return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
"האם בכלל חשוב לאנשים מה הגדרה של מה שהם אוהבים או שזה רק עניין של מוזיקה יפה ומרגשת יותר?"


לפי איך שאני רואה את זה, לרוב האנשים היום זה כן משנה,
וזה לא רק עניין של הגדרה, אלא גם פשוט עניין של סגנון.

כמה אנשים אני שומע אומרים:
וואלה אני מאוד אוהב מוזיקה , אני אוהב הכל חוץ מטראנס ומזרחית.
:p

פעם אני בעצמי הייתי ממש ככה, רק הפוך,
מה שלא טראנס
4/4,
הייתי מאוד מזלזל בו

אני מאוד מנסה לשנות את זה, זה נראה לי מאוד חשוב,
כי אני פתאום מרגיש כזה פספוס ענק.

הלוואי כל האנשים היו שומעים באמת רק מה שמרגש אותם, ולא משנה איזה סגנון,
רק שזה נשמע פשוט אבל זה לא, כל אחד בסופו של דבר חשוף הרבה יותר לסגנון מסויים, וזה בסופו של דבר מה שמרגש אותו.

פשוט יש לי כזאת הרגשה, שהרבה אנשים שעוברים מאפליפטינג לשמוע פרוגרסיב עושים את זה לא בהכרח כי הם כל כך מתחברים לסגנון אלא יותר כי זה נראה להם נכון.

אין לך מושג כמה אני מרגיש דביל בקשר לידע המוזיקלי שלי,
אני פשוט לא מבין בשיט, ולפני כמה שנים שכנעתי את עצמי שכולם מטוטמים ולא מבינים שטראנס זה הדבר וכל השאר זה זבל.
אני מקווה אבל שעכשיו שאני מודע יותר לזה שאני דביל, אני אכיר עוד הרבה סגנונות חדשים.

נ.ב.
מוש בן ארי - jah is one
איזה שיר יפה
:p

ואני מרגיש שהשיחה הזאתי לא מובילה לכלום, וזה בכלל לא קשור לנושא של הטרד, וגם אני מזיין יותר מדי את השכל...
זהו
:crazy:
YO-I
אני חושב שבאמת אתם חורגים בתרד הזה מהנושא, תפתחו את הדיון הזה בתרד חדש ואם כבר פרוגרסיב אז מושיק הוא השולט, אני חושב שהאדם התותח הזה והחבר הטוב עשה מהפיכה בתחום, כן הוא גם הכניס ווקאל, תקשיבו לרמיקס
שהוא עשה לקטע באטרפליי המדהים ותבינו

YO-i
markfeldman
quote:
___ Roland Klinkenberg - Monday Groove ___


ווואווו טלטול ! אני מקווה שאתה של נעליך מעל רגליך כשאתה מקליד את השיר הזה....

כי שיר קדוש הוא זה...
DJ Alex E.
בהחלט שיר קדוש
משפחת קלינקנברג שולטת
markfeldman
quote:
בהחלט שיר קדוש
משפחת קלינקנברג שולטת


אם אתה מתכוון ל"אחיו" סנדר אז אתה טועה...

סנדר קלייננברג !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
אם אתה מתכוון ל"אחיו" סנדר אז אתה טועה...

סנדר קלייננברג !


תגיד רגע אז מארק...

cj stone
geula stone (גאולה אבן)

הם אחים?
yaman
הם קרובי משפחה

התברר של cj stone היה רומן עם אמא של גאולה

טנלובלות בטראנסים
DJ Alex E.
אה הם לא אחים?חחח אופס חשבתי שכן...
תגידו מייקל וודס הוא אח של מרסלה וודס נכון
ומה עם marcel woods?
יש קשר?
KosmiK-G8
בכלל כל זה גורם לי לתהות

פרי אוניל ושאקיל אוניל לא אחים?

ומה עם שחקנה לשעבר של גרמניה
תומאס שטרונץ?
בדוק יש קשר למרקוס שולץ


מעניין
ממש מתחת לאף שלנו...
yaman
ואבשלום קור הוא אח נוסף של הקורס?

ZetLAW
Cygnus - The oragnge theme

גמני !!! זה היה הטראנס הראשון ששמעתי ואהבתי ! הוא הגיע בדיסק הירוק שחילקו עם הבירה של היניקן !
באותו דיסק היה גם את Sparkles
שגם היה מצויין

quote:
Originally posted by eXeTik
Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by eXeTik
Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle



wamdue project - king of my castle
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement