|
Beta Meeting III (Limburg) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zolang ik niet de enige niet-limBeta ben, no problem! :p |
Ik zal ook meekomen, als het tegensteekt kunnen we dan altijd voor moody progheads spelen ;) |
|
|
| Kaidreas |
^dat zijn jullie zoiezo al :D
Ik wil ook wel afkomen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^dat zijn jullie zoiezo al :D
|
Mission accomplished :toothless |
|
|
| Eagle` |
| ik dacht eerder aan fags maar goed :thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik dacht eerder aan fags maar goed :thepirate |
Als ge wilt trek ik mijn spannend leren t-shirtje en mijn string aan voor u hoor, if that tickles your fancy... |
|
|
| Kaidreas |
| :whip: YEAH BABY! YEAH |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Zehra
Wanneer?
We dachten om dit best te doen over een week (of twee) want enkele van ons (nl buoyant... veel sterkte jongen!) hebben nog examens... (tot de hoeveelste weet ik nie meer... buoyant help eens) We spreken wel af wanneer.
|
Oooh das lief de ge zo aan mij denkt, ik heb nog tot volgende donderdag (de 8ste) mijn laatste examen. Vanaf dan heb ik aaaaaaaaaaaaaaalle tijd en zin om er bij te zijn.
kzou Karten ook nog aant het rijtje willen toevoegen.
(Vissen is geen optie zeker? alloewel Benny en ik dit al zien zitten :) ) |
|
|
| eieregooie |
| hmm... tss de 8e en de party kan ik misschien 1 dag :p Kzal eens ff kijken... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ik heb nog tot volgende donderdag (de 8ste) mijn laatste examen. |
Voor wie past 9 juli ? |
|
|
| eieregooie |
| Komend weekend ben ik helemaal vrij :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
Voor wie past 9 juli ? |
Voor mij absoluut niet! :D
Maar ik ben geen Lim-beta, dus who cares anyway? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Komend weekend ben ik helemaal vrij :D |
Mhh... mijn ouders gaan komend weekend naar t North Sea Jazz Festival, ik weet alleen niet welke dag... Die dag heb ik dus prolly geen vervoer... |
|
|
|
|