return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Karta över SweTA
View this Thread in Original format
reveal
Jag har, som de flesta vet, tidigare haft hand om en kartan, men nu tar Steve över. Den gamla kartan kommer att finnas kvar, men den kommer inte att uppdateras. Den nya kartan "startar om från början", dvs den är helt tom, och alla som vill vara med på den ska därför maila Steve, namn, namn på TA och ort :)

Den gamla kartan

Den nya kartan

Som sagt, skicka e-post till Steve för att vara med på "Den nya kartan", glöm inte att uppge ditt namn, ditt namn på TA, samt vilken ort du vill bli placerad i :)

Nyaste kartan
Laszlo
Sweet...Steve is PMed
jofawe
jag har med peämmat steeeve
jeremy1984
Säjm hiiiir :clown:
St_Andrew
asså, maila han ffs :p

kanske iof inte spelar nån roll, vet ej...

hehe...
SilverX
varför namn?
SteveTranz4ever
Namn är inte viktigt... ibland händer det dock att jag får mail av SWETAs som inte skriver sitt nickname & då har jag oftast inte en aning om vilka dom är :p
reveal
quote:
Originally posted by SilverX
varför namn?

Det kan kanske dessutom komma väl till pass för nån ännu icke uppfunnen funktion på hemsidan :) Då är det bättre att efterfr¨ga namn redan, istället för att behöva göra det i efterhand :)
EsseT
HELLO =) får jag oxå vara med på karta :)
Hoppas STEVE lägger in mig Du har ju mina uppgifter grabben hehe
annars fråga jag nån annan...stiv kanske hjälper mig.... :)
Try
Nu har jag också mailat steve.....

jofawe
appropå det där med att presentera sig med sitt riktiga namn ... det är fult :)
Jag tycker vi ska införa som reeegel att man måste presentera sig med nickname i fortsättningen :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
appropå det där med att presentera sig med sitt riktiga namn ... det är fult :)
Jag tycker vi ska införa som reeegel att man måste presentera sig med nickname i fortsättningen :whip:
Ja bra idé fan... för jag glömmer alla riktiga namn ändå :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement