|
Karta över SweTA (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
lite underligt att jag är med på sweta-kartan när jag inte ens pm'at stefan... :rolleyes: och mjz bor inte i hässleholm han bor i Norrköping, sådeså. |
Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief | Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p |
Fast du hade tydligen fel med mjz eller? :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har lagt till ganska många nu...
Fler som vill bli satta på kartan & representera sin stad med stolthet ? :gsmile:
http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg |
meh inte mig :(:(
skicka ju ett pm o allt |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
skicka ju ett pm o allt |
Var det inte du som påpekade att jag faktiskt skrev "skicka ett email"? ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Var det inte du som påpekade att jag faktiskt skrev "skicka ett email"? ;) |
haha jo, tänkte att det kanske var därför... :p
men eftersom alla andra skicka pm och när jag skrev pmet hade jag bara tillgång till min hotmail och jag hatar att skicka mail ifrån hotmail, så det fick bli ett pm istället :p
jobbigt att folk ska ha sån koll då :happy2: :tongue3 :stongue: |
|
|
| EsseT |
| STEVE en mycket bra karta må jag säga tydlig o bra o tack för att jag får vara med :) hehe Ser att vi i lkpg inte är alltför aktiva här :/ Borde vara fler tycker jag :) |
|
|
| AC. |
| ...Stockholm :tongue3 |
|
|
| EsseT |
A:C
hehe :) så det gör du trevligt =)
Har du medelat steve då så att han sätter dig på kartan =) HEHE |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
A:C
hehe :) så det gör du trevligt =)
Har du medelat steve då så att han sätter dig på kartan =) HEHE |
Ja det är bäst du PMar eller mailar mig så jag vet att du verkligen bor i Stockholm för jag kan ju inte läsa det här :toothless :tongue2 |
|
|
| Cloudburst |
| öh, får fylla på Götet lite, sveriges huvudstad.. :D |
|
|
|
|