return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Karta över SweTA (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kamelen
hehe =) blir det inte lite "skumt" =) ropa på nån polare som är på andra sidan gatan "hey y00 RaveFlash ska du ha dina neonrör?" =) jag tycker om irl-namn =) kanske för jag har så sött nickname?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kamelen
hehe =) blir det inte lite "skumt" =) ropa på nån polare som är på andra sidan gatan "hey y00 RaveFlash ska du ha dina neonrör?" =) jag tycker om irl-namn =) kanske för jag har så sött nickname?


Jo du men när man är på TA meetup så är det kanske 10 nya ansikten som ska paras ihop med ansikten + att dom har förnamn också :p Hehe... ett par öl på de och allt e borta i de blå :D

Mig kallar alla StiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiV... med en lätt accent av "Lidingö dialekt vs. Smeagol"
jofawe
quote:
Originally posted by Kamelen
hehe =) blir det inte lite "skumt" =) ropa på nån polare som är på andra sidan gatan "hey y00 RaveFlash ska du ha dina neonrör?" =) jag tycker om irl-namn =) kanske för jag har så sött nickname?


haha.. jo det är sant!
Men den mesta tiden av den "vi spenderar tillsammans" är ju via nicken ..

så när någon presenterar sig såsom Peter, och har ett nick som Vizay, har man ju inte en aning om vem det är förrens man ser på bilderna å nån skriver: "- öh, tog du kort på mig!" ... eller nått sånt.

Ett bra exempel är ju swetaförfesten hos Glorie innan TC2year, jag fick ju fråga de "äldre å vise" vilka folket var.. :nervous:

Å btw´.. jag kom på mig själv att presentera mig som Patric för folk, när jag borde sagt Jofääääjv!
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. jo det är sant!
Men den mesta tiden av den "vi spenderar tillsammans" är ju via nicken ..

så när någon presenterar sig såsom Peter, och har ett nick som Vizay, har man ju inte en aning om vem det är förrens man ser på bilderna å nån skriver: "- öh, tog du kort på mig!" ... eller nått sånt.

Ett bra exempel är ju swetaförfesten hos Glorie innan TC2year, jag fick ju fråga de "äldre å vise" vilka folket var.. :nervous:

Å btw´.. jag kom på mig själv att presentera mig som Patric för folk, när jag borde sagt Jofääääjv!


Personligen slipper jag det problemet....ibland....många gånger frågar folk vad jag egentligen heter....:cool:
Snakebyte
quote:
Originally posted by Laszlo
Sweet...Steve is PMed


Dude! what does mine say??? :haha: :whip:
ScuL
Sweet!! :D hehehe :p
SteveTranz4ever
Har börjat lägga upp folk allt eftersom här nu... många fler kommer att läggas till snart :)

Här är adressen... den går även att ta sig direkt till sen från SWETA sidan :) Har hela sidan på min server nu så den som har adresserna behöver bara rikta dom dit...

http://progg.mine.nu/sweta/swetamap.jpg


Bilden är stor ja men det är för att alla ska få plats så småning om och att det ska synnas väl :) Bara att skrolla...
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har börjat lägga upp folk allt eftersom här nu... många fler kommer att läggas till snart :)

Här är adressen... den går även att ta sig direkt till sen från SWETA sidan :) Har hela sidan på min server nu så den som har adresserna behöver bara rikta dom dit...

http://progg.mine.nu/sweta/swetamap.jpg


Bilden är stor ja men det är för att alla ska få plats så småning om och att det ska synnas väl :) Bara att skrolla...



steve.. såsmåningom är ett ord ;)

och .. du är ju inte med.. pm:a dig själv namn å stad ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har börjat lägga upp folk allt eftersom här nu... många fler kommer att läggas till snart :)

Här är adressen... den går även att ta sig direkt till sen från SWETA sidan :) Har hela sidan på min server nu så den som har adresserna behöver bara rikta dom dit...

http://progg.mine.nu/sweta/swetamap.jpg


Bilden är stor ja men det är för att alla ska få plats så småning om och att det ska synnas väl :) Bara att skrolla...


Kommer inte åt den just nu iaf...
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
Men den mesta tiden av den "vi spenderar tillsammans" är ju via nicken ..


iofs... hmmm..

jag är själv en stark motståndare till nicknames :p att kalla varandra vid det alltså.

Try
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja bra idé fan... för jag glömmer alla riktiga namn ändå :crazy:

Nähä! Jag som presenterat mig X antal ggr för dig, och jag är fortfarande inte med i din IRL-lista! Men jag har iofs bytt nick nu. Men jag hade iaf Tryggve innan (eller bakvänt) evggyrt

Aja, snart så kommer nog de som har fel nick i IRL-listan att ändra det till mitt rätta ;)
Try
quote:
Originally posted by Glorie
iofs... hmmm..

jag är själv en stark motståndare till nicknames :p att kalla varandra vid det alltså.


Kan hålla med dig där, men det är ju ändå smart att presentera sig med det först så att man sen kan gå in på internet och leta upp den personen.

Vilket låter bäst; Hey, SexyGirl87 kan du ge mig en öl, eller, Hey, Elin kan du ge mig en av mina öl från den gröna påsen, när du ändå är därborta vid kylen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement