|
Beta Meeting III (Limburg)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
Hey lim-beta's! :D
Wat?
Aangezien de eerste twee meetings zo geslaagd waren (da was toch wa de meerderheid ervan vond eh :p), dachten we (CygnusX, Anja en ik) om nog eens een meeting te organiseren.
Wanneer?
We dachten om dit best te doen over een week (of twee) want enkele van ons (nl buoyant... veel sterkte jongen!) hebben nog examens... (tot de hoeveelste weet ik nie meer... buoyant help eens) We spreken wel af wanneer.
Wat doen we dan? :p
Wat we op de meeting gaan doen hangt van jullie af. Er zijn meerdere dingen die we kunnen doen zoals:
- terrasje doen in Hasselt :toothless
- (vinyl-)shoppen!!!! :)
- bowlen (zoals op de eerste meeting)
- poolen (zoals op de tweede meeting)
- picknicken (yummieeee...:toothless)
- zwemmen (en zonnen :toocool: muahaha alst schoon weer is ofcourse)
- ... (als je een ander voorstel hebt... post maar)
Waar is die meeting dan?
Waar de meeting gaat plaatsvinden, hangt natuurlijk af van wat we beslissen te gaan doen... :)
Dus... denk er eens over na en post maar wat je er over denkt... :D
edit: alle niet-limburgse beta's zijn natuurlijk ook welkom! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
als't nog voor volgende week vrijdag is -> i'm in :)
uhmn, poolen is wel leuk :), nujah , al de rest ook wel, dus jah ... ge ziet ma wa et handigste is :) |
|
|
| Nyah |
Misschien is een lasergame een optie?
link voor meer info
prijs valt mee: 6euro voor 20 minuten als je student bent |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Misschien is een lasergame een optie?
link voor meer info
prijs valt mee: 6euro voor 20 minuten als je student bent |
nice idee... I will own you all! muahhaah :toothless :stongue: ;) |
|
|
| eieregooie |
ghehe... ja joh, plan het ff in de maand dat ik 6 a 7 dagen in de week moet werken :p
overigens... isset over 2 weken niet al bijna BeTA party tijd? :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Zehra
edit: alle niet-limburgse beta's zijn natuurlijk ook welkom! |
:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ghehe... ja joh, plan het ff in de maand dat ik 6 a 7 dagen in de week moet werken :p
overigens... isset over 2 weken niet al bijna BeTA party tijd? :D |
neh beta-party is over drie weken. maar... maakt toch nie uit eigenlijk wanneer we meeten, alst mah nie op de dag van de party zelf is. :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
neh beta-party is over drie weken. maar... maakt toch nie uit eigenlijk wanneer we meeten, alst mah nie op de dag van de party zelf is. :) |
Voor mij wel dus... ik ga geen 2 keer in 1 week heen en weer rijden ;) |
|
|
| Tiger777 |
| misschien dat ik nog wel eens tot in het verre limburg geraak. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
edit: alle niet-limburgse beta's zijn natuurlijk ook welkom! |
Zolang ik niet de enige niet-limBeta ben, no problem! :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
misschien dat ik nog wel eens tot in het verre limburg geraak. :p |
jah ik ben ook wel geïnteresseerd |
|
|
|
|