|
Sensation White 2004 !!
|
View this Thread in Original format
| skelz |
חחח זה לא האירוע הכי גדול..
לפי דעתי.. השנה.. זה האירוע הכי מאכזב בעולם המוזיקה |
|
|
| Segev |
| אני לא מאמין שלא משדריפ את ארמין איזה גועל נפש!! :whip: |
|
|
| Viber |
יאללה מה אתם בוכים? סטים של ארמין זה 10 בלירה,כול שבוע אפשר לתפוס 2-3 שלו.
כמה כבר יוצא לכם לשמוע סטים לייב של פיוידי? אני אחכה לסט שלו ולמגה מיקס באם פי שלוש,למורילו יש כמה טריקים בשרוול בהופעות כאלה אז יהיה שווה לשמוע אותו קצת בלייב..
אבל סך הכול לא משהו כמו שנה שעברה,אני לא יודע מה קליינברג קשור לחיים היו צריכים לתקוע אותו בבלאק מה זה החרא הזה.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | | Originally posted by Viber אני לא יודע מה קליינברג קשור לחיים היו צריכים לתקוע אותו בבלאק מה זה החרא הזה.. |
מה הקשר?????
בלאק זה של טכנו מה הקשר לקלייננברג??
הוא צפוי לתת סט פרוגרסיבי אפל וטוב
וללא ספק הסטים שלו של ואן דייק הם אלה שיש לי לגביהם הכי הרבה ציפיות\
ושושב חבל שהדי גיי מספר אחת בעולם לא מופיע שם
נ.ב.
לא זה לא טיאסטו זה כמובן ארמין
תכניסו את זה טוב טוב לראש
הפרסום בפורום
עובד! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה הקשר?????
בלאק זה של טכנו מה הקשר לקלייננברג??
הוא צפוי לתת סט פרוגרסיבי אפל וטוב
וללא ספק הסטים שלו של ואן דייק הם אלה שיש לי לגביהם הכי הרבה ציפיות\
|
שטויות יאללה הוא יותר שייך לבלאק ולטכנו מאשר לטראנס והאפליפטינג |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Viber
שטויות יאללה הוא יותר שייך לבלאק ולטכנו מאשר לטראנס והאפליפטינג |
מה נתפסת דווקא אליו.??
22:00 - 23:25 Brian S - מי זה מה הוא מנגן
23:25 - 00:50 Benjamin Bates - לפי ההגדרה שלך הוא גם לא קשור
00:50 - 02:25 Paul van Dyk - פול ואן דייק משתלב טוב בהגדרה שלך
02:25 - 02:45 Megamix
02:45 - 04:10 Sander Kleinenberg
04:10 - 05:35 Erick Morillo - ממש ממש לא אפליפטינג...
05:35 - 07:00 Joost van Bellen - :rolleyes: |
|
|
| black mammmba |
האם נפתח חדר במירק?
ומי יקשיב לסאנשיין?:wtf: |
|
|
| yaman |
זין של ארוע
אין ארמין אין מאזינים |
|
|
| Segev |
| מתי זה מתחיל לפי שעון ישראל? |
|
|
| taltul |
איזה גנובים אתם!!!
מי אמר שארמין הולך לנגן השנה???
לפני חצי שנה בערך אי די אנ טי כבר הודיעו שהוא לא ינגן הפעם מסיבות כלשהן...
אז לא להתפעל :)
נ''ב: ארמין כמובן הולך לפצות על זה ובגדול בדאנס וואליי וגם באיביזה בעונת הקיץ...
אז לא להיות עצובים - נוכל לראות אותו באירועים הללו...
[בציניות :)] |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה נתפסת דווקא אליו.??
22:00 - 23:25 Brian S - מי זה מה הוא מנגן
23:25 - 00:50 Benjamin Bates - לפי ההגדרה שלך הוא גם לא קשור
00:50 - 02:25 Paul van Dyk - פול ואן דייק משתלב טוב בהגדרה שלך
02:25 - 02:45 Megamix
02:45 - 04:10 Sander Kleinenberg
04:10 - 05:35 Erick Morillo - ממש ממש לא אפליפטינג...
05:35 - 07:00 Joost van Bellen - :rolleyes: |
טוב אין לי מושג מי זה הבריאן אס הזה
בנג'מין בטס ממה שאני יודע הוא יותר כמו מרקו וי בהופעות חיות ואם לא אז על הזין שלי גם לו צריך לעשות טרנספר.
ואריק מורילו ידוע בזה שהוא לוקח כול מיני דאנסים ושטויות ועושה סקראצ'ים מנגן סמפלים ועושה עניינים ומי זה הג'וסט הזה בכלל?
לא יכלו להשיג לפחות איזה מייק,יוהן אפילו ג'ורג' אקוסטה משהו? |
|
|
|
|