return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
מתגייסים לצבאאאאא!!!!! 2004-2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
בנג"ע!!!!!!!
צהובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אבל איך אתה הולך לקרק"ל????? ת'לא אמור להיות ב50
???
???
??.
?..

אגב, אם יש לך בעיות רפאיות וזה.. יש לבנגו"ת תפקדים הכי ליגה שרק יכול להיות!!!! בבקו"ם ועוד כל מיני מקומות חלומיים
MASTERsplinter
יש לי בעיות גב
בכל אופן הפרופיל הוא 72
אתה חייב להסביר את הצהוב
ואני לא מחפש לאונן
אני רוצה לעשות משהו
אבל שיהיה שיהיה לי מעניין לעשות אותו

מת לדעת איך להגיע ליאגים מתוך הנחל
תפור עליי מדריך יאגי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
מת לדעת איך להגיע ליאגים מתוך הנחל
תפור עליי מדריך יאגי


בשביל להיות מדריך יאגי אתה צריך לעבור דרך מז"י
יש לי אחד שהיה איתי במחלקה ויצא על פרופיל רפואי והוא עכשיו עושה את הקורס והולך להיות מדריך יאגי בביסל"ח
m0sh
אני מתגייס ליחידת הקפה
יחידה מסווגת וחדשה
;P


פרופיל 45
משהו בקריה
יהיה בסדר


הקדימו לי את הגיוס ב4 ימים!
חח
9 לדצמבר
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בשביל להיות מדריך יאגי אתה צריך לעבור דרך מז"י
יש לי אחד שהיה איתי במחלקה ויצא על פרופיל רפואי והוא עכשיו עושה את הקורס והולך להיות מדריך יאגי בביסל"ח


אתה חייב להפסיק לקלל..
מזי?

איך אני מגיע מהנחל להדרכת קורס יאגי??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אתה חייב להפסיק לקלל..
מזי?

איך אני מגיע מהנחל להדרכת קורס יאגי??


אז אני מסביר לך...
אתה צריך לצאת מקרבי בשביל זה...
וללכת למז"י שזה מפקדת זרוע יבשה
שם הם מציעים לך כל מיני תפקידים
ויש אפשרות שיציעו לך גם להיות מדריך קורס יאגי
אבל ממש ממש קשה להתקבל לזה שתדע לך


ואם כבר מדברים על יאגי... אז היה לנו יאגי בתרפ"ל... היה מגניב ביותר
הם סחבו את כל הכלים הכבדים של הרתק הפלוגתי... :)
Sm0keMachine
אהה דיי דיי
כל אחד לפני הגיוס שלו אומר שהוא רוצה לעשות משהו חשוב ורציני
ואז כשמגיעים תכלס לשירות רוצים רק תפקיד כזה שכונתי "לאונן כל היום" :D

הכי טוב לאונן :)
sabi10
אההה..
מתגייסים 2004/2005...

בעיה שלכם :D :D :cool:
yaman
בואנה לפי מה שאתם אומרים צבא זה באסה

אתם מכירים ישיבות טובות?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה דיי דיי
כל אחד לפני הגיוס שלו אומר שהוא רוצה לעשות משהו חשוב ורציני
ואז כשמגיעים תכלס לשירות רוצים רק תפקיד כזה שכונתי "לאונן כל היום" :D

הכי טוב לאונן :)


אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;)

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא מסתדר לא רע עד עכשיו ולא אוננתי בצבא אפילו פעם אחת ;)


הפכת להיות מתחנגל ? :nervous:
Rising
quote:
Originally posted by yaman
בואנה לפי מה שאתם אומרים צבא זה באסה

אתם מכירים ישיבות טובות?


אל תדאג אחי ... אתה תהנה בצבא זכור מה אני אומר לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement