return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Beta Meeting III (Limburg) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
sgoeie :) vrijdag hasselt dan? dan ga ik vandaag bellen voor tickets voor sasha en halen we die ook ff af eh ;)

20 juli was dat van Sasha he. ik kom mee, es vragen aan monika of ze meewil ;) ik zal u straks bellen :p
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
20 juli was dat van Sasha he. ik kom mee, es vragen aan monika of ze meewil ;) ik zal u straks bellen :p


bel maar naar de bakker! :p:p:p en vraag me nie welke films deze week zijn uitgekomen eh :p want hoor dat al de ganse week aan de telefoon :D

klant: 'kunt u me mss zeggen welke films er zijn uitgekomen deze week?'
ik: 'hmm paar actie-films, paar komedies... ene heb ik gezien, heel leuk... kom zelf maar eens kijken :toothless dan leid ik u hier rond ;)'

en dan gebruik ik mijn verkoopkunsten :cool: :haha:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
20 juli was dat van Sasha he.

Yeah babay yeah, hoogtepunt van de zomer!! :D :eyes:
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
vrijdag hasselt dan?

voor mij is da ok
ik meen dat benny om 2u in diepenbeek is voor zijn proclamatie...
hoe laat spreken we af in hasselt?
Buoyant
mag de rest nu ook nog mee dames? of doen jullie liever wat chitchat onder jullie 2tjes?
voor een terrasje ben ik altijd te vinden, zet da fris pintje ma klaar

me needs relaxation
Nyah
tuurlijk moogt ge mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
Pumaz
Bah vrijdag ben ik weg :(
Nu ja, liever Spanje eigenlijk :p
Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah
tuurlijk moogt ge mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D


okeeeeeee is goeeeeed
CygnusX
quote:
Originally posted by Nyah
ik meen dat benny om 2u in diepenbeek is voor zijn proclamatie...
hoe laat spreken we af in hasselt?


2u ja, maar met mij hoef je geen rekening te houden, want ik heb geen flauw idee hoe lang die proclamatie gaat duren.
djcresto
quote:
Originally posted by CygnusX
2u ja, maar met mij hoef je geen rekening te houden, want ik heb geen flauw idee hoe lang die proclamatie gaat duren.


heb vorige week een proclamatie meegemaakt van 2 uur en een kwartier, dan nog van een katholieke school zodat er nog een leuk bezinningsmoment in zat, very cool................ NOT!!!

pooley
das inderdaad op het middelbaar zo, int hoger een chance nimeer.
En da zou zeker ni pakken bij de meeste studenten :)
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
das inderdaad op het middelbaar zo, int hoger een chance nimeer.
En da zou zeker ni pakken bij de meeste studenten :)


euh, twas proclamatie van laatste jaar regentaatsopleidingen op de kattenberg in Gent.
Mijn proclamatie int middelbaar was vele korter.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement