return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
tiësto goes olympic ?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
I know! :p

Maar het maakt niet uit welke DJ daar zetten, het is gewoon het deit dat ze een trance-dj op de opening van de Olympische spelen zetten. Zelfs al was het Mike of Sasha, ik zou het nog onzinnig hebben gevonden...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777


Tijgetje is dat een metafoor voor iets waar je naar verlangd, uit een Freudiaans standpunt komt dat toch zo over :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
Yoji Biomehanica op de olympische spelen!!!

;)


Eh... nah

Promo of Nosferatu op de Olympische spelen :D
CygnusX
Beetje vreemd, dit nieuws, maar wat een eer voor Tiesto! :eyes:
Ik ben eens benieuwd naar z'n tracklist.
Tiger777
één ding staat vast: Zijn wereldhit TRAFFIC zal er zeker bijzitten...Hoe voorspelbaar! :haha:
djcresto
tiesto is een aantal nieuwe nummers aan het componeren, momenteel zit hij al in Athene om alles voor te bereiden.
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
één ding staat vast: Zijn wereldhit TRAFFIC zal er zeker bijzitten...Hoe voorspelbaar! :haha:


dat denk ik nu helemaal niet ze
Dark Apostle
Miss heeft hij alle liedjes die de voorbije 28 jaar op de Olympische of voor de Olympische spelen gemaakt zijn geremixed plus een nummer dat hij "zelf" heeft geproduced
pooley
quote:
Originally posted by Tiger777
Yoji Biomehanica op de olympische spelen!!!

;)


Ik heb een 800mb grote video van hem vanop Sensation Black, omfg, die gast is te zalig gewoon.
Totaal geflipt en zen muziek is ook nog vrij goed.
Banging globe theme was zot gewoon!


En ja Tijsje doet het weer. Nu zal em heel moeilijk van de eerte plaats op de DJ Ranking lijst gestoten worden. Maar ik denk dat wel meerdere mensen zo denken als vele hier. Ze zijn hem beetje beu nee? :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
Ze zijn hem beetje beu nee? :)



Beetje...?

djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Ze zijn hem beetje beu nee? :)


ik heb er in 2004 nog maar 1 setje van gehoord denk ik, dus beu ben ik hem niet echt.
TOR
^ lol, idd. ik negeer hem gewoon de laatste tijd :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement