|
Beta Meeting III (Limburg) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
Voor wie past 9 juli ? |
niet aanwezig :( ... ma 7 of 8 juli would be just fine :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
niet aanwezig :( ... ma 7 of 8 juli would be just fine :D |
Buoyant heeft nog examens tot 8 juli... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
Buoyant heeft nog examens tot 8 juli... |
JAAAAAAAAAAA godverdomme :p
ik wil der zeker bij zijn, heb de vorige al moeten missen omwille van de examens. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
Buoyant heeft nog examens tot 8 juli... |
niet aanwezig it is dan :( ... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
niet aanwezig it is dan :( ... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x |
mmmh tot de hoeveelste moeten we u missen dan? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x |
en gij klaagt? waar gaat de reis naar toe? wast kreta? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
en gij klaagt? waar gaat de reis naar toe? wast kreta? |
jah, aléja, klagen ... :p, ma et is met ouders e :nervous:
en ik ben weg tot 22 juli , 's avonds, met die vertragingen weetk et uur ni ... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Voor wie past 9 juli ? |
Dan ben ik aan het bakken in de Spaanse zon. Maar ja, let ook maar niet op mij, als niet-limbeta :) |
|
|
| Nyah |
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D |
Ik kan niet komen, maar ik zal aan jullie denken als jullie in de regen en de wind op dat terrasje zitten! :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan niet komen, maar ik zal aan jullie denken als jullie in de regen en de wind op dat terrasje zitten! :p |
overdekt terrasje :o :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... :p
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt :D |
sgoeie :) vrijdag hasselt dan? dan ga ik vandaag bellen voor tickets voor sasha en halen we die ook ff af eh ;) |
|
|
|
|