return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Accelerate Summer 2004 (pg. 8)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by St_Andrew
kommer ni till förfest eler? =)

alla, mitt mobilnummer: 0708-810577 om ni har frågor eller inte hittar eller nått ;)

härligt.. ber berra på stortorget o hans pundarpolare o ringa me ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by MiB
härligt.. ber berra på stortorget o hans pundarpolare o ringa me ;)

haha, "hjälp" :p
St_Andrew
verkar som benny andersson spelar i stadsparken ikväll :rolleyes: så ändrade planer, vi ska vara i centralparken istället.. det är den lilla parken som ligger nedanför järntorget, vid karolinska skolan / slottet... jävligt nära satin :)
jeremy1984
Hoppas ni har det skittråkigt! :p
St_Andrew
hehe, hade det faktiskt askul :) var inte jättemkt folk, men det var tillräckligt :D både vizay och ronski speed och sorrow spela asbra set :D på sina olika sätt...

riktigt kul att träffa lite TAs där :D tror jag hälsa på alla som var där, förutom dom som var från östersund, som jag inte har en aning om hur dom ser ut... kanske missa nån mer men tror jag hälsa på alla?

hehe prata med ronski speed oxå :toocool: i säkert 5 min :p han lovade att gå in o skriva i den här tråden, tror iof itne han gör det men iaf :p cool om :p

nån annan får skriva mer nogrant. orkar inte :p
Amnezia
blev en riktigt trevlig kväll.trots man va nykter:p

kul å träffa lite nya ta's å er gamla man träffat innan oxå förstås;) :p

time å slagga nu...nity:toocool:
SteveTranz4ever
En av kvällens kanske minst lyckliga människor var nog Dioxys... tyvärr vägrade vakterna att släppa in han... (ålderstjaffs, vaktjävlar)
Som plåster på såren fixade jag och Tears så att Ronski Speed himself efter sitt set kommer ut till Rickard och ger han ett singerat ex. av "Iris" på vinyl "To Rickard... Ronski Speed" Tycker synd om dig grabben men det var jävligt kul att se dig skina upp som en sol "VA!!! Är de sant !!!"

Förövrigt hade jag en trevlig kväll, kul att se massa SWETAs, tycker alla skötte sig bra bakom spelarna... inget att klaga på där... BRA JOBBAT DJs !!!

Synd det blev lite folk och än mer synd om arrangören att clubägaren släpte in hälften gratis för han kände dom... vad betyder det... ja mindre intäkter...

Kram å go'natt... (God Morgon passar nog bättre)

Nyktert rockar :gsmile:
eng3l
yes va grymmt kul det jag kommer ihåg iaf. :tongue3 Synd bara att man va för full 24.00 o blev utslängd :stongue: Men Ronski o Vizay hann man iaf med att höra o det va grymmt, tack för en underbar kväll, dock kunde man önskat sig mer folk men man kan ju inte få allt här i livet.
Glorie
grymt roligt...

jobba till fyra, kom hem tjugo över (puh) gjorde mig i ordning...och drog halv sex :D :D hade tur och fick åka bil upp till festen. väl uppe i örebro gick jag till mina tjejpolare som hade förfest :) men satt bara där me dom nån timme tills ja drog till Satin, då Vizay spela.. coooool....riktigt najz :) fick höra Vivid Dream av Adore&Devote.. sen va gjorde ja sen? jo, ja var väl uppe på detöver dansgolvet.. och lyssna på den hårdare skolan...

sen gick ja ner igen för Ronski började spela...mycke bra... riktigt bra set, men ja kände ju inte igen så många låtar :/ sen.. var ja uppe en sväng med, för Ferren lirade ju hardstyle däruppe.. prata me honom och fråga om han visste vem Östersundsborna var, men han visste inte :/ svårt att lokalisera dem där uppe också, för ja såg ingen som passade riktigt. Två killar ja trodde det var, såg jag sen gå borta vid Tybble (alltså en stadsdel i Örebro)

sen hmmm... var det så fruktansvärt varmt inne på klubben (kan inte ha funnits nån vidare luftkonditionering)) så jag var tvungen att gå ut igen...

träffa en annan snubbe jag snackat lite halvt med på ett annat forum, så vi drog hem till hans kompis som bodde ett stenkast ifrån Satin.. där satt vi på en fett stor veranda på taket och drack vatten och snackade ett tag, sen gick jag tillbaka igen... och då var Sorrow igång.. faaaaan va grymt han körde :) riktigt hårt och bra, precis som jag gillar. dock kände ja inte igen låtarna typ... var iofs på det övre dansgolvet i 20 min men ändå. Min älskade Typhoon fick jag iaf höra...och just det.. Ronski spelade Blank & Jones feat. Elles - Mind of the Wonderful, kom jag på nu. :)

va hände sen? mjaa.. vi drog till Max och käka med lite swetas ;)

SJUUUUUKT kul att träffa allihopa....

nya bekantskaper från sweta var

St_Andrew, MiB & Eng3l... hum hum

just det... tyckte oxå sjukt synd om Rikard.... :( stackars. typiskt oxå att de kollade han, men inte andra. vakterna var inte konsekventa för fem öre alltså.

btw, så skiner Rikard alltid som en sol :) fast ja kan tänka mig extra klart när han fick skivan :D coolt!

va hände sen... jo efter max drog vi till Lkpg igen...om man säger som så här.. vi såg FEM rådjur korsa vägen och FYRA älgar (vid olika tillfällen)! har aldrig varit så nära en älg kan jag säga... skitscary
:nervous: och då har jag ändå haft en älg på min gård. nu gick den typ 10 meter ifrån oss. otäckt. kom hem fem, la mig för att sova.. nu e klockan lite över elva och vi ska åka och bada och sola!
Sorrow
Aight, kom precis hem.. Hoppas ni hade kul. Min tracklist, för den intresserade..

01. 8 Wonders – The Morning After (8 Wonders’ At The Stroke Of Midnight Remix) (Somatic Sense)
02. Katana – One Solid Wave (Sam Sharp Remix) (Reset)
03. Blank & Jones – Mind Of The Wonderful (Mark Norman Remix) (White)
04. John Remedy – Ventricle (Original Mix) (Silicon)
05. Sam Sharp – Deep (Original Mix) (Reset)
06. Signum – First Strike (Signum Signal 2004 Remake) (ASOT ltd.)
07. Inertia – The Emerald (Original Mix) (Discovery)
08. Re:Locate – Typhoon (Original Mix) (Fundamental)
09. Whirlpool vs Octagen – Alaska (Octagen Remix) (TRR)

//Off Topic//
Pga förseningar och det ena och det andra så hann jag inte med världspremiärerna, men ni kan istället höra dem på nästa Northern Light, lördag den 21:a augusti kl. 23 på Trancesphere Radio. Gäst allas vår DJ Irish. Och glöm inte Trancesphere Summer Sessions 13:e - 16:e augusti heller, med bl.a. mig själv (heh), Armin van Buuren, Blank & Jones, Markus Schulz, Özgur Can, Jon O'Bir, Matt Darey, Goldenscan, Octagen och en massa andra.

Och när jag ändå spammar tråden med Trancespherematerial så kan jag passa på att nämna att linan för mitt ettårsjublieum för Northern Light är satt:
Sorrow
Marcel Woods
John Remedy
Airbase
Özgur Can
David West
Robert Gitelman
Markus Schulz
John Askew

//Off Topic//

eng3l
quote:
Originally posted by Sorrow
Och glöm inte Trancesphere Summer Sessions 13:e - 16:e augusti heller, med bl.a. mig själv (heh), Armin van Buuren, Blank & Jones, Markus Schulz, Özgur Can, Jon O'Bir, Matt Darey, Goldenscan, Octagen och en massa andra.

vilken line-up:

Armin Van Buuren
Ben Lost
Blank and Jones
Christopher Lawrence
Perry O'Neil
Markus Schulz
Misja Helsloot
Matt Darey
Danjo and Styles
Jon O'Bir
Ozgur Can
Paul Moelands
Dreas
Filo and Peri
St. John
Miro
Espen & Elusive
Likwit
Recluse
Goldenscan
Airbase
M.I.D.O.R and Six4Eight
Phynn
Fictivision
Endre
Elevation
Niklas Harding
Unknown Source
Ciacomix
Haak
Envio

Man lär ju sitta bänkad vid datorn 96 timmar i sträck :eyespop:
Gate 42
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

... än mer synd om arrangören att clubägaren släpte in hälften gratis för han kände dom... vad betyder det... ja mindre intäkter...

VAF! Det var det värsta jag hört! *drar tillbaks till Örebro och bränner ner klubbfan* :D

Men ärligt, så gör man inte... Ok om det varit en vanlig kväll där när det inte var några som hyrt lokalen för att ha en fest där. Men som det var igår så passar det sig inte att börja släppa in folk gratis.

Får väl hoppas att det ledde till att någon upptäckte det fina med trance för första gången och i framtiden kommer köpa massor med biljetter ;)

Annars? Jo tack bara bra. Helt ok kväll. Kom dit vid typ 22 och satt och chilla under Vizay's set (fråga inte varför, det var ju fett ös :D ). Ronski började med det jag kännde på mig att han skulle, smörigt... Ushane mig. Men han bättra på sig efter typ, en timme? Då det började rulla lite ösigare basgångar i högtalarna. Sorrow fick bara 1 timme den stackaren och missade därför att spela tyngsta låten på stället ;) Men det som vi hann höra var ju nice som tusan.

Kul grej dock var att när jag gick upp i morse på hotellet för att käka lite frukost så ser man ingen mindre än Ronski och hans långhårige kumpan sitta utanför och dricka kaffe, eller kanske te inte vet jag...

*bott på kändishotell ;) *

Jaja, ska sluta tjabbla nu och ta nå kallt att dricka... ahh! Kul att träffa på Steve och Vizay också! Tjoflöjt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement