|
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;) |
סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?
:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?
:rolleyes: |
חחחחחחחחח
זין - דוגרי אני רואה את עצמי בשירות כזה מה אני צוחק
:| |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?
:rolleyes: |
קבל תיקון...
עכשיו אחרי שחזרתי שוב הביתה זה הופך את זה לשלוש פעמים 21 רצוף...
ועדיין לא הבאתי ביד |
|
|
| YoraY |
הי הטרד שלי :D:
עכשיו עוד 30 יום אני מתגייס בול
יענו עוד 20 דקות זה 29
8.8 - זה התאריך |
|
|
| Triple-z |
פשש הרבה צעירים פה...
אני משתחרר עוד חודש (לא כולל חפשש)..
:eek: :eyes: :D :D :toothless |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Triple-z
פשש הרבה צעירים פה...
אני משתחרר עוד חודש (לא כולל חפשש)..
:eek: :eyes: :D :D :toothless |
תמות?
:> |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YoraY
הי הטרד שלי :D:
עכשיו עוד 30 יום אני מתגייס בול
יענו עוד 20 דקות זה 29
8.8 - זה התאריך |
לאן אתה מתגייס אחי?
חבר'ה... בואו לנחל :)
מי שיתגייס גם בנובמבר הקרוב יזכה להיות תחת פיקודי :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קבל תיקון...
עכשיו אחרי שחזרתי שוב הביתה זה הופך את זה לשלוש פעמים 21 רצוף...
ועדיין לא הבאתי ביד |
לא מאמין לך:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לאן אתה מתגייס אחי?
חבר'ה... בואו לנחל :)
מי שיתגייס גם בנובמבר הקרוב יזכה להיות תחת פיקודי :D |
חיל קשר - קצונה יעודית
אתם לא צריכים להזכיר לי כמה זה חרא מסלול
תודה רבה עשו את זה מספיק פעמים |
|
|
| YoraY |
עכשיו יש לי שאלה.....
?בטירונות 03 - מה התדירות שחוזרים הבייתה
פעם ב...? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by YoraY
עכשיו יש לי שאלה.....
?בטירונות 03 - מה התדירות שחוזרים הבייתה
פעם ב...? |
שבת - כן, שבת - לא |
|
|
| warpedd_ |
שלום לכל הצעירים חיחיחי
נח"ל לא רע בכלל
אבל אם אתם מעוניינים בקרבי אני ממליץ לכם לשקול ללכת להנדסה קרבית (גדוד 603 כמובן)
עושים הכשרת חי"ר לכל דבר ובנוסף יש את כל ההתעסקות
עם המוקשים פומו"ת חומרי נפץ וכאלה
שזה ממש נחמד
:) |
|
|
|
|