ככה זה נשמע לפחות לפי הפוסטים שלך...

ישראל הוא לא אוהב, פרוגסרסיב משעמם אותו, עצוב לו מכל מגמה שלא תהיה...

מה נסגר איתך???

טוב עכשיו לגבי מה שאמרת...אני לא מבין את האנשים כמוך אחי...לא משנה איזו מגמה תמיד תגיד שיש משהו אחר שהוא יותר טוב מהבחינה הזאת שרוב לא נגרר אליו וכו' וכו'... כאילו פרוגרסיב היה תמיד כזה פופולארי כמו כיום??? אז זהו שלא ממש...לדעתי זה טוב שהמגמה היא כזאת כמו שמארק תיאר אותה...הרי עד לא מזמן כולם היו מכורים אך ורק לאפליפטינג...

אתם כבר מגדירים את פרוגרסיב כז'אנר שמיצה את עצמו אבל זה ממש לא נכון...
לדעתי טוב לראות שיותר ויותר אנשים מתחברים לסגנון שלפני שנה אף אחד לא ממש התלהב ממנו...

שימו לב כמה אומנים חדשים שעושים פרוגי נולדו השנה...
מרקוס, פרי, אוזקור וכו'...הסגנון העיצומה של התפתחותו ושהמצב יימשך להתפתח עוד ועוד...

ותפסיקו להיות כאלה חכמולוגים...ברור שיש עוד הרבה סגנונות שחלק מהם די מחתרתיים הייתי אומר אבל הפואנטה היא שמתוכם לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב וכו'...נגיד דראם אנד באס - סבבה סגנון אלקטרוני לא פחות איכותי אבל לי כמו עוד להרבה אנשים כמוני הוא לא עושה שום דבר לא מזיז לי כמו שאומרים...
זה לא שפרוגרסיב הופך ליותר ויותר קיצ'י ההפך תשמע את הטראקים האחרונים בתכנית של מרקוס למשל - ממש לא הייתי מציע את הטראקים הללו לחובבנים שרק התחילו להתעניין כי סיכוי גדול שלא יבינו אותם...

PS:
ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!!:whip:
ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ?
אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו...

המשך שבוע מצויין :)
DJ Alex E.
גם אני ככה
האהבה העיקרית שהיא היא וגם תהיה תמיד אפליפטינג
אבל במהלך השנה וחצי האחרונות נכנסתי יותר ויותר לפרוגרסיב ולברייקס,כי בהחלט הייתי צריך משהו אלטרנטיבי.
בזמן האחרון חבר שלי השמיע לי כמה קטעים פסיכדלים ממש חזקים שדי אהבתי.
אולי מצאתי עוד אלטרנטיבה:D
DJ-Kreing^^
טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה.
הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם.

אני רואה את זה ככה:
צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון.

ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט.

תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!!
:eyespop: :eyespop:

DJ-Kreing^^
P.S.

תעזבו כבר את מיכאל חחחח
אני לא מבין מה הבעיה, הבן אדם לא פסימי בכלל...אין לי מושג מאיפה הבאתם את זה.

תיכנסו מידי פעם לפורום פוליטיקה, אין פה אחד שפעיל שם כמו מיכאל (לפחות ממה שאני זוכר).
:wtf:

לבן אדם יש דעות!!
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב ככה אנשים... אני בכללית לא אוהב את ההגדרות האלה של הסגנונות מוזיקה.
הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות, ולהיות מוגבלים בסוגי המוזיקה והקטעים השונים שהם מצליחים להיתחבר אליהם.

אני רואה את זה ככה:
צריך להיסתכל על כל קטע כפרט בפני עצמו, לא צריך לנסות ולקטלג אותו או להכניס אותו תחת הגדרה מסויימת שתסווג אותו כסגנון מסויים, זה סתם מגביל. אם אתה מצליח להיתחבר לקטע מסויים אז סבבה... זה לאו דווקא אומר שאתה תצליח להיתחבר לקטעים אחרים מאותו סגנון.

ואם מישהו אומר נגיד אני שומע רק פרוגרסיב, סתם מונע ממנו את ההנאה בליהתחבר לאיזה מלודיה רגשית בת זונה שהוא היה שומע אם הוא היה פתוח לסגנון של הטראנס אפליפטינג, או לאיזה מקצב קטוע עם אווירה אפלה עצבנית אם הוא היה פתוח לברייקביט.

תתנסו, תקשיבו לכל מה שבא לאוזן, אל תישללו סיגנונות!!
:eyespop: :eyespop:


תקן אותי אם הבנתי אותך לא נכון,אבל אתה אומר שאם לדוגמא מישהו ישמע קטע ברייקס שבעיקרון הוא ממש יפה,הוא ישלול אותו כי זה לא משהו שהוא רגיל לשמוע?
זה נשמע די טיפשי...

"הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות
"
גבולות?למה שאנשים יציבו לעצמם גבולות?אם מישהו מגדיר את עצמו כאוהב פרוגרסיב לדוגמא,זה לא אומר שהוא לא יהיה מוכן להתחבר לדוגמא לקטע טקטראנס שהוא ישמע דווקא בגלל שזה לא מתאים לסגנון היומיומי שלו.

אני לא חושב שהעניין של הגדרות של מוסיקה סוגר אנשים בפני סגנונות.תמיד אפשר פתאום לשמוע קטע שאתה אוהב שהוא לא בסגנון הרגיל שלך ולהגיד"ואללה אהבתי".זה לא שאנשים אומרים לעצמם ברגע שהם שומעים משהו"אוקיי זה פרוגרסיב\אפליפטינג,זה לא הסגנון האהוב עלי,לא מתאים לי אני בכלל לא מתכוון לתת לקטע הזה הזדמנות".מי שחושב ככה הוא טיפש

העניין של לקטלג שירים לא מגביל שום דבר.הוא סתם יוצר סדר.
כי תסכים איתי שצריך להבדיל איכשהו בין ברייקביט להארדטראנס שיש בינהם הבדלים עצומים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement