|
Accelerate Summer 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
VAF! Det var det värsta jag hört! *drar tillbaks till Örebro och bränner ner klubbfan* :D
Men ärligt, så gör man inte... Ok om det varit en vanlig kväll där när det inte var några som hyrt lokalen för att ha en fest där. Men som det var igår så passar det sig inte att börja släppa in folk gratis.
Kul att träffa på Steve och Vizay också! Tjoflöjt! |
Vet ju inte om de va exakt så men vad jag såg var en hel del som han bara vinka in, och det var inte folk som inte bara hade vart ute å svalkat sig !
Kul å se dig med mannen... de va fan på tiden :) |
|
|
| JimpaP |
kul att så många hade skoj! =))
var kul & heja på en massa nytt folk samt se alla glada miner när kvällens dj`s öste på....
ronski själv tyckte det var skön stämning & ett bra drag..lite för få blondiner dock..!? :happy2: |
|
|
| St_Andrew |
Jaja, ska sluta tjabbla nu och ta nå kallt att dricka... ahh! Kul att träffa på Steve och Vizay också! Tjoflöjt! |
hmm varför hälsa du inte på oss andra? :p |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hmm varför hälsa du inte på oss andra? :p |
Svårt när man inte vet vem som är vem ;) Kan bli lite tjatigt att gå runt och fråga alla om de råkar vara en speciell person..
- "Hej, är det du som är St Andrew?"
- "Ehm nej"
- "Ok!"
- "Ehm nepps, sorry..."
- "Ok, får leta vidare..."
osv osv osv :P |
|
|
| St_Andrew |
bilder finns nu på: http://www.erikenglund.com/galleries/as2004/ :)
Svårt när man inte vet vem som är vem ;) Kan bli lite tjatigt att gå runt och fråga alla om de råkar vara en speciell person..
- "Ehm nej"
- "Ok!"
- "Ehm nepps, sorry..."
- "Ok, får leta vidare..."
osv osv osv :P |
mm precis så skulle du gjort ;) |
|
|
| Vizay |
Jaja, ska sluta tjabbla nu och ta nå kallt att dricka... ahh! Kul att träffa på Steve och Vizay också! Tjoflöjt! |
nu har vi äntligen träffats fanimej :D (de va på tiden kan man lugnt säga) :) |
|
|
| Dj_Irish |
Kul att ni verkade ha det roligt! Jävligt schysst att fixa den där signerade skivan åt Rickard. Var det minsta han kunde få efter att blivit nekade av störiga vakter :)
Och det där med att klubbägaren släpper in 20 000 av sina vänner hur jävla typiskt är det?! Pajar ju för organisatörerna hur mycket som helst. Va med om samma grej på en Belgisk klubb jag spelade på innan sommaren. Ägaren satte upp en ca 100 av sina närmaste vänner på en gästlista som arrangörerna försökte hålla till ett minimum. Resultatet blev att de pengar de hoppades få ihop till lanseringen av sin FM radiostation blev en hel del mindre än va de räknat med.
Sånt kvittar ju oftast för ägaren som känar sina pengar på bar-intäckterna :whip: |
|
|
| EsseT |
WHEE :) vilken kväll det var helt ok synd bara att en av våra vänner inte kom in....dumma vakter...:whip: men men han fick ju en skiva o sign med kort o allt =)
Steve kul att du tog så bra kort när får vi se dem :D
ST_Andrew mycke skoj o se dig med o alla andra TA folk nu har man träffat en hel del =)
Tumme upp för kvällen =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
Steve kul att du tog så bra kort när får vi se dem :D |
Väntar på Fred Aclers kort innan jag lägger ut mina... han e hemma senare i veckan igen... |
|
|
| MiB |

;) |
|
|
| Vizay |
| jag kunde också signerat din telefon MiB...aja, nu ere försent! ;) :p :rolleyes: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag kunde också signerat din telefon MiB...aja, nu ere försent! ;) :p :rolleyes: |
;) ;) |
|
|
|
|