return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Beta Meeting III (Limburg) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kaidreas
merci e mannekes, afspreken juist den dag voor het bouwverlof.
way to go. pffff, ik amuseer me wel op men werk dan ze :o
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
heb vorige week een proclamatie meegemaakt van 2 uur en een kwartier, dan nog van een katholieke school zodat er nog een leuk bezinningsmoment in zat, very cool................ NOT!!!

ah jij bent tenminste naar een proclamatie kunnen gaan.
ik was te laat voor mijn proclamatie dit jaar :o
heb het verdict via sms gekregen van een vriendin :p
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
merci e mannekes, afspreken juist den dag voor het bouwverlof.
way to go. pffff, ik amuseer me wel op men werk dan ze :o


quote:
Kai bouwvakkers mode enabled


Meetings is veu janette

quote:
Kai bouwvakkers mode disabled


:toothless
Kaidreas
hahahahahahha
zalig eagle. ge zou niet misstaan in "den bouw" :D
Eagle`
quote:
Originally posted by djcresto
heb vorige week een proclamatie meegemaakt van 2 uur en een kwartier, dan nog van een katholieke school zodat er nog een leuk bezinningsmoment in zat, very cool................ NOT!!!



Zwijg me ervan, laatste jaar SNI was er na de proclamatie van 1 uur nog een misviering van 2.5 das pas
Buoyant
Ik kan het allemaal via internet vernemen jongens en meisjes, leve de vooruitgang, ( ik hou me nog net in om te zeggen lang leve Holl....)
nee tlukt nog net niet :D
Nyah
Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn...
Enkel Zehra, Buoyant en ik komen, als k alles goed gelezen heb.
In ieder geval, @Buoyant, ik kan je morgen je DVD's geven, that is if you come.
Ik moet sowieso om 2u op de grote markt in Hasselt zijn, dus daar kunt ge me vinden.
Zehra, wat doe jij: hoe ga je ernaar toe?
Ik ga met Johan met zijn auto; laat me op tijd weten als ge meewilt.
CygnusX
quote:
Originally posted by Nyah
Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn...


Dan zal het voor augustus of september zijn...
Als het schooljaar terug begonnen is, dan is het allemaal wat makkelijker te regelen, want dan moeten we geen rekening houden met vakantiejobs, vakanties, herexamens, ...
Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Dan zal het voor augustus of september zijn...
Als het schooljaar terug begonnen is, dan is het allemaal wat makkelijker te regelen, want dan moeten we geen rekening houden met vakantiejobs, vakanties, herexamens, ...

klopt, we zien wel n andre keer dan, voor mij maakt t ni zoveel uit: ik ging sowieso nr hasselt ;)
btw, veel geluk op je proclamatie morgen, ik zal voor u duimen.
enne, ik moet je die slides nog terug geven van mediatechnologie.
ik zal die wel meenemen naar de bbq.
CygnusX
quote:
Originally posted by Nyah
btw, veel geluk op je proclamatie morgen, ik zal voor u duimen.


Merci :D

quote:
Originally posted by Nyah
enne, ik moet je die slides nog terug geven van mediatechnologie.


Ik hoef ze niet meer terug hoor, stook ze maar op ;)

Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah
Denk ni dat morgen veel meeting zal zijn...
Enkel Zehra, Buoyant en ik komen, als k alles goed gelezen heb.
In ieder geval, @Buoyant, ik kan je morgen je DVD's geven, that is if you come.
Ik moet sowieso om 2u op de grote markt in Hasselt zijn, dus daar kunt ge me vinden.



ik zie het nog altijd wel zitten hoor, heb anders toch maar een tam after-examendagje


EDIT: kga toch nie afkomen, tis me een beetje te gek om ff op en neer te rijden na Hasselt hiervoor. ander keertje dan
Nyah
Wat? Voor alle Friends DVD's, kom je ni speciaal naar Hasselt? :p
:( Dan zult ge moeten w8en tot de bbq ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement