return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אפשר לכתוב בעברית :)))
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
כייייייייייייף
dj alonzo
מגניייייייב!!!!!!!

אז עכשיו אנחנו יכולים לרשום מה שבא לנו בלי שאחרים יבינו:)
Gil Shwarts
זה היה דיי צפוי שייפתחו לנו פורום משלנו :)
אנחנו לאט לאט משתלטים על הפורומים כאן :)
dj alonzo
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה היה דיי צפוי שייפתחו לנו פורום משלנו :)
אנחנו לאט לאט משתלטים על הפורומים כאן :)


...מה שנכון נכון:)
luckystrike
:) :) :)

אמרתי לכם שאני ידבר עם סאומפר!!!

חחחח
שמח שזה יצא לפועל!!!

חג שמח חבר'ה...

:D
dj alonzo
!!!חג שמח כוווווולללם

(Happy Rosh Hashana everybody!)
DJ-Energy
כן כן חג שמח לכל החבר'ה פה!!...

שתמשיכו להנות מטראנסים!!.. ושבלנק אנד גונס יוציאו כבר אלבום חדש!!:D

תגידו מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את הסט שלהם (בלנק אנד גונס) ב
Nature 1?!?

אמרו לי סט טוב
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
כן כן חג שמח לכל החבר'ה פה!!...

שתמשיכו להנות מטראנסים!!.. ושבלנק אנד גונס יוציאו כבר אלבום חדש!!:D

תגידו מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את הסט שלהם (בלנק אנד גונס) ב
Nature 1?!?

אמרו לי סט טוב


אני הורדתי אותו מ
AG :)

סט חמוד רשמתי לך אותו ברשימה אם אתה זוכר :(
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


אני הורדתי אותו מ
AG :)

סט חמוד רשמתי לך אותו ברשימה אם אתה זוכר :(


כן אני זוכר!!....

נו מה קורה איתך כנס לאיי סיי קיו שנים לא דיברנו כבר!

:cool:
luckystrike
wooooopy !!!

לא נראה לי ששמנו לב !

אבל הפורום שלנו בן שנה !!!
יותר נכון שנה ורבע !!!
:):):)

זה היה הט'רד השני שפורסם אם אני לא טועה !

מזל טוב לנו!
עד מאה ועשרים!

פרו ורבו !

מאאאאאאאאאריצה אי לאב יו

Flotser
lol

:stongue:

MA HOLEH KAN? :wtf:
nesher
חבל שלא כתבתי בטר'ד הזה
אבל אני גאה בזה שנרשמתי ממש עם ההתחלה של
ILTA
אפילו יש לי פוסט בעמוד הראשון של הטר'ד הכי גדול בפורום אי פעם
למרות שהיו לי פוסטים לפני
גאווה אנשים
אני מוותיקי
ILTA
הידד לי
חחח, סתם
אני שמח שיש את הפורום הזה, חולה על האנשים פה
פורום אדיר, פרו ורבו פוסטים , בקרוב אנחנו מקום ראשון , אם אנחנו לא מקום ראשון כבר עכשיו , אין לי כוח לבדוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement