return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Beta Meeting III (Limburg) (pg. 3)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
Voor wie past 9 juli ?


niet aanwezig :( ... ma 7 of 8 juli would be just fine :D
Nyah
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
niet aanwezig :( ... ma 7 of 8 juli would be just fine :D

Buoyant heeft nog examens tot 8 juli...
Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah
Buoyant heeft nog examens tot 8 juli...


JAAAAAAAAAAA godverdomme :p

ik wil der zeker bij zijn, heb de vorige al moeten missen omwille van de examens.
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
Buoyant heeft nog examens tot 8 juli...


niet aanwezig it is dan :( ... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x
Buoyant
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
niet aanwezig it is dan :( ... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x


mmmh tot de hoeveelste moeten we u missen dan?
Nyah
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x

en gij klaagt? waar gaat de reis naar toe? wast kreta?
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
en gij klaagt? waar gaat de reis naar toe? wast kreta?


jah, aléja, klagen ... :p, ma et is met ouders e :nervous:

en ik ben weg tot 22 juli , 's avonds, met die vertragingen weetk et uur ni ...
Tiger777
quote:
Originally posted by Nyah
Voor wie past 9 juli ?

Dan ben ik aan het bakken in de Spaanse zon. Maar ja, let ook maar niet op mij, als niet-limbeta :)
Nyah
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D

Ik kan niet komen, maar ik zal aan jullie denken als jullie in de regen en de wind op dat terrasje zitten! :p

Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan niet komen, maar ik zal aan jullie denken als jullie in de regen en de wind op dat terrasje zitten! :p

overdekt terrasje :o :toothless
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D


sgoeie :) vrijdag hasselt dan? dan ga ik vandaag bellen voor tickets voor sasha en halen we die ook ff af eh ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement