|
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
בנג"ע!!!!!!!
צהובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אבל איך אתה הולך לקרק"ל????? ת'לא אמור להיות ב50
???
???
??.
?..
אגב, אם יש לך בעיות רפאיות וזה.. יש לבנגו"ת תפקדים הכי ליגה שרק יכול להיות!!!! בבקו"ם ועוד כל מיני מקומות חלומיים |
|
|
| MASTERsplinter |
יש לי בעיות גב
בכל אופן הפרופיל הוא 72
אתה חייב להסביר את הצהוב
ואני לא מחפש לאונן
אני רוצה לעשות משהו
אבל שיהיה שיהיה לי מעניין לעשות אותו
מת לדעת איך להגיע ליאגים מתוך הנחל
תפור עליי מדריך יאגי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
מת לדעת איך להגיע ליאגים מתוך הנחל
תפור עליי מדריך יאגי |
בשביל להיות מדריך יאגי אתה צריך לעבור דרך מז"י
יש לי אחד שהיה איתי במחלקה ויצא על פרופיל רפואי והוא עכשיו עושה את הקורס והולך להיות מדריך יאגי בביסל"ח |
|
|
| m0sh |
אני מתגייס ליחידת הקפה
יחידה מסווגת וחדשה
;P
פרופיל 45
משהו בקריה
יהיה בסדר
הקדימו לי את הגיוס ב4 ימים!
חח
9 לדצמבר |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בשביל להיות מדריך יאגי אתה צריך לעבור דרך מז"י
יש לי אחד שהיה איתי במחלקה ויצא על פרופיל רפואי והוא עכשיו עושה את הקורס והולך להיות מדריך יאגי בביסל"ח |
אתה חייב להפסיק לקלל..
מזי?
איך אני מגיע מהנחל להדרכת קורס יאגי?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אתה חייב להפסיק לקלל..
מזי?
איך אני מגיע מהנחל להדרכת קורס יאגי?? |
אז אני מסביר לך...
אתה צריך לצאת מקרבי בשביל זה...
וללכת למז"י שזה מפקדת זרוע יבשה
שם הם מציעים לך כל מיני תפקידים
ויש אפשרות שיציעו לך גם להיות מדריך קורס יאגי
אבל ממש ממש קשה להתקבל לזה שתדע לך
ואם כבר מדברים על יאגי... אז היה לנו יאגי בתרפ"ל... היה מגניב ביותר
הם סחבו את כל הכלים הכבדים של הרתק הפלוגתי... :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה דיי דיי
כל אחד לפני הגיוס שלו אומר שהוא רוצה לעשות משהו חשוב ורציני
ואז כשמגיעים תכלס לשירות רוצים רק תפקיד כזה שכונתי "לאונן כל היום" :D
הכי טוב לאונן :) |
|
|
| sabi10 |
אההה..
מתגייסים 2004/2005...
בעיה שלכם :D :D :cool: |
|
|
| yaman |
בואנה לפי מה שאתם אומרים צבא זה באסה
אתם מכירים ישיבות טובות? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה דיי דיי
כל אחד לפני הגיוס שלו אומר שהוא רוצה לעשות משהו חשוב ורציני
ואז כשמגיעים תכלס לשירות רוצים רק תפקיד כזה שכונתי "לאונן כל היום" :D
הכי טוב לאונן :) |
אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;) |
הפכת להיות מתחנגל ? :nervous: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by yaman
בואנה לפי מה שאתם אומרים צבא זה באסה
אתם מכירים ישיבות טובות? |
אל תדאג אחי ... אתה תהנה בצבא זכור מה אני אומר לך |
|
|
|
|