|
tiësto goes olympic ?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En ik vind hem nog steeds machtig als Dj/producer btw. |
Ik niet! ;)
En zijn optreden op de Olympics kan maar beter goed zijn, want anders wordt het bash-beest weer losgelaten! :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En dus nogmaals, ik probeer hier helemaal niet Tiesto met de grond gelijk te maken. Ik vraag me wel af waarom ze in 's hemelsnaam een trance-Dj boeken voor de openingsceremonie van de olympische spelen. En jah, logisch dat ze dan bij Tiesto terechtkomen, maar hij gaat evengoed "in de fout" door toe te zeggen... |
Ik vind het raar dat je zegt dat hij in de fout gaat om toe te zeggen. Wie weet wat een geld hij verdient voor dit optreden, is dit fout? Ikzelf zou ook wel zijn bankrekening willen hebben. Bovendien is dat wereldwijde erkenning dat hijzelf en de edm krijgt. Edm staat meestal nooit in de belangstelling, vaak wordt het geassocieerd met drugs en allerhande slechte dingen daarom is het juist mooi dat die edm nu gekoppeld wordt aan iets moois, aan iets fantastisch zoals de olympische spelen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik vind het raar dat je zegt dat hij in de fout gaat om toe te zeggen. Wie weet wat een geld hij verdient voor dit optreden, is dit fout? Ikzelf zou ook wel zijn bankrekening willen hebben. Bovendien is dat wereldwijde erkenning dat hijzelf en de edm krijgt. Edm staat meestal nooit in de belangstelling, vaak wordt het geassocieerd met drugs en allerhande slechte dingen daarom is het juist mooi dat die edm nu gekoppeld wordt aan iets moois, aan iets fantastisch zoals de olympische spelen. |
Idd, zoals ik al zei net alsof J nee zou zeggen.
Laat me plz ni lachen. Allemaal lekker makkelijk zeggen nu ma iedereen in Tiesto zijn positie zou hetzelfde doen en tis ongelooflijk naïef om te denken dat dat niet zo is. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
vaak wordt het geassocieerd met drugs en allerhande slechte dingen daarom is het juist mooi dat die edm nu gekoppeld wordt aan iets moois, aan iets fantastisch zoals de olympische spelen. |
Als mensen nu al eens die boodschap zien, dan zullen ze die toch vergeten zijn de moment er weer zo'n reportage ergens wordt gedaan over uitgaan.
Mensen zijn mediazombies, media stelt alle EDM als dom en discotheek gericht voor, een optreden van Tiësto tijdens de Olypische spelen zal daar niet aan veranderen.
Zolang mensen blijven zeggen "Instrumenten zijn nog steeds echter dan computer" zal EDM onherkent blijven.
Tiësto heeft zijn geld, het managment heeft zijn geld, de olympische spelen hebben een hip imago en iedereen is blij, maar op het einde van de dag denken de aanwezige toch....geef mij toch maar "echte" muziek. |
|
|
| Jasperovitsj |
Great, dus ik ben een ongeloofelijke naïeveling omdat ik meer van mijn muziek hou dan van geld, iets waarvan ik - moest ik in tiesto's plaats zijn - toch al méér dan genoeg van zou hebben...
Anyway, kzou hier een hele argumentatie kunnen opschrijven waarom ik persoonlijk NIET zou toezeggen voor zo'n optreden, maar als het toch bij voorbaat weggelachen wordt ga ik geen moeite doen... |
|
|
| Phortastic |
| Ja J ik ben ervan overtuigd dat Tiesto er vroeger ook zo over dacht (mijn muziek is belangrijker dan geld)... Maar succes veranderd ne mens en zeker het succes wat Tiesto allemaal meemaakt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja J ik ben ervan overtuigd dat Tiesto er vroeger ook zo over dacht (mijn muziek is belangrijker dan geld)... Maar succes veranderd ne mens en zeker het succes wat Tiesto allemaal meemaakt. |
Volledig waar! En jah, ik kan er niks aan doen, maar met alles wat Tiesto doet en zegt krijg ik gewoon het gevoel dat het succes hem op een negatieve manier heeft veranderd... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volledig waar! En jah, ik kan er niks aan doen, maar met alles wat Tiesto doet en zegt krijg ik gewoon het gevoel dat het succes hem op een negatieve manier heeft veranderd... |
Daar kan ik inkomen ja.
Is ook wel beetje zo, mja zoals ik zei het veranderd ne mens helaas. :( |
|
|
| Wildfir3 |
Dus Jasper als ze U nu straks bellen en ze vragen of ge effe wilt gaan draaien voor een paar miljoen mensen (tv kijkers inbegrepen, in het geval dat zou uitgezonden worden), voor een bedrag waar ge anders minstens een jaar lang moogt gaan werken, dan zegt gij nee?
Goh, da kan ik nu moeilijk geloven zie :)
Cut the crap, laat die mens succesvol zijn, en negeer hem in 't slechtste geval als hij niet exclusief genoeg meer is voor u. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volledig waar! En jah, ik kan er niks aan doen, maar met alles wat Tiesto doet en zegt krijg ik gewoon het gevoel dat het succes hem op een negatieve manier heeft veranderd... |
negatief voor wie? zolang hij er zich zelf goed bij voelt, zie ik nergens een probleem. en het is toch niet verboden om veel geld te gaan rapen als die mogelijkheid zich aandient?
en zoals ik al zei, uiteindelijk gaat het om de muziek, niet om een politiek spelletje commercieel vs. underground. laat hem doen wat hij wil en doe zoals ik, hou je niet met hem bezig als zijn muziek je niet aanstaat.
*edit* het wordt een DJ-set van anderhalf uur op de Spelen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
*edit* het wordt een DJ-set van anderhalf uur op de Spelen. |
idd met speciaal gecomponeerde nummers voor de Spelen.
Dus ik denk ni een gewoon setje zoals anders :) |
|
|
| TOR |
| ik kijk wel ff denk ik, vrijdagavond tss 20 en 23u op Sporza |
|
|
|
|