return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
ngl
20/03/05 חיל החצילים !
yaman
אני תימני מרוקאי

תפור עלי קבע?
Q-PiXeL
בהתחלה היה 21 בנובמבר
איזשהו קרבי מעפן כנראה

אחרי שהיה לי מיונים למודיעין היה ל15 באוגוסט

הגעתי לשלבים די גבוהים (אחרי תחקיר בטחוני) אבל העיפו אותי בסוף
:sadgreen:

ועכשיו רשום ליג'/עתודה טכנולוגית/בית זונות
ב27 באוקטובר יש לי יום חיול אחד
והטירונות (שבעקרון הייתה אמורה להיות בחופש) תהיה אחרי הלימודים כנראה
חברים שלי אגב (שנרשמו לפניי) עושים את הטירונות בחופש
Sniper
Yoray
איזה ט עות!!! אךךך אתה תשלם על זה כ"כ הרבה...
חי"ק זה חייל מגעיל!!!!!!!!!! ולקח לי משהו כמו חודשיים לצאת מהחיל המסריח הזה, ועוד קצונה בחי"ק זה ביכלל גהנום! אתה עושה הכנה, בה"ד 1 ואחר כך השלמה של 8 חודשים!!!!!!! כן כן 8 חודשים!@@)(_!}%$#
זה פיור שיט!, ההשלמה הכי קשה שיש בצה"ל והכי ארוכה.
בקיצור חי"ק זה ג'ובניקים שטוחנים כמו לא יודע מה

כמובן שיש להם גם לוחמים שבחטיבה שלי הם נחשבים לאחת היחטיות
כן כן, לא אמין אבל נכון..

רומן!!! אל תגיד לי שגם אתה עושה עתודה... אךך.. חרא חרא גם
חחחח
אבל תעשה מה שטוב לך
שיהיה המון בהצלחה לשנייכם.


אך.... 2009 אמאללהההההההההההההההההההההההההההההההה
איפה אני יהיה?!@# ה' יודע

ובקשר למה שרועי אמר, קרביים באמת בואו לנח"ל אחלה חטיבה שבעולם!!! כול היום מחששים ומסטולים
חח סתם!!! מי אמר מסטולים?!#$?!#@%

האמת היא שיש יחידה קצת שהייתי ממליץ יותר מהנח"ל והיא עוקץ!!! יחידה בתתתתתת זונה!! אם היו נותנים לי את האפשרות במנילה הייתי הולך לזה ישר!, להיות לוחם. גם בבקו"ם אמרתי או עוקץ או שג'ובניק..
חלום חיי להגיע לשם..
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yaman
אני תימני מרוקאי

תפור עלי קבע?


חבל לך על הזמן

אני כבר רואה אותך בן 60 עם דרגות רנ"ג :)
KrazyDJs
אלעד..
אני כבר רואה את זה..
אתם תבואו לבקר אותי עם האשה והילדים :D
יא...:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
כמובן שיש להם גם לוחמים שבחטיבה שלי הם נחשבים לאחת היחטיות
כן כן, לא אמין אבל נכון..


אתה מדבר על הפלחי"ק אה...
הם מסופחים לגדוד הכי צהוב בצה"ל... לפחות מחזור נובמבר
איזה צחוקים זה שעדיין יש להם מסעות והכל... די משעשע
והם גם די צהובים דרך אגב :)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מדבר על הפלחי"ק אה...
הם מסופחים לגדוד הכי צהוב בצה"ל... לפחות מחזור נובמבר
איזה צחוקים זה שעדיין יש להם מסעות והכל... די משעשע
והם גם די צהובים דרך אגב :)


מה, אלו כאלה לוחמים שמומחים בתיקון ציוד קשר? :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה, אלו כאלה לוחמים שמומחים בתיקון ציוד קשר? :)


אני יגיד לך את האמת אין לי בדיוק מושג מה הם עושים...
אבל זה יח"טית די בלאי בסך הכל :D
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מדבר על הפלחי"ק אה...
הם מסופחים לגדוד הכי צהוב בצה"ל... לפחות מחזור נובמבר
איזה צחוקים זה שעדיין יש להם מסעות והכל... די משעשע
והם גם די צהובים דרך אגב :)


כל הנח"ל צהובים אחי..:] ת'יודע את זה!

Krazy - אישה עד 2009 לא תיהיה לי, בדוק!
חחח
לא רוצה להתחייב בגיל כזה

YoraY
כולם אומרים לי שעשיתי טעות כאילו שיש לי לפני את כל התפקידים בצבא ואני מצביע על אחד מהם ומקבל אותו ... ממש לא? זה קצת ברור לי שאם אני לא לוקח את התפקיד הזה אני מוצא את עצמי בשטחים בחטיבת גולני משהו.....



וחרא יש בכל מקום בצבא.....

"הצבא זה זין אחד גדול"
MASTERsplinter
גרעין נחל של בני המושבים
מתחיל של"ת בנוב
תאריך גיוס למרץ 05

לא יודע מה אני אעשה בפרק הצבאי
אני לא רוצה להגיע לקרבי ועם הפרופיל כרגע אני אגיע אוטומטית לקרקל
ומכיוון שלא בא לי לשמור על החושך אני רוצה להתעסק בסאונד אבל לא יודע איזה תפקידים יש..

יש הצעות?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement