return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005
View this Thread in Original format
YoraY
טובבבבבב יאללה כל המתגייסים למנייהם רושמים פה

תאריך גיוס
לאיזה חיל הולכים
לאיזה תפקיד מיועדים- אם יודעים
האם אתם מרוצים מזה
ולאיזה תפקיד\משהו צבאי אתם שואפים




!@$?תוך 2 דקות רשמתם פוסט מובןןן
:p
YoraY
8.8

חיל קשר

קורס קצונה יעודי-מבצעי

אני חצי מרוצה חצי לא... החצי המרוצה יותר דומיננטי...



זהו:>

תאמת רציתי להיות בתפקיד הכי חפיף\זנות שיש אבל דחפו אותי לזה..



הורים.....:\
skelz
אין לי מושג לגביי תאריך

חיל גרבוצים

קורס גירבוצים ומניעת שפשפות

ואני פולללל מרוצה :)
yaman
תאריך גיוס:
אנע ערף

מטרה בצבא:
פשוט לזיין ערבים
ולדפוק להם כול מה שיש להם בבתים בפשיטות
כולל מסבחות עזים ונרגילות ושטיחים
ולהגיע לדרגת אלוף ככה...

האם אני מרוצה?
נשמע סבבה לזיין ערבים, אז כן אני מרוצה



גם חיל הגירבוצים נשמע סבבה אבל נוותר
Sm0keMachine
צעירים :rolleyes:

YoraY
אם רצית בית-זונות אז עשית טעות גדולה מאוד..
הבעיה היא גם שיהיה לך קשה לצאת מחיל הקשר עכשיו
תשאל את Sniper :)

yaman
תלך למג"ב!
ותזיין שם הרבה ערבים... :)
וגם אתה תימני לא?
אז תפור עליך קבע!!! :cool:
yahel222
אני לא מאמין הנכדים שלי סוף סוף מתגייסים

לבכות
פשוט לבכות
Hell_Copter
איזה צעירות... :)


חבר'ה שמתגייסים לקרבי
בואו לנחל... וואלה אני יכול לספר לכם רק שאני מבסוט עד עכשיו
ומי שמתגייס בנובמבר לנחל אז יש מצב שאני יהיה המפקד שלו
ובמילים יותר פשוטות מוציאים אותי לקורס מ"כים עוד שבועיים וחצי ככה :)
KrazyDJs
נראה לי שאני וקיפר נפתח

"מתגייסים 2008-2009" :D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שאני וקיפר נפתח

"מתגייסים 2008-2009" :D


פששש ב2009 יש מצב אני כבר יהיה נשוי עם אישה וילדים...

או שיאבדו את עקבותי בהודו מי יודע מה יהיה :)
Rising
quote:
Originally posted by Sm0keMachine

או שיאבדו את עקבותי בהודו מי יודע מה יהיה :)



חחחחחחח:stongue:

Segev
אני יודע רק שאני אמור להתגייס ב 25 ביולי 2005 ואין לי מוסג לאן מה שכן אני לא רוצה להיות בקרבי..
שאולו אותי בצו ראשון מה אני יעשה עם אני ילך לקרבי אז אמרתי כלא
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Segev
שאולו אותי בצו ראשון מה אני יעשה עם אני ילך לקרבי אז אמרתי כלא


טוב מאוד אחי
אני מכיר מישהו שאמר את זה ובאמת לא שלחו אותו לקרבי..
אבל הבאסה היא יורידו לך קב"א בגלל זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement