return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Karta över SweTA (pg. 4)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
lite underligt att jag är med på sweta-kartan när jag inte ens pm'at stefan... :rolleyes: och mjz bor inte i hässleholm han bor i Norrköping, sådeså.


Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief
Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p


Fast du hade tydligen fel med mjz eller? :p
SteveTranz4ever
Har lagt till ganska många nu...

Fler som vill bli satta på kartan & representera sin stad med stolthet ? :gsmile:

http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har lagt till ganska många nu...

Fler som vill bli satta på kartan & representera sin stad med stolthet ? :gsmile:

http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg


meh inte mig :(:(

skicka ju ett pm o allt
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
skicka ju ett pm o allt


Var det inte du som påpekade att jag faktiskt skrev "skicka ett email"? ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Var det inte du som påpekade att jag faktiskt skrev "skicka ett email"? ;)


haha jo, tänkte att det kanske var därför... :p

men eftersom alla andra skicka pm och när jag skrev pmet hade jag bara tillgång till min hotmail och jag hatar att skicka mail ifrån hotmail, så det fick bli ett pm istället :p

jobbigt att folk ska ha sån koll då :happy2: :tongue3 :stongue:
EsseT
STEVE en mycket bra karta må jag säga tydlig o bra o tack för att jag får vara med :) hehe Ser att vi i lkpg inte är alltför aktiva här :/ Borde vara fler tycker jag :)
AC.
...Stockholm :tongue3
EsseT
A:C
hehe :) så det gör du trevligt =)
Har du medelat steve då så att han sätter dig på kartan =) HEHE

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
A:C
hehe :) så det gör du trevligt =)
Har du medelat steve då så att han sätter dig på kartan =) HEHE


Ja det är bäst du PMar eller mailar mig så jag vet att du verkligen bor i Stockholm för jag kan ju inte läsa det här :toothless :tongue2
Cloudburst
öh, får fylla på Götet lite, sveriges huvudstad.. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement