return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;)


סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?

:rolleyes:
YoraY
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?

:rolleyes:






חחחחחחחחח

זין - דוגרי אני רואה את עצמי בשירות כזה מה אני צוחק
:|
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
סגרת 21 פעמיים ולא אוננת?

:rolleyes:


קבל תיקון...
עכשיו אחרי שחזרתי שוב הביתה זה הופך את זה לשלוש פעמים 21 רצוף...
ועדיין לא הבאתי ביד
YoraY
הי הטרד שלי :D:

עכשיו עוד 30 יום אני מתגייס בול
יענו עוד 20 דקות זה 29


8.8 - זה התאריך
Triple-z
פשש הרבה צעירים פה...

אני משתחרר עוד חודש (לא כולל חפשש)..
:eek: :eyes: :D :D :toothless
YoraY
quote:
Originally posted by Triple-z
פשש הרבה צעירים פה...

אני משתחרר עוד חודש (לא כולל חפשש)..
:eek: :eyes: :D :D :toothless




תמות?


:>
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YoraY
הי הטרד שלי :D:

עכשיו עוד 30 יום אני מתגייס בול
יענו עוד 20 דקות זה 29


8.8 - זה התאריך


לאן אתה מתגייס אחי?


חבר'ה... בואו לנחל :)
מי שיתגייס גם בנובמבר הקרוב יזכה להיות תחת פיקודי :D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קבל תיקון...
עכשיו אחרי שחזרתי שוב הביתה זה הופך את זה לשלוש פעמים 21 רצוף...
ועדיין לא הבאתי ביד


לא מאמין לך:rolleyes:
YoraY
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לאן אתה מתגייס אחי?


חבר'ה... בואו לנחל :)
מי שיתגייס גם בנובמבר הקרוב יזכה להיות תחת פיקודי :D


חיל קשר - קצונה יעודית




אתם לא צריכים להזכיר לי כמה זה חרא מסלול

תודה רבה עשו את זה מספיק פעמים
YoraY
עכשיו יש לי שאלה.....



?בטירונות 03 - מה התדירות שחוזרים הבייתה


פעם ב...?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY
עכשיו יש לי שאלה.....



?בטירונות 03 - מה התדירות שחוזרים הבייתה


פעם ב...?


שבת - כן, שבת - לא
warpedd_
שלום לכל הצעירים חיחיחי

נח"ל לא רע בכלל
אבל אם אתם מעוניינים בקרבי אני ממליץ לכם לשקול ללכת להנדסה קרבית (גדוד 603 כמובן)
עושים הכשרת חי"ר לכל דבר ובנוסף יש את כל ההתעסקות
עם המוקשים פומו"ת חומרי נפץ וכאלה
שזה ממש נחמד
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement