return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
finns det egentligen några svenska tranceartister? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Warez
Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs

Den e ball, nån som har hört den?
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj Warez
Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs

Den e ball, nån som har hört den?


Jo men om man räknar med all mp3.com artiester som producerar trance och är svenska då blir det myyyyyyycket....iof e Trance Control också från mp3.com :rolleyes:
reveal
Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
ok där ser man, är det mp3 eller "på riktigt" ?

jag har alla 3, Phenonema, Nothern Lights och Asynja på mp3


Jag har Phenomena, Northern lights på mp3 men har inte det sista albumet do nämde.....Är det bra eller?
Ayianapa
quote:
Originally posted by Aendy


Killen har fet-koll. Hade inte en susning om att Il Ceasar var svensk.


Il Ceasar is norwegian. Believe it or not.
reveal
ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller? ;)

x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp?
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller? ;)

x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp?


Gör så det vore trevligt med lite nytt miranda att lyssna på...

Tackar....
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället


Jag tycker fan inte att Yahel är så bra ändå...tänker starta en diskussion om detta i Music discussion :)
reveal
Open Your Mind och Voyage är ju skitbra :) får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
Open Your Mind och Voyage är ju skitbra :) får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion


Ni kanske inte hört det på det sättet som jag gjort.....ska göra en massa klipp sen och lägga upp....

Zirpico
Tror alla glömde bort Inkfish.. De är värda att minnas tycker jag!
För er som inte hört dem skall jag försöka bifoga nåt med dem:D
Zirpico
Verkade inte alls gå.. är det alltid så här segt? fick meddelandet "server too busy" flera gånger när jag försökte bifoga filen.. tydligen gick meddelandet igenom utan den..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement