return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
שלום לכל הצעירים חיחיחי

נח"ל לא רע בכלל
אבל אם אתם מעוניינים בקרבי אני ממליץ לכם לשקול ללכת להנדסה קרבית (גדוד 603 כמובן)
עושים הכשרת חי"ר לכל דבר ובנוסף יש את כל ההתעסקות
עם המוקשים פומו"ת חומרי נפץ וכאלה
שזה ממש נחמד
:)


בקיצר אתה אומר שאתם אוכלים חרא כמו חי"ר ובנוסף אוכלים את החרא של הנדסה אה...
ממש שווה ;)
black mammmba
מתגייס ב
21/11/04

עדין לא יודע לאן
לומרת שאני רוצה לחיל ההנדסה:happy2:

אלי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by black mammmba
מתגייס ב
21/11/04

עדין לא יודע לאן
לומרת שאני רוצה לחיל ההנדסה:happy2:

אלי


יחטפו אותך לשם כמו לחמניה חמה... :)
MasterP
quote:
Originally posted by black mammmba
מתגייס ב
21/11/04

עדין לא יודע לאן
לומרת שאני רוצה לחיל ההנדסה:happy2:

אלי


איזה טעויות איזה טעויות.
לומדים רק אחרי לצערי.
תלך לחי"ר ותעבור יחטיות
לפחות תראה אור בית
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
איזה טעויות איזה טעויות.
לומדים רק אחרי לצערי.
תלך לחי"ר ותעבור יחטיות
לפחות תראה אור בית


וזה עוד בא מחמור בקבע ;)

שמע... זה לא נכון שרואים אור בית ביח"טיות
סך הכל אתה טוחן את כל המסלול שלך ורק אז החיים שלך דבש...
והמסלול הוא יותר ארוך מהמסלול שלי לדוגמה...

אבל כל אחד והתעניינויות שלו
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וזה עוד בא מחמור בקבע ;)

שמע... זה לא נכון שרואים אור בית ביח"טיות
סך הכל אתה טוחן את כל המסלול שלך ורק אז החיים שלך דבש...
והמסלול הוא יותר ארוך מהמסלול שלי לדוגמה...

אבל כל אחד והתעניינויות שלו


תגיד היציאות שלך מתישהו ישתפרו לפחות לחצאים עם חמשוש ???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד היציאות שלך מתישהו ישתפרו לפחות לחצאים עם חמשוש ???


קשה לי להאמין שבקרוב...
אבל עכשיו יש לי את ההכנה למ"כים בבא"ח...
וזה נמשך איזה שבועיים שלושה ככה...
ואמורים לצאת שם חמשושים עד כמה שהבנתי
ככה שתראו אותי פה כנראה בשבועיים הקרובים פה
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וזה עוד בא מחמור בקבע ;)


רק עוד שנה ו-5 אני בקבע.

אבל בינתיים זה קטע שאני לא מצטער עליו
נגיע לגשר ונראה.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
רק עוד שנה ו-5 אני בקבע.

אבל בינתיים זה קטע שאני לא מצטער עליו
נגיע לגשר ונראה.


מן הסתם רק עוד שנה ו 5...

אם אני יצא לקצונה במסלול הכי מהיר זה יהיה שאני כבר קצין אחרי שנתיים
אבל מן הסתם הקבע יתחיל רק אחרי 3... הגיון בסיסי
בכל מקרה לא יודע אם אני רוצה קצונה
די כבד לחטוף שנה ביציאה

יש על זה אפילו שיר על בסיס כולם הלכו לג'מבו

כולם נסעו לתאילנד, תאילנד, תאילנד
ורק אני חתמתי שנה ביציאה
כולם נסעו לתאילנד, תאילנד, תאילנד
ורק אני חתמתי שנה ביציאה
טה לה לה, לה לה לה, לה לה!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מן הסתם רק עוד שנה ו 5...

אם אני יצא לקצונה במסלול הכי מהיר זה יהיה שאני כבר קצין אחרי שנתיים
אבל מן הסתם הקבע יתחיל רק אחרי 3... הגיון בסיסי
בכל מקרה לא יודע אם אני רוצה קצונה
די כבד לחטוף שנה ביציאה

יש על זה אפילו שיר על בסיס כולם הלכו לג'מבו

כולם נסעו לתאילנד, תאילנד, תאילנד
ורק אני חתמתי שנה ביציאה
כולם נסעו לתאילנד, תאילנד, תאילנד
ורק אני חתמתי שנה ביציאה
טה לה לה, לה לה לה, לה לה!


לא שוק כתבת חמור בקבע אז אמרתי שיש לי זמן עד הקבע.
בקשר לשנה ביציאה - אני שנתיים ביציאה אגב
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


אבל זה כמו עבודה, רק שמקבלים שכר מגוחך ולובשים מדים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
לא שוק כתבת חמור בקבע אז אמרתי שיש לי זמן עד הקבע.


אני יודע שיש לך זמן עד הקבע
זה פשוט שאני מתייחס ישירות לחתימה שלך :p
Sniper
ח'ברה!!!!! יש לי ציריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני בחודש ה9, עוד מעט הילדים שלי מתגייסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

אני מתרגש!!:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement