return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Karta över SweTA (pg. 5)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Cloudburst
öh, får fylla på Götet lite, sveriges huvudstad.. :D


Som ni ser är det inte bra att skolka för mycket från geografi lektionerna i skolan :D
EsseT
Hmmm ibland undrar jag o vissa personer har problem med att hitta i sitt eget hem haha =)
SteVe Geografi Var ett av mina stackaste ämnen i skolan hehe...
Vem vet ex att sverige är 1574 km lång har 8 milj 900000 invånare :)
Kebnekajse 2109 möh att sverige fick nationaldagen 1982 =) mm jaja offtopic vet jag men för de som inte vet om det hehe :)
reveal
quote:
Originally posted by EsseT
Hmmm ibland undrar jag o vissa personer har problem med att hitta i sitt eget hem haha =)
SteVe Geografi Var ett av mina stackaste ämnen i skolan hehe...
Vem vet ex att sverige är 175 mil lång har 8 milj 900000 invånare :)
kebnikajse 2109 möh att sverige fick nationaldagen 1982 =) mm jaja offtopic vet jag men för de som inte vet om det hehe :)


Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste.


haha! :toocool:
Verkar som om någon fått tag på en nyare faktabok :D
jofawe
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
haha! :toocool:
Verkar som om någon fått tag på en nyare faktabok :D



hahha... ell oh ell!!!
Pjox
quote:
Originally posted by Try
Vilket låter bäst; Hey, SexyGirl87 kan du ge mig en öl, eller, Hey, Elin kan du ge mig en av mina öl från den gröna påsen, när du ändå är därborta vid kylen?


Har man SexyGirl87 som nick så ere bara illa.. Därför bör man kalla den för SexyGirl87 och inte för Elin. Så att den kan få bli lite röd i ansiktet :D

Jag hade tänkt att skicka ett mail eller PM till steve men jag va redan på kartan, jag bidde lite förvånad :p

En liten fråga till Laszlo, Heter du det i för eller efternamn? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pjox Jag hade tänkt att skicka ett mail eller PM till steve men jag

Har ju hämtat upp Peter där nyligen så jag gissade på att du inte flyttat på senaste 2 veckorna :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste.


och sverige har 8 985 119 invånare :D
Laszlo
quote:
Originally posted by Pjox
En liten fråga till Laszlo, Heter du det i för eller efternamn? :)


Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
och sverige har 8 985 119 invånare :D


Varav 70'829 av alla män heter Stefan :D

Endast 30 personer har Sundheden som efternamn :gsmile: Vi är en liten släkt...

quote:
Originally posted by Laszlo
Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :)


1050 har Laszlo som namn varav 733 som tilltalsnamn :)


[edit] va de blev offtopic här.... my apologies

jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :)



Men Laszlo Laszlo hette ju Christoffer Laszlo innan han bytte :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Men Laszlo Laszlo hette ju Christoffer Laszlo innan han bytte :)


åfan....då ska jag inte skylla på föräldrarna då :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement