|
[01-10-2004] Laatste Vandit Night - Casino, Berlin (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
blaat
|
Praat geen poep :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Praat geen poep :D |
Zoals JP al zei: Laat je rimmen door een mummy :D |
|
|
| jp |
| Mummy's winden er geen doekjes om |
|
|
| Chicane |
| quote: | | Originally posted by HBtje m00 |
De manier waarop je over duitsland lult is net alsof je de bondskanselier zelf bent :D Dit verdient wel een kick eigenlijk :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by HBtje
mja ik ach ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik zit dan ook op IRC en daar lees je nog wel ns de overweldigende positieve gedachten over Duitsland en Berlijn, maar ook Paul van Dyk enzo.... (niet dus idd :( :( ) Misschien ziet gewoon niemand dat t allemaal voor-oordelen zijn over onze oosterburen... (bord voor de kop :conf: ) Vind het wel jammer dat zulke dingen op GTA zo geregeld zijn, maar dat er hier niemand wakker voor wordt. Erg jammer. Maar goed, het wordt een gaaf weekend en achteraf natuurlijk weer iedereen van omg wat ziet dat er gaaf uit / wil ik ook een keer meemaken.... jahh was dan mee gegaan ofzo. :rolleyes:
nuff said, nog maar 22 nachtjes :eyespop: |
datumdingetje: :o
Maar neemt niet weg dat ik GRAAG meegegaan was als ik niet tot half 6 op de uni moest lopen die vrijdag :mad: . Dit om te voorkomen dat ik inderdaad achteraf zou denken: fuuuuuuuuck waarom was ik daar nou weer niet bij :whip: . |
|
|
| jp |
| Treinkaartjes worden morgen besteld :) |
|
|
| HBtje |
:D

yaaaay |
|
|
| MaGiK54 |
| En zijn de treinkaartjes er al ?? |
|
|
| jp |
| Yep, 2 stuks voor 128 Euro totaal. Rokerscoupe want het is weekend :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Yep, 2 stuks voor 128 Euro totaal. Rokerscoupe want het is weekend :D |
Toppie :crazy: |
|
|
| jp |
Inge de Bruin zegt altijd toppie joppie
 |
|
|
| Eagle` |
| jp hebben jullie ook toegangsticketjes besteld of is er geen man over boord als je aan de ingang zou betalen :conf: |
|
|
|
|