return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
tiësto goes olympic ?? (pg. 6)
View this Thread in Original format
BelgianGuru
Btw nice artikel daarzo, kunt er toch alleen maar sympathie voor hebben dat ie der staat :)

BTW : Weet iemand om hoe laat precies het start ? K'zout wille opnemen met men video, denk dat het best wel goed zal zijn.
TOR
als dat artikel correct is, wordt het idd niet zomaar wat achtergrondmuziek.. allez, als de booth al vlakbij de vlam staat...

we zullen moeten zien vanavond


Sporza zendt live uit tussen 19 en 23u.

geen idee wanneer Tiesto zijn set draait
djcresto
kvind dat artikel eigenlijk zo slecht nog niet. In het nieuwsblad stond ook een klein artikeltje.

Trouwens ik durf er geld op zetten dat traffic niet gespeeld wordt vanavond. Als je een set van tiesto hoort is dat toch nog over het algemeen trance. Ook op zijn album (dat door de meesten hier als heel goed werd bevonden) staan nog enkele sublieme trancers.

En zoals het artikel zegt, draaien met de olympische vlam achter je, 100000 toeschouwers, meer dan een miljard kijkers. Das inderdaad wel Kicken!
Dark Apostle
Zoals iemand hier al zei, kweet nimeer wie en ben te lui om te gaan zien, Yoji Biomehanika had indrukwekkender geweest :D
Jasperovitsj
Toch maar de video programmeren vanavond, kben echt wel benieuwd! :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Toch maar de video programmeren vanavond, kben echt wel benieuwd! :)


ga ik ook doen want kben niet thuis.

De openingsceremonie begint om 19u45
Belgian Bonzai
In het Laatste Nieuws gaat het tenminste nog over 'in trance dansen'; De Morgen houdt het op DJ Tiësto, de bekende techno DJ:whip:
PLz PLz PLz Adagio For Strings vanavond; de wereld gaat uit de bol!
Real
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
In het Laatste Nieuws gaat het tenminste nog over 'in trance dansen'; De Morgen houdt het op DJ Tiësto, de bekende techno DJ:whip:
PLz PLz PLz Adagio For Strings vanavond; de wereld gaat uit de bol!
haha techno :D

(ff video programmeren!)
Wildfir3
Kheb nu zoiets van "alleman zaagt derover, kan nix positiefs zeggen over tiesto, etc etc, en nu gaan ze toch allemaal hunne video programmeren?"

met welk doel eigenlijk? Zoveel mogelijk dingen vinden om hem op af te breken ofzo? Alléja snap het zelf ni goed... Als ik nen dj "beu" ben of gewoon niet moet hebben, dan negeer ik die.
Oester
Denk niet dat hij enig gekende plaat gaat draaien ... alles zal wel speciaal gecomponeerd zijn. Het ioc moet het eerst horen en goedkeuren hé ....

van de olympische site : Among them is DJ Tiesto, who will perform his DJ-set live in the Olympic Stadium in Athens for approximately 90 minutes. This will include new tracks, produced especially for the Opening Ceremony, and songs that have been tailored to compliment the spirit of the Ceremony.

In connection with his participation in the opening ceremony, DJ Tiesto said: “I am honoured to be to be part of the biggest sports event in the world. The fact that the Games are returning to their birthplace and to the city where they were revived makes Athens 2004 very special”.

dus veel melodie en hymnes ...( dus misschien adagio en carmina burada....)

het is geen fuif of concert , hij zal de muziekale begeleiding doen en gokje dat hij begiont van op het moment dat de vlam wordt aangestoken ...

pooley
In het nieuwsblad stond ook een klein artikeltje met uitleggende begrippen en dj tiesto stond daarbij. Daar werd ie lekker afgebroken.
Toch wel is zien voor nen brief naar die kutgazet te schrijven...

Ach ja bekrompen mensen he...
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by pooley
In het nieuwsblad stond ook een klein artikeltje met uitleggende begrippen en dj tiesto stond daarbij. Daar werd ie lekker afgebroken.
Toch wel is zien voor nen brief naar die kutgazet te schrijven...

Ach ja bekrompen mensen he...

Jow, kunt ge passages van dat artikel doorgeven of zo, als het te grof is kruip ik ook in mijn pen. (heb dat trouwens al gedaan naar de VRT voor hun "d'er was een techno fuif met Tiësto en er was weer massa's drugs, ze hebben er 13 opgepakt van de 13000 en daar gaan we nu weer es 50% van de reportage over maken zie").

Ik vind Tiësto nog altijd té zalig hoor, wat een atmosfeer weet die te creëren en goeie muziek. So what als ie een beatje mist, denk je dat mijn avond daardoor kapot is? Niet echt, trackselection, dat is de sleutel.

Draai of keer het zoals je wil, vanavond kan (ik wacht op de muziekstijl) de grootste trance-gig aller tijden worden. Uitkijken dus.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement