|
finns det egentligen några svenska tranceartister? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Warez |
Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs
Den e ball, nån som har hört den? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj Warez
Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs
Den e ball, nån som har hört den? |
Jo men om man räknar med all mp3.com artiester som producerar trance och är svenska då blir det myyyyyyycket....iof e Trance Control också från mp3.com :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
ok där ser man, är det mp3 eller "på riktigt" ?
jag har alla 3, Phenonema, Nothern Lights och Asynja på mp3 |
Jag har Phenomena, Northern lights på mp3 men har inte det sista albumet do nämde.....Är det bra eller? |
|
|
| Ayianapa |
| quote: | Originally posted by Aendy
Killen har fet-koll. Hade inte en susning om att Il Ceasar var svensk. |
Il Ceasar is norwegian. Believe it or not. |
|
|
| reveal |
ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller? ;)
x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller? ;)
x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp? |
Gör så det vore trevligt med lite nytt miranda att lyssna på...
Tackar.... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället |
Jag tycker fan inte att Yahel är så bra ändå...tänker starta en diskussion om detta i Music discussion :) |
|
|
| reveal |
| Open Your Mind och Voyage är ju skitbra :) får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Open Your Mind och Voyage är ju skitbra :) får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion |
Ni kanske inte hört det på det sättet som jag gjort.....ska göra en massa klipp sen och lägga upp.... |
|
|
| Zirpico |
Tror alla glömde bort Inkfish.. De är värda att minnas tycker jag!
För er som inte hört dem skall jag försöka bifoga nåt med dem:D |
|
|
| Zirpico |
| Verkade inte alls gå.. är det alltid så här segt? fick meddelandet "server too busy" flera gånger när jag försökte bifoga filen.. tydligen gick meddelandet igenom utan den.. |
|
|
|
|