return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 15)
View this Thread in Original format
Eagle`
Leuk reportje jongens

spijtig dat ik het niet voormekaar kon krijgen :(
Matthijs
Leuk report en foto's!
Tracklist van PvD ná Nu-NRG ziet er echt lekker uit moet ik zeggen! :eyespop:
HBtje
brrr eindelijk weer thuis na een halve dag in een mooi zonnig relax Berlijn rondgelopen te hebben en wat fotootjes geschoten te hebben. Zes uur treinen gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten bahbah, maar ik heb het overleefd :rolleyes:

wat pictures: http://www.n0t.de/last_vandit_casino

maar ben daar dus niet echt tevreden over :whip:
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje


wat pictures: http://www.n0t.de/last_vandit_casino







:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
HBtje
quote:
Originally posted by MaGiK54
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


jah hoe komt die daar :rolleyes: tis de homepage van duitse maat van mij die heb al die plaatjes online gezet :rolleyes: :conf: ach nevermind :P
MaGiK54
Volgende Vandit Night in Berlijn is btw met Ferry Corsten, locatie is nog niet bekend en het zal op 17 december zijn.
HBtje
quote:
Originally posted by MaGiK54
Volgende Vandit Night in Berlijn is btw met Ferry Corsten, locatie is nog niet bekend en het zal op 17 december zijn.


ga je dr ook weer heen dan?

ik in ieder geval wel :toothless
MaGiK54
Nog geen idee, aangezien ik de 18e jarig ben, heb ik denk ik ander verplichtingen. Aangezien ik dan voor het eerst mijn verjaardag vier in mijn eigen huisje, kan ik het haast niet maken tegenover familie en kennissen dat ik naar Berlijn ga. Maar misschien ga ik toch wel, moet er nog ff over nadenken.
jp
Unsticky dan maar?
HBtje
maar jp vond je de treinreis dan echt zo erg ? Tja ik ben wel wat gewend kwa lange treinreizen, mn ouders hebben immers geen auto dus op vakantie gaan deden we altijd met de trein... En ik vond t nog wel lekker gaan vooral de terugreis. Paar cdtjes op de discman, 5 uur weg uit Berlijn en half 11 was ik al weer thuis :toothless

HBtje
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog geen idee, aangezien ik de 18e jarig ben, heb ik denk ik ander verplichtingen. Aangezien ik dan voor het eerst mijn verjaardag vier in mijn eigen huisje, kan ik het haast niet maken tegenover familie en kennissen dat ik naar Berlijn ga. Maar misschien ga ik toch wel, moet er nog ff over nadenken.


wel een leuk verjaardagsfeestje. In ieder geval meer sfeer als bij Innercity (neem ik aan)
MaGiK54
Ontplak hem maar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement