return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
tiësto goes olympic ?? (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Michel Wuyts herkende een nummer van Barber :D :D

Michel Wuyts just rules! :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Michel Wuyts just rules! :D



Idd vond ik ook opmerkelijk.
Wel een foutje van Michel...
"Tiesto is wel gewoon voor zo een menigte te spelen want hij heeft al voor veel volk gespeeld op Ibiza en New York."

Michel had duidelijk nog niet van Tiesto in Concert gehoord ;)
Bertn
quote:
Originally posted by Phortastic
Idd vond ik ook opmerkelijk.
Wel een foutje van Michel...
"Tiesto is wel gewoon voor zo een menigte te spelen want hij heeft al voor veel volk gespeeld op Ibiza en New York."

Michel had duidelijk nog niet van Tiesto in Concert gehoord ;)



wat is daar nu fout aan michel wuyts zijn opmerking?
Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
wat is daar nu fout aan michel wuyts zijn opmerking?


echt fout is da ni nee.
Maar hij had TiC wel ff kunnen vermelden bij die Ibiza en new york gigs.
Maar dat wist hem duidelijk ni :)
CygnusX
quote:
The search function will return after Tiesto is done playing @ the opening ceremonies in Greece - sorry folks, my server can't take it all. :)


:D
Dark Apostle
Had het opgenomen van Sporza, maar je hoort niet veel van hem. Ik zuchte wel toen hij Traffic draaide, paste totaal niet imo.
Bertn
dan had ge mijn ouders is moeten horen, anderhalf uur gezaag dat "dat geboenk" niet paste bij de ceremonie.

ze hadden wel een punt vond ik. dansmuziek is om op te dansen, niet om op te paraderen, das nu wel duidelijk:)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
dan had ge mijn ouders is moeten horen, anderhalf uur gezaag dat "dat geboenk" niet paste bij de ceremonie.

ze hadden wel een punt vond ik. dansmuziek is om op te dansen, niet om op te paraderen, das nu wel duidelijk:)


Geboenk? Enigste dat ik heb gehoord zijn flarden van Traffic, Lethal Industry, Flight 643 en Barber's Adagio For Strings, voor de rest hoord ik amper dat hij aan het draaien was, met dat gelul van de commentatoren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement