|
Svenska folket
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Tänkte vi kunde ha en personligare inforuta för oss svenska TA:s.
Kan väl försöka plita ner lite om er
Aendy:
Andreas aka Anden aka Ormen aka Trassel aka Tuße.
Född -78
Ursprungligen från Skåne, Lund numera STHLM.
Pluggar på IH.
Inte dricka, röka eller knarka.
Tycker bäst om den drömartade trance-stilen.
Kung på onödigt vetande, främst inom film.
Bangar inte för att dra till Heaven när jag blir riktigt sugen på att dansa.
Allmänt dryg! |
|
|
| rayDreamer |
Nick: rayDreamer
Namn: Fredrik Pettersson
Född: Upplands Väsby, STHLM
Födelseår: 1980
Bor: Uppsala
Favorit DJs: Tiesto,Ferry,Armin och PvD.
Favoritlåt: Push - Universal Nation
Nu studerar jag lite Photoshop och Flash på distans...sitter hemma å glassar med datan hela dagarna :) Ska börja JAVA och XML i oktober.
Är allmänt nördig. |
|
|
| Gaby |
nickname: Gaby
namm: Gabriela
Födelseår: 1977
bor: stockholm, västerort
Jobbar på Ericsson, sitter framför datorn hela dan och därför är in loggad varje dag. Är nog den som vet minst om datorer av er så ni får leda mig...
Lyckostunder av mitt liv:
-Älskar att dansa så jag är ute och klubbar så fort det ges tillfälle.
-Har fått för mig att jag ska bli DJ så jag jobbar på det med min kära denon därhemma.
-Älskar att dyka och ska försöka bli divemaster asap. |
|
|
| mindshooter |
Då vare min tur då :)
Nick: Mindshooter
Namn: Kenny Robin Berggren
Ålder: 16 (1985)
Bor: Sthlm, Bagarmossen
Lystnar på: Uplifting/epic trance
Bästa låt: Gouryella - Gouryella
Bästa DJ: Corsten
Går första året på gymnasiet i Kärrtorp...Media pluggar jag där
Softaste linjen som existerar...Bara Matte A kurs...ingen NO ingen SO ingen slöjd ingen hemkunskap ingen musik.
Bara, Svenska, engelska, matte, idrott, bild, webdesgin (HTML, flash, photshop, dreamweaver), programering (C++, visual basics) rörlig bild, foto, film,ljud, data. Så jävla skönt........Soooofta....sitta vid TA varje lektion...... |
|
|
| reveal |
Johan, aka Lungan
21 år
Lund
läser datateknik på LTH
IRLpolare med Anden
epic/uplifting/dream regerar
Tiesto/Corsten/Buuren är lätt bäst :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Lyckostunder av mitt liv:
-Har fått för mig att jag ska bli DJ så jag jobbar på det med min kära denon därhemma.
|
har du grejor hemma? fan va gjutet... vet inte ens vad jag ska skriva :)
AVUNDSJUK!
kostar inte turntables och mixer helvetes mkt pengar? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
har du grejor hemma? fan va gjutet... vet inte ens vad jag ska skriva :)
AVUNDSJUK!
kostar inte turntables och mixer helvetes mkt pengar? |
joo....men jag kanske ska få ett par för en hundring av min kompis brorsa då ahn slutat använda dom :) |
|
|
| Gaby |
Jag fick för mig att nu eller aldrig så jag köpte en denon 2600 på avbetalning så det gör inte lika ont... mixer hade jag sen tidigare och sakta men säkert så bygger jag upp mitt där hemma...
just nu så kör jag bara CD...men snart så kommer vinylen... |
|
|
| reveal |
låter underbart
var får du skivor ifrån? måste man inte köpa in nya hela tiden? |
|
|
| Gaby |
| har precis startat så jag håller mig med gammalt... men det är inte det billigaste i början. |
|
|
| reveal |
| ok, du kanske har en fin skivsamling redan? posta en lista? |
|
|
| mindshooter |
| Gaby vert du vart man kan köpa vinylskivor i sthlm? fett svårt att hita några bra....jag har kollat Mega och det närmaste trance dom har där är Faithless.....på Saturn return kör dom bara Goa.... |
|
|
|
|