|
Karta över SweTA (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Å btw´.. jag kom på mig själv att presentera mig som Patric för folk, när jag borde sagt Jofääääjv! |
Hmmm... Jag har alltid uttalat det "jo-fa-vé"... (Och det tänker jag fortsätta med ;):p) Du skulle stavat det men "v" för att jag skulle uttala det på ditt sätt :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
steve.. såsmåningom är ett ord ;) |
Verkligen inte jo-fa-vé, det är 2 ord, så småningom. Blä blä blä, du hade fel :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kommer inte åt den just nu iaf... |
nej, adressen ska vara http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg och inte den som steve angav :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
*hosthostspamhost*
[offtopic]
Tycker de låter as bra med nicknames...
Typ: Du "riviil" vem ska vi ha med i vårt partygäng härnäst... Skorsten & Armin är redan med så...
Öhhh du "Bitch"... fattade inte ditt skämt där...
Hurru Dio.. Dioy... Dixy... Diouxys... äähhh fan... Rickard kul å se dig din gamla Väsby bo
Du "dii bii äll"... nu får du fan råna en pensionär så du kan komma på fler fester :D
Se... går ju hur bra som helst :toothless
[/offtopic] |
|
|
| beaversweede |
mer norrlänningar..känner mig alldeles för ensam :(
ps. ett "v" i beaversweede ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Try
Vilket låter bäst; Hey, SexyGirl87 kan du ge mig en öl, eller, Hey, Elin kan du ge mig en av mina öl från den gröna påsen, när du ändå är därborta vid kylen? |
Klockrent exempel :D det är speciellt påtagligt när personen har ett omoget nickname.. Iofs är ju inte steve ett omoget nickname t.ex. det funkar... :p Aendy går också...(det låter ju redan som namn) :) jag börjar iofs bli van att folk kallar mig glorie... hoho.. kommer ihåg för ett tag sen när en fick säga glorie tre ggr innan jag reagerade... hoho..han visste inte va ja hette, fastän vi träffats räääätt många ggr på fester här i LKPG.
nu kom vi ju iofs totalt Off topic :tongue3 |
|
|
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by Glorie
iofs... hmmm..
jag är själv en stark motståndare till nicknames :p att kalla varandra vid det alltså. |
Jo, minns ju Gloorie gloorie halleluuuuujaa! när vi gick hem från TC2Y. :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by tobo99
Jo, minns ju Gloorie gloorie halleluuuuujaa! när vi gick hem från TC2Y. :D |
haha, just det ja!
Vad var det för miffo som gick å sjöng det? :rolleyes: :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Hmmm... Jag har alltid uttalat det "jo-fa-vé"... (Och det tänker jag fortsätta med ;):p) Du skulle stavat det men "v" för att jag skulle uttala det på ditt sätt :p |
exakt! Couldn't agree more..;)
Patric, kommer du ihåg första gången vi träffades på en färja nånstans på Öresund...:D (på väg mot Holland) då sa jag.. "Patrik eller jofave eller hur?" och du sa.. "Hej, jag är jofäjv.. eller Patrik då"
alltså jag uttalde annorlunda än dig redan då. så du kanske ska ta och tänka om? :p å ANDRA sidan.. är det ju den som är bärare av ett namn som bestämmer hur ett namn ska uttalas eller??? lika med kuwajt och kuwäjt :) eller nåt :p
| quote: | | Blä blä blä, du hade fel |
-haha, din retsticka ;) :stongue:
| quote: | Originally posted by tobo99
Jo, minns ju Gloorie gloorie halleluuuuujaa! när vi gick hem från TC2Y. |
VA? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: nu har ja fan missat nåt.. va var det om? vem sjöng? hahahha :D fan va bra eller töntigt, ja vet inte :p |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hurru Dio.. Dioy... Dixy... Diouxys... äähhh fan... Rickard kul å se dig din gamla Väsby bo
|
betyder det här att jag inte behöver skriva upp mig igen? ;) sätt mig på jönköping denna gången :whip: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
exakt! Couldn't agree more..;)
Patric, kommer du ihåg första gången vi träffades på en färja nånstans på Öresund...:D (på väg mot Holland) då sa jag.. "Patrik eller jofave eller hur?" och du sa.. "Hej, jag är jofäjv.. eller Patrik då"
alltså jag uttalde annorlunda än dig redan då. så du kanske ska ta och tänka om? :p å ANDRA sidan.. är det ju den som är bärare av ett namn som bestämmer hur ett namn ska uttalas eller??? lika med kuwajt och kuwäjt :) eller nåt :p
|
Minns inte jag heeeeelt fel så träffades vi första gången I bussen ungefär 1 mil från Ljungby =)
Men du har rätt, vi pratade ju på båten (för jag frågade vilka alla var) ..
Sen vet jag inte själv hur man ska uttala det eftersom det är ett påhittat ord, det är ju totalt ologiskt egentligen.
Men de som inte orkar kallar mig joffe [jåffe] eller jofahjälm... typ.
| quote: |
VA? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: nu har ja fan missat nåt.. va var det om? vem sjöng? hahahha :D fan va bra eller töntigt, ja vet inte :p |
jag minns nog att det var både Laszlo och Connector som sjöng det :)
å BTW Jenny, det var gulligt gjort med dumlekolorna på rummet =)
Edit:
Jävlar.. nu går jag runt här å nynnar på den låten ... Glooorie glooorie halleluuuulia ... fan för er! :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
Minns inte jag heeeeelt fel så träffades vi första gången I bussen ungefär 1 mil från Ljungby =) |
gaaaaaah du har rätt :D vid närmare eftertanke kommer jag ihåg att jag ju gick på jakt efter dig i bussen :p som jag lovat.. hehe.
| quote: | | jag minns nog att det var både Laszlo och Connector som sjöng det :) |
haha, typ de jag hade gissat på :crazy:
| quote: | | å BTW Jenny, det var gulligt gjort med dumlekolorna på rummet =) |
vet :) kul att du tyckte så iaf. Hade först tänkt köra på hela kittet med minibar och frukt, :disbelief såsom de gör på riktiga hotell.. (vet ju hur de går till eftersom jag jobbat på ett) men jag la ner det projektet. :p
lite underligt att jag är med på sweta-kartan när jag inte ens pm'at stefan... :rolleyes: och mjz bor inte i hässleholm han bor i Norrköping, sådeså. |
|
|
|
|