|
finns det egentligen några svenska tranceartister? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Pinnochio har haft låtar i radio som "hyptnotized" och "Da,da,da" |
Sitter o lyssnar på Pinocchio - Abletearte just nu, fan grym låt, väldigt energisk :) *vrida upp volymen*
-Treo- |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Behövs bara lite mer på dom! |
precis som jag tänkte också, de e den där finishing touchen som fattas, det där lilla lillla extrta som gör den exakt så speciell som en låt ska va :)
men de kommer nog, endre e ju ung i genren om man kolla på hur länge dom stora har producerat ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
ingen har nämt parker va.
då gör jag det
Parker :) |
vem här på SweTA är det nu som är parker? har glömt det :cool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
vem här på SweTA är det nu som är parker? har glömt det :cool: |
det e robstar |
|
|
| Glorie |
det finns ju en hel del psy-artister om vi säger så.. ;) från
sveriget! :p |
|
|
| Dj_ExOn |
Antiloop har börjat gå åt det tunga progressiva hållet!
Deras mix på Aircrash Beareau - Don't Expect Me To Forgive You
Helt jävla grym!!
Hoppas att få den på vinyl! :cool: |
|
|
| Nyx |
Trance [] Control är sveriges bästa tranceartister genom tiderna! Runt
1999 gjorde de många stora låtar som t.ex. Beyond 303, The Sign Of Life,
Another Beat, Atomic Dance Explosion, This Is My House & The Way Home.
<---Wenn E & DJ C
|
|
|
| Vizay |
| Trance [] control e lite sköna faktiskt...gjorde en remix på en av deras låtar förut...håller på å omarbetar den för bättre ljud osv...snart klar :D |
|
|
| Icarus |
En bump, för att nämna dem som inte har nämnts än. En hel del namn har dykt upp sen tråden startades.
Jezper Söderlund (Airbase och sånt)
Labworks
Christian Rusch
Inzite
Mike Shiver
Några fler nykomlingar? |
|
|
| Vizay |
| tror inte någon har nämt Robert Lidstroem hitils...men jag kan ju ha fel :) |
|
|
| Smekbar |
Lägg till 'Smekbar' :)
förövrigt är det hemskt att påstå att Miranda gör populärmusik.. hon gör ju faktiskt Goatrance och bara för att en låt av henne spelats på ZTV tycker inte jag man kan jämställa henne med britney spears.. I så fall är ju rank1 och diverse sådana som spelats på MTV samma sak i era ögon som Bubbles typ.. och den parallelen tror inte jag att ni skulle gilla... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Icarus
Jezper Söderlund (Airbase och sånt)
Labworks
Christian Rusch
Inzite
Mike Shiver
Några fler nykomlingar? |
mycke bra!
Envio!!! signad av AVB har ja hört? |
|
|
|
|