|
tiësto goes olympic ?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik kijk wel ff denk ik, vrijdagavond tss 20 en 23u op Sporza |
Ik zou normaal zoiezo kijken, tenzij ik iets anders te doen heb natuurlijk. Maar de OS zullen mij wel verschillende uren aan de tv gekluisterd houden. |
|
|
| pooley |
Weet er iemand de exacte uren dat hij zijn act gaat doen, want dit wil ik wel niet missen. Chance dat we hier sateliet hebben.
tia !
En stop met zo negatief te zijn over die kerel. Iedereen weet dat een DJ niet enorm lang meegaat dus laat hem maar ff van zijn succes genieten en deze kans benutten. Hij gaat de geschiedenis in als eerste die dat en eerste die dit gedaan heeft.
Respect met capital R.
Dit is iets unieks, eens om de 4 jaar ... |
|
|
| Kaidreas |
wete, ik heb em goed gevonden. en ik zal hem goed vinden. als ie terug met wat deftig materiaal aankomt. adagio for strings vind ik best een leuk nummer.
maar sinds lethal industry is hij gewoon downhill gegaan voor mij. niet alleen bij zen producties maar ook zen sets.
vorig jaar in versuz wou ik hem eigenlijk niet echt zien, maar ik was verdomd blij met zen eerste uur. tot hij met zen eigen muziek begon, dan was de partymood echt verknald.
anyways als hij terug komt met tracks zoals suburban train---> lot ma komeu!
maar ik geef jasper gelijk, ik vind het voos dat ze hem vragen voor de olympische spelen, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken.Maar da haalt niet weg dat ik hem dat groen geld niet gun.
ik zou ook nie liever hebben, trouwens heel de wereld zit te kijken. hoeveel zenders zijn dat dan wel niet. hoeveel keer gaan ze hem wel niet vragen om op te treden hierna. hoeveel keer kan hij zen prijs dan wel niet verhogen. hoeveel breezahs betekend dat wel niet?
kvind niet dat hij het had moeten weigeren. hij heeft tenslotte het goed recht om een 2de jenny from the block te worden. |
|
|
| TOR |
| zijn set zou ook te horen zijn op ASL Radio en ETS-Global. kan iemand dit bevestigen? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
maar ik geef jasper gelijk, ik vind het voos dat ze hem vragen voor de olympische spelen, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken. |
ik vraag me dan af wat er dan wél als begeleiding moet dienen tijdens de optocht |
|
|
| Kaidreas |
iets dat de aandacht naar de athleten toe niet wegneemt.
ik zie hem al staan in het midden van een stadion (in een cirkeltje natuurlijk) met veel vuurwerk en veel show... maar onderstussen komt er wel een zwerm sporters af. die dan dus geen aandacht krijgen, dus ook geen aanmoediging om hun talenten eens goed te kunnen tonen.
het gaat om de sporters niet om de Dj.
ze kunnen beter wat GB muziek spelen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zie hem al staan in het midden van een stadion (in een cirkeltje natuurlijk) met veel vuurwerk en veel show... |
lol, ik denk echt wel niet dat het zoiets wordt.. er staat "begeleiding" hé, geen "mega show" of iets dergelijks.
er zijn trouwens bij iedere editie acts tijdens de optocht |
|
|
| Dark Apostle |
Ah ik hoor de Nederlandse deligatie al spontaan uitbarsten in een mengeling van "Gieeeeeeeleeeeeeeeeeeuh"-gebrul en "Don't Touch My Stereo"-geneurie ^^
Volgens mij gaat het een soort act worden met eerder soundscapes dan music. Soort van klank en lichtspel. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ah ik hoor de Nederlandse deligatie al spontaan uitbarsten in een mengeling van "Gieeeeeeeleeeeeeeeeeeuh"-gebrul en "Don't Touch My Stereo"-geneurie ^^
Volgens mij gaat het een soort act worden met eerder soundscapes dan music. Soort van klank en lichtspel. |
ik hoop dat het vooral een act wordt zoals de eerste track op zijn album (de eerste 2 minuten): klassieke violen vermengd met wat strings, en fijne melodieen... en af en toe een breakbeat of zo:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik hoop dat het vooral een act wordt zoals de eerste track op zijn album (de eerste 2 minuten): klassieke violen vermengd met wat strings, en fijne melodieen... en af en toe een breakbeat of zo:D |
Ik denk dat het zoizo iets sfeerisch moet zijn, even iets uplifting of proggy (voor de progheads onder ons ;)) erdoor rammen lijkt me nogal ongepast... |
|
|
| Real |
http://users.telenet.be/realikke/temp/Tiesto.jpg
Dit moet ge eens lezen, dit stond vandaag in Het Laatste Nieuws. Er staat zoveel onzin in dat artikel.
Ik vind het vreemd dat ze Tiësto voorstellen alsof het op de een onbekende DJ is :nervous:
En hij werd blijkbaar maar 1 jaar tot #1 DJ uitgeroepen :)
Nu ja, kvond het gewoon vreemd dat ze hem precies niet kennnen .. |
|
|
| BelgianGuru |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete, ik heb em goed gevonden. en ik zal hem goed vinden. als ie terug met wat deftig materiaal aankomt. adagio for strings vind ik best een leuk nummer.
maar sinds lethal industry is hij gewoon downhill gegaan voor mij. niet alleen bij zen producties maar ook zen sets.
vorig jaar in versuz wou ik hem eigenlijk niet echt zien, maar ik was verdomd blij met zen eerste uur. tot hij met zen eigen muziek begon, dan was de partymood echt verknald.
anyways als hij terug komt met tracks zoals suburban train---> lot ma komeu!
maar ik geef jasper gelijk, ik vind het voos dat ze hem vragen voor de olympische spelen, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken.Maar da haalt niet weg dat ik hem dat groen geld niet gun.
ik zou ook nie liever hebben, trouwens heel de wereld zit te kijken. hoeveel zenders zijn dat dan wel niet. hoeveel keer gaan ze hem wel niet vragen om op te treden hierna. hoeveel keer kan hij zen prijs dan wel niet verhogen. hoeveel breezahs betekend dat wel niet?
kvind niet dat hij het had moeten weigeren. hij heeft tenslotte het goed recht om een 2de jenny from the block te worden. |
Zo denk ik er ook over lol. Maar ik denk dat de man van plan is om na te trouwen snel kleine Tiesto's op de wereld te zetten, en daarom nu gewoon zoveel mogelijk uitleeft wat er nog te leven valt. Vind het wel spijtig dat Tiesto als Trance DJ op olympische spelen gaat, nu gaan alle mensen denken dat Trance muziek zoals Traffic en co is :D Maar stel nu eens voor, dat hij terug muziek zou gemaakt hebben als suburban train enz.. dan slaan bij mij de stoppen tijdelijk door, woeha, let's hope it's not just a dream after all :D Alleszins cool voor hem toch. Het enige spijtige is dat ze weer zo'n announcement van men kl0ten gaan doen bij Tiesto in concert van 'He is the first blabla, the first blabla, the first knight blabla, the first to play at Athens' en zo ne zever argh. Vele dingen dat ze op die dvd zeggen kloppen niet eens 'van he is the first to play in front of thousands ..' wtf ?)
PS : Volgens mij gaan de meeste mensen na afloop zelfs niet weten dat Tiesto daar heeft gedraaid ... |
|
|
|
|