return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 5)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje
mjah... Ich bin dabei :P

-jp
-magik54
-hbtje


Nu nog twee :)
jp
Graag beslissen voor 25 september want de trein moet een paar dagen van te voren geregeld zijn :)
kolkiewolkie
*ademt in*

komtie, blablabla ik had enorm veel zin gehad blaatblaat maar ik ben geen diehard bikkel bladibla, al zou ik dat graag willen zijn ;) . Gisteren mijn rooster gekregen cq. voor het eerst bekeken en UITGEREKEND op vrijdagmiddag 27 september heb ik een zogenaamde milestonemeeting (duur woord). Daar heb ik er t/m januari 4 van en dat zijn zeer verplichte lessen en die ellende (want dat is het) duurt tot maarliefst 17.30 :nervous: . Bladibla ik ben een loser, I know blabla maar het komt er dus op neer dat ik afhaak, PRUTSER dat ik ben :whip: :D !

*ademt uit*

veel plezier :)
HBtje
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
*ademt in*
*ademt uit*



hmm vrijdagmiddag 27 september kan nie want de 27e is een maandag... en we gaan richting Berlijn op 1 oktober (das wel weer een vrijdag hehe)
HBtje
wat betreft de roll call zet achter mij maar weer een vraagteken... Dat weekend is er een lange clubnacht (http://www.clubnachtberlin.de) waaraan ene hele hoop clubs mee doen. Op vrijdagavond naar Paul van Dyk en op zaterdagnacht Berlijn onveilig maken. Staan leuke dingen geplanned in o.a. Polar.TV (Alexander Kowalski / Woody / Joris Voorn / Chicks on Speed), Casino (Electro/Techno/House night) en Tresor (o.a. Zombie Nation)

Ik denk er over om met luitjes die ik in Berlijn ken hier heen te gaan en dat zou betekenen dat ik in ieder geval tot zondag blijf (scheelt ook in reiskosten)... Maar klinkt op zich wel vet dit weekend (Is namelijk Popkomm weekend) :cool:
MaGiK54
Gezien de overgeweldige aanmeldingen hebben Jee Pee en ik besloten om voor ons tweeen alvast treinkaartjes te bestellen. Aanbieding voor met zijn 2en voor € 128,00. Zie aanbieding: http://www.denderendedagen.nl/10923...2939784243.html

Mocht er nog iemand mee willen, altijd gezellig maar dan moet er zelf treinkaartjes geregeld worden. Voor € 64,00 p.p. is het een koopje.
jp
Wat hij zegt
HBtje
hrhr denk ook niet dat er nog meer mensen hier heen gaan... topic loopt toch al zo storm

maar komt wel mooi uit kan ik dus nu ook definitief alles plannen... wordt top weekend!!! mensen zullen wel merken dat ze iets gemist hebben :)
MaGiK54
Ja jammer, had eigenlijk wel verwacht dat hiervoor mensen te porren waren.
jp
Dit wordt een legendarische avond mensen :eyespop:

HBtje
mja ik ach ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik zit dan ook op IRC en daar lees je nog wel ns de overweldigende positieve gedachten over Duitsland en Berlijn, maar ook Paul van Dyk enzo.... (niet dus idd :( :( ) Misschien ziet gewoon niemand dat t allemaal voor-oordelen zijn over onze oosterburen... (bord voor de kop :conf: ) Vind het wel jammer dat zulke dingen op GTA zo geregeld zijn, maar dat er hier niemand wakker voor wordt. Erg jammer. Maar goed, het wordt een gaaf weekend en achteraf natuurlijk weer iedereen van omg wat ziet dat er gaaf uit / wil ik ook een keer meemaken.... jahh was dan mee gegaan ofzo. :rolleyes:

nuff said, nog maar 22 nachtjes :eyespop:
SnuggLe
quote:
Originally posted by HBtje
mja ik ach ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik zit dan ook op IRC en daar lees je nog wel ns de overweldigende positieve gedachten over Duitsland en Berlijn, maar ook Paul van Dyk enzo.... (niet dus idd :( :( ) Misschien ziet gewoon niemand dat t allemaal voor-oordelen zijn over onze oosterburen... (bord voor de kop :conf: ) Vind het wel jammer dat zulke dingen op GTA zo geregeld zijn, maar dat er hier niemand wakker voor wordt. Erg jammer. Maar goed, het wordt een gaaf weekend en achteraf natuurlijk weer iedereen van omg wat ziet dat er gaaf uit / wil ik ook een keer meemaken.... jahh was dan mee gegaan ofzo. :rolleyes:

nuff said, nog maar 22 nachtjes :eyespop:



HB, praat geen poep :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement