|
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by jp
We moeten met de S-Bahn van Zoo treinstation naar Ostbahnhof treinstation. Daar is Casino. 5 haltes, kost een Eurootje
Wij komen om 9 uur 's avonds aan en komen er gewoon in om half elf :) |
Ik mag toch aannemen dat dat een kwartiertje is oid... onze trein komt namelijk om half 11 o.i.d. aan. Het laatste wat ik wil is dat ik tegengehouden word/de tent al vol is (is het uberhaupt wel 'ns uitverkocht geweest daar?). |
|
|
| jp |
Het is idd kwartier of zo. Als je er elf uur bent is het goed :)
Vandit Night is zover ik weet nog nooit uitverkocht geweest |
|
|
| kolkiewolkie |
| Oja, tassen toegestaan om mee naar binnen te nemen of moet ik die ook nog ergens in een kluisje zien te verstoppen :nervous: ? |
|
|
| jp |
| Nee die kun je bij de garderobe afgeven. Kluisje op het station is ook een optie. |
|
|
| MaGiK54 |
| Dus jullie komen ook, toppie. Wordt het toch nog een NLTA-tour naar Berlijn. Want drie man kon je niet echt een NLTA-tour noemen :toocool: |
|
|
| jp |

De kebab boeren moeten dan maar groot inslaan |
|
|
| MaGiK54 |
| Hebben we nog wat cultureels in de planning staan ?? |
|
|
| jp |
| De Reichstag beklimmen natuurlijk. Lukt net :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| Als we mazzel hebben staat er dan nog geen lange rij :) Neem ik mijn protestboordje mee: "Duisland willen jullie Balkende hebben". Dan heb ik toch tegen het kabinet geprotesteerd en dan verdien ik dat gratis FNV treinkaartje naar Den Haag. |
|
|
| jp |
Jammer dat we Der Untergang niet mee kunnen pakken :(
Eerste ochtendvoorstelling is pas om tien uur |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb ondertitels nodig mijn Duits zuigt. Laten we hopen dat die paaldanseressen ook zuigen :toothless |
|
|
|
|