|
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Apex 3: 1e persoon [125 euro] 2e tm 5e [63 euro]
Daar hoeft geen zaterdagnacht tussen heen en terugreis te zitten |
|
|
| HBtje |
| Mja je kan ook met zn allen wat langer in berlijn blijven, hostel huren (soort jeugdherberg maar dan luxe en midden in de stad) en dan nog btje rondhangen in berlijn. Eventueel zat.avond nog ergens heen gaan (?tresor?)... naja het is maar een ideetje :) |
|
|
| jp |
Dat betekent indien je met 5 man bent:
125 + (5x3) + (4x63): 5 = 78 Euro de man
Dat waren we vorige keer alleen al aan benzine kwijt :)
Met eten/drinken + kaartje zal je totaal op 120 Euro uitkomen
Opmerkingen: je kunt ook in Amersfoort Deventer Hengelo instappen, het kaartje geldt toch vanaf Amsterdam
Vertrek: 07.13 of 11.13 of 15.13
Terug: 10:00 13:00 16:00
Als je de laatste vrijdag trein neemt kun je de zaterdag gebruiken om nog effe door de stad te banjeren :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Apex 3: 1e persoon [125 euro] 2e tm 5e [63 euro]
Daar hoeft geen zaterdagnacht tussen heen en terugreis te zitten |
Dus als er 5 personen meegaan is het dan € 78,40 per persoon (incl 3 euro reserveringskosten). |
|
|
| jp |
Dat staat er :D
Met de extra nacht is het 53 Euro pp maar dan moet er nog wel een hotelkamer bij en dan kom je op hetzelfde uit :) |
|
|
| HBtje |
| paul had gewoon net als in april zn vandit night weer op zaterdag moeten doen :whip: :whip: :haha: |
|
|
| jp |
Trein: 78 euro
Kaartje: 13 euro
-----------------
91 Euro vaste kosten
Eten: 3 x donner kebab = 6 euro
Drinken: 6 consumpties + red bull supermarkt etc= 23 Euro
---------------------------------------------------------
29 Euro variable kosten
Totaal: 120 Euro alles inclusief :) |
|
|
| HBtje |
| Mjah ach het is toch speciaal weekend dus mij maakt t niet zoveel uit. Het zal waarschijnlijk een heel speciale nacht worden omdat het de laatste keer in de Casino is dus heb ik het er wel voor over :) |
|
|
| jp |
| Wie bedient m'n handycam? :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Wie bedient m'n handycam? :toothless |
Heb me eigen cam deze keer bij mee, dus deze keer niet. |
|
|
| Ding Chavez |
| Zet bij mij voorlopig nog even een vraagteken neer :) Even kijken hoe ik met m'n geld uitkom, m'n eerste stage vergoeding komt geloof ik net daarvoor. En als ik dan geen verdere grote uitgaven heb die periode zie ik geen reden om niet te gaan :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Wat kan ik verwachten? Andere sfeer, leuke stad, aardige Berlijners, de nodige TA's uit oa. Duitsland en Engeland, superlokatie
|
Je vergeet de dames die aan het paaldansen zijn als je net binnenkomt en geniet van een lekker drankje. |
|
|
|
|