|
Karta över SweTA (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
öh, får fylla på Götet lite, sveriges huvudstad.. :D |
Som ni ser är det inte bra att skolka för mycket från geografi lektionerna i skolan :D |
|
|
| EsseT |
Hmmm ibland undrar jag o vissa personer har problem med att hitta i sitt eget hem haha =)
SteVe Geografi Var ett av mina stackaste ämnen i skolan hehe...
Vem vet ex att sverige är 1574 km lång har 8 milj 900000 invånare :)
Kebnekajse 2109 möh att sverige fick nationaldagen 1982 =) mm jaja offtopic vet jag men för de som inte vet om det hehe :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by EsseT
Hmmm ibland undrar jag o vissa personer har problem med att hitta i sitt eget hem haha =)
SteVe Geografi Var ett av mina stackaste ämnen i skolan hehe...
Vem vet ex att sverige är 175 mil lång har 8 milj 900000 invånare :)
kebnikajse 2109 möh att sverige fick nationaldagen 1982 =) mm jaja offtopic vet jag men för de som inte vet om det hehe :) |
Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste. |
haha! :toocool:
Verkar som om någon fått tag på en nyare faktabok :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
haha! :toocool:
Verkar som om någon fått tag på en nyare faktabok :D |
hahha... ell oh ell!!! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Try
Vilket låter bäst; Hey, SexyGirl87 kan du ge mig en öl, eller, Hey, Elin kan du ge mig en av mina öl från den gröna påsen, när du ändå är därborta vid kylen? |
Har man SexyGirl87 som nick så ere bara illa.. Därför bör man kalla den för SexyGirl87 och inte för Elin. Så att den kan få bli lite röd i ansiktet :D
Jag hade tänkt att skicka ett mail eller PM till steve men jag va redan på kartan, jag bidde lite förvånad :p
En liten fråga till Laszlo, Heter du det i för eller efternamn? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Pjox Jag hade tänkt att skicka ett mail eller PM till steve men jag |
Har ju hämtat upp Peter där nyligen så jag gissade på att du inte flyttat på senaste 2 veckorna :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Kebnekaise stavas som jag skrev, för de som inte visste.
Kebnekaise är 2111 meter över havet, för de som inte visste.
Sverige är 1 572 kilometer långt, för de som inte visste.
Sverige fick sin nationaldag 1983, för de som inte visste. |
och sverige har 8 985 119 invånare :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Pjox
En liten fråga till Laszlo, Heter du det i för eller efternamn? :) |
Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
och sverige har 8 985 119 invånare :D |
Varav 70'829 av alla män heter Stefan :D
Endast 30 personer har Sundheden som efternamn :gsmile: Vi är en liten släkt...
| quote: | Originally posted by Laszlo
Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :) |
1050 har Laszlo som namn varav 733 som tilltalsnamn :)
[edit] va de blev offtopic här.... my apologies |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Förnamn...efternamnet är Mag, kort och gott :) Det finns en kille i Alvesta vet jag som heter Laszlo Laszlo. :) |
Men Laszlo Laszlo hette ju Christoffer Laszlo innan han bytte :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men Laszlo Laszlo hette ju Christoffer Laszlo innan han bytte :) |
åfan....då ska jag inte skylla på föräldrarna då :) |
|
|
|
|