return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Accelerate Summer 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Endre

grattis peter, stå brevid ronski och allt ;) inget man gör varje dag.
Vizay
tackar endre, nån gång måste ju va den första :D

quote:
Originally posted by Gate 42
Har vi hälsat på varandra också? :eek: :eyespop:
Hade jag ingen aning om. Vet bara att vi varit på samma fester utan att sprungit på varandra... Nu blev det lite kusligt :nervous:

vi hälsade på varandra på kryssningen men då va båda för sega för å komma ihåg typ :p
sen hälsade vi på dianas källare nån gång också, samma skit där :p
knomaden
Det ser ut som att det skall bli ännu en kväll att minnas.

Om inget oförutsett inträffar så - I'll be there, dudez & grrrlz!
mjz
quote:
Originally posted by ScuL
är det 07. augusti eller 08. juli ? :D

på svenska är datum alltid år-månad-dag eller dag-månad-år... :)

verkar intressant, den där ronski speed har man ju aldrig hört talas om men resten av linan verkar ju bra... ;)
får se om jag är helpank efter globl gathering, annars blir det till att slå upp en sverigekarta och hitta örebro...
St_Andrew
i'm sooooooooooooooooo there :D

sweta förfest? :D
EsseT
Hurra kommer bli finfint :) TYVÄRR Krockar det då med en hemlig fest så aaahh få se om jag kan planera in det i tidtabellen :D
posters ska finnas uppe i Linköping till helgen senast om ingen sliter ner dem :D
FredAcler
quote:
Originally posted by EsseT
Hurra kommer bli finfint :) TYVÄRR Krockar det då med en hemlig fest så aaahh få se om jag kan planera in det i tidtabellen :D
posters ska finnas uppe i Linköping till helgen senast om ingen sliter ner dem :D

Klart du ska komma upp till örebro :) gästrummet väntar vet du *haha*
EsseT
quote:
Originally posted by FredAcler
Klart du ska komma upp till örebro :) gästrummet väntar vet du *haha*

FRED Jag VEET men jag vill ju på den hemliga festen med...ivärsta fall får jag skippa den men men jag vet inte får reda på exakt vart den ska vara... :) så det löser sig nog =)
Så gästrummet saknar mig haaa =) *SKönt o veta att man har sovplats i örebro :) :) :) * Tack till er :)
[nils]
men!
skulle va nedrans kul att få se alla (speciellt en lyckad ÖRTA meet-up :rolleyes) men man är inte 18 just än..

hrmf, vizay, kan inte jag få göra ett repotage om dig och din karriär och få backstage pass? ;) :)

neh, men vakterna kanske inte bryr sig ifall man redan har biljett? :nervous:
Amnezia
hm dyker nog upp....e ju på hemmaplan å allt:) ....najs å träffa lite ta's igen....:cool: meetup where???

Vizay
quote:
Originally posted by [nils]
men!
skulle va nedrans kul att få se alla (speciellt en lyckad ÖRTA meet-up :rolleyes) men man är inte 18 just än..

hrmf, vizay, kan inte jag få göra ett repotage om dig och din karriär och få backstage pass? ;) :)

neh, men vakterna kanske inte bryr sig ifall man redan har biljett? :nervous:

skulle gärna hjälpa dig in om jag kunde men tyvärr har jag ingen makt över det där :/ (har faktiskt redan försökt)

tydligen är vakterna där hårda som sten också :/
SteveTranz4ever
Vilka är vi som kommer nu då ? :gsmile:

Sorrow (såklart)
Vizay (såklart)
Ferren (såklart)
FredAcler
knomaden
St_Andrew
Amnezia
Jag
Gate 42 (Kanske)