return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Accelerate Summer 2004
View this Thread in Original format
Sorrow
"Party: Accelerate Summer 2004
Date: 2004-08-07
Times: 21:00-02:00
Venue: Club Satin, Örebro
Cost: 120:- tickets, 150:- door

Trance Floor:

Ronski Speed (www.ronskispeed.com)
Sorrow (T.O.C., Trancesphere)
Vizay (MTR)

Hard Floor:

Smuts Allstars (www.smuts.se)
Ferren (www.hardstyle.no)
Andrem (MTR)

Tickets will be available in Stockholm at Pitch and Saturn Return. More info about tickets in the rest of the country etc will be posted soon."
ScuL
är det 07. augusti eller 08. juli ? :D
reveal
Skriv gärna på svenska, du lär ju orka med att översätta din reklam :rolleyes:
Sorrow
Reveal: klippt och klistrat från annat forum. Tror du klarar av att läsa det. :rolleyes:

Scul: sjunde augusti.. ;)
SteveTranz4ever
Jag kommer :gsmile: Och det hoppas jag att minst att alla ÖRTA gör det också... Speciellt MiB :gsmile:
ScuL
det här skulle passa in i min sverigesemester (om den ska finnas). och det är faktiskt nära värmland också hm :D
FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer :gsmile: Och det hoppas jag allra minst att alla ÖRTA gör också... Speciellt MiB :gsmile:

Självklart att man kommer :D
Vizay
hoppas man får se lite TA's där så stället fylls, ska bli spännande å lira, va för länge sen sist nu :)
ShyTrance
quote:
Originally posted by Vizay
hoppas man får se lite TA's där så stället fylls, ska bli spännande å lira, va för länge sen sist nu :)

skulle lätt åkt dit om jag va över 18 år
Gate 42
Ska se om man kan fylla en bil med lite polare och ta sig ner (eller är det upp?!). Vill gärna se ett helt set me Sorrow eftersom jag fick typ 10 minuter av ett förrut på TechnoState för länge sedan.

Vizay vore också kalaskul att se (och så kanske vi kan hälsa för en gångs skull :P) .

Får se om man kan få ihop något...

Vizay
quote:
Originally posted by Gate 42
(och så kanske vi kan hälsa för en gångs skull :P) .

asså jag förstår inte hur vi kan ha hälsat minst 2 gånger utan å komma ihåg varandra, skumt hur vi har lyckats :p
Gate 42
quote:
Originally posted by Vizay
asså jag förstår inte hur vi kan ha hälsat minst 2 gånger utan å komma ihåg varandra, skumt hur vi har lyckats :p

Har vi hälsat på varandra också? :eek: :eyespop:
Hade jag ingen aning om. Vet bara att vi varit på samma fester utan att sprungit på varandra... Nu blev det lite kusligt :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement