return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 11)
View this Thread in Original format
jp
No sound limits
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by jp
We moeten met de S-Bahn van Zoo treinstation naar Ostbahnhof treinstation. Daar is Casino. 5 haltes, kost een Eurootje

Wij komen om 9 uur 's avonds aan en komen er gewoon in om half elf :)


Ik mag toch aannemen dat dat een kwartiertje is oid... onze trein komt namelijk om half 11 o.i.d. aan. Het laatste wat ik wil is dat ik tegengehouden word/de tent al vol is (is het uberhaupt wel 'ns uitverkocht geweest daar?).
jp
Het is idd kwartier of zo. Als je er elf uur bent is het goed :)

Vandit Night is zover ik weet nog nooit uitverkocht geweest
kolkiewolkie
Oja, tassen toegestaan om mee naar binnen te nemen of moet ik die ook nog ergens in een kluisje zien te verstoppen :nervous: ?
jp
Nee die kun je bij de garderobe afgeven. Kluisje op het station is ook een optie.
MaGiK54
Dus jullie komen ook, toppie. Wordt het toch nog een NLTA-tour naar Berlijn. Want drie man kon je niet echt een NLTA-tour noemen :toocool:
jp


De kebab boeren moeten dan maar groot inslaan
MaGiK54
Hebben we nog wat cultureels in de planning staan ??
jp
De Reichstag beklimmen natuurlijk. Lukt net :wtf:
MaGiK54
Als we mazzel hebben staat er dan nog geen lange rij :) Neem ik mijn protestboordje mee: "Duisland willen jullie Balkende hebben". Dan heb ik toch tegen het kabinet geprotesteerd en dan verdien ik dat gratis FNV treinkaartje naar Den Haag.

jp
Jammer dat we Der Untergang niet mee kunnen pakken :(

Eerste ochtendvoorstelling is pas om tien uur
MaGiK54
Ik heb ondertitels nodig mijn Duits zuigt. Laten we hopen dat die paaldanseressen ook zuigen :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement