|
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
טובבבבבב יאללה כל המתגייסים למנייהם רושמים פה
תאריך גיוס
לאיזה חיל הולכים
לאיזה תפקיד מיועדים- אם יודעים
האם אתם מרוצים מזה
ולאיזה תפקיד\משהו צבאי אתם שואפים
!@$?תוך 2 דקות רשמתם פוסט מובןןן
:p |
|
|
| YoraY |
8.8
חיל קשר
קורס קצונה יעודי-מבצעי
אני חצי מרוצה חצי לא... החצי המרוצה יותר דומיננטי...
זהו:>
תאמת רציתי להיות בתפקיד הכי חפיף\זנות שיש אבל דחפו אותי לזה..
הורים.....:\ |
|
|
| skelz |
אין לי מושג לגביי תאריך
חיל גרבוצים
קורס גירבוצים ומניעת שפשפות
ואני פולללל מרוצה :) |
|
|
| yaman |
תאריך גיוס:
אנע ערף
מטרה בצבא:
פשוט לזיין ערבים
ולדפוק להם כול מה שיש להם בבתים בפשיטות
כולל מסבחות עזים ונרגילות ושטיחים
ולהגיע לדרגת אלוף ככה...
האם אני מרוצה?
נשמע סבבה לזיין ערבים, אז כן אני מרוצה
גם חיל הגירבוצים נשמע סבבה אבל נוותר |
|
|
| Sm0keMachine |
צעירים :rolleyes:
YoraY
אם רצית בית-זונות אז עשית טעות גדולה מאוד..
הבעיה היא גם שיהיה לך קשה לצאת מחיל הקשר עכשיו
תשאל את Sniper :)
yaman
תלך למג"ב!
ותזיין שם הרבה ערבים... :)
וגם אתה תימני לא?
אז תפור עליך קבע!!! :cool: |
|
|
| yahel222 |
אני לא מאמין הנכדים שלי סוף סוף מתגייסים
לבכות
פשוט לבכות |
|
|
| Hell_Copter |
איזה צעירות... :)
חבר'ה שמתגייסים לקרבי
בואו לנחל... וואלה אני יכול לספר לכם רק שאני מבסוט עד עכשיו
ומי שמתגייס בנובמבר לנחל אז יש מצב שאני יהיה המפקד שלו
ובמילים יותר פשוטות מוציאים אותי לקורס מ"כים עוד שבועיים וחצי ככה :) |
|
|
| KrazyDJs |
נראה לי שאני וקיפר נפתח
"מתגייסים 2008-2009" :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שאני וקיפר נפתח
"מתגייסים 2008-2009" :D |
פששש ב2009 יש מצב אני כבר יהיה נשוי עם אישה וילדים...
או שיאבדו את עקבותי בהודו מי יודע מה יהיה :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
או שיאבדו את עקבותי בהודו מי יודע מה יהיה :) |
חחחחחחח:stongue: |
|
|
| Segev |
אני יודע רק שאני אמור להתגייס ב 25 ביולי 2005 ואין לי מוסג לאן מה שכן אני לא רוצה להיות בקרבי..
שאולו אותי בצו ראשון מה אני יעשה עם אני ילך לקרבי אז אמרתי כלא |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Segev
שאולו אותי בצו ראשון מה אני יעשה עם אני ילך לקרבי אז אמרתי כלא |
טוב מאוד אחי
אני מכיר מישהו שאמר את זה ובאמת לא שלחו אותו לקרבי..
אבל הבאסה היא יורידו לך קב"א בגלל זה... |
|
|
|
|