return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Accelerate Summer 2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie
haha, jooo de har en tendens att lukta sig till trancemusik :) även förfester i det fria.

jag vill oxå kommaaaa :(

hm tycker dom lyckas sniffa sig dit rätt bra iaf utan trance oxå:p
fast va ju på den gamla goda tiden innan man kom in på krogen:tongue3

hm lär väl inte bli så mkt musik där iaf..hur skulle de gå till?? rigga massa på stora scenen:wtf:
MiB
blir det nån förfest lr?? =) har 2 saker jag måste hinna med.. det är satin och en kompis som hyrt en mc klubb för o fira sin 25 års dag så jag ska försöka hinna med båda.. funderar på ta satin först sen glida vidare.. vore kul om nån hade förfest här i stan..
EsseT
Hejsan jag vet nog om en som ska ha förfest i ÖREBRO men jag vet INTE hur många som får komma jag kan tänka mig att höra mig för om det skulle gå om lite TA folk dök upp. Som sagt inget säkert men det är värt att fråga :) WHEE PARTY Imorgon =) :D:cool: på med solglasögonen :cool:
St_Andrew
vore schysst om du kunde kolla upp det EsseT, är iof roligare o ha nått eget men verkar ju som ingen kan? jag kanske kan men tror inte det... annars kan man ju köra stadsparken med pet flaskor istället för spritflaskor, så inte polisen blir arg :p funkar ju det med, för det ska ju bli bra väder :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew annars kan man ju köra stadsparken med pet flaskor istället för spritflaskor, så inte polisen blir arg :p funkar ju det med, för det ska ju bli bra väder :)

Ja de låter ju nästan givet... varför sitta inne i en trång varm lägenhet när man kan va ute i det sköna vädret (om det nu håller i sig men de ser ut som de)...

Känns nästan givet imo. !

Fixa en boomblaster (alt. bandare) :gsmile:
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de låter ju nästan givet... varför sitta inne i en trång varm lägenhet när man kan va ute i det sköna vädret (om det nu håller i sig men de ser ut som de)...

Känns nästan givet imo. !

Fixa en boomblaster (alt. bandare) :gsmile:

"Lördag 12:00
Omkring halvklart och uppehåll.
+17 till +26
Syd 2 m/s"

:)

Då bestämmer vi stadsparken då :) vilken tid och vilka är på?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
"Lördag 12:00
Omkring halvklart och uppehåll.
+17 till +26
Syd 2 m/s"

:)

Då bestämmer vi stadsparken då :) vilken tid och vilka är på?

Yes... jag kollade upp på www.weather.com ... dock fanns inte Örebro med att söka på...

Så här ser de ut för Västerås som ändå ligger hyffsat nära...
http://www.weather.com/outlook/trav...XX0043?dayNum=1

Får se när jag kan dyka upp men starta redan 15:00 ni så dyker folk förbi när dom vill :D
St_Andrew
quote:
Yes... jag kollade upp på www.weather.com ... dock fanns inte Örebro med att söka på...

Så här ser de ut för Västerås som ändå ligger hyffsat nära...
http://www.weather.com/outlook/trav...XX0043?dayNum=1

Får se när jag kan dyka upp men starta redan 15:00 ni så dyker folk förbi när dom vill :D

Kolla nerikes allehanda istället:
http://nerikes.se/vader/femdygn.asp?id=276&lan=T ;)

15 låter väl lite väl tidigt kanske? :p när börjar det egentligen? 21? isf kan man väl köra runt 18-19? =)
St_Andrew
quote:
*hosthostamatörerhosthost* :toothless j/k

hahaha, meh, kul o vara i stadsparken i 6 timmar? :p speciellt om alla andra kommer senare :p
Amnezia
haha..galet å sitta i parken från 3 till det e dags å gå till Satin.. :wtf:

om vädret e ok så gåre nog bra....ska vi boka parken då?:stongue:

FredAcler
Parken är alltid trevlig. Jag ska försöka övertala dom andra att vi kliver ner till parken oxå :D:D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
hahaha, meh, kul o vara i stadsparken i 6 timmar? :p speciellt om alla andra kommer senare :p
quote:
Originally posted by Amnezia
haha..galet å sitta i parken från 3 till det e dags å gå till Satin.. :wtf:

om vädret e ok så gåre nog bra....ska vi boka parken då?:stongue:
quote:
*hosthostamatörerhosthost* :toothless j/k
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement