|
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Net kaarten gehaald, net als voor Paul van Dyk in Den Haag op 8 oktober :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Paul van Dyk in Den Haag op 8 oktober :) |
info? website? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
info? website? |
www.paard.nl |
|
|
| TOR |
:eyes: :eyes:
iemand geïnteresseerd? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
:eyes: :eyes:
iemand geïnteresseerd? |
Ikke ;) |
|
|
| Zehra |
| kwil ook naar pvd!!! :( |
|
|
| Freezel |
| Gewoon kaarten kopen en gaan ;) :p |
|
|
| Pumaz |
| 8 oktober? Crap dan kan ik niet :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, dat valt weeral op een vrijdag, dat gaat zo moeilijk! :sadgreen:
Toch maar OceanDiva denk ik, zegt me toch nog meer... |
|
|
| FUSyke |
| Ik wil wel naar Armada-feestje maar ik zou liefst met iemand mee rijden:) en liefst 2plaatsjes (eentje vo mijn vriendin ook;) ) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Zehra
kwil ook naar pvd!!! :( |
Gewoon gaan, pvd rocks :tongue2 |
|
|
| TOR |
| ^ prachtige affiche en ik zou eerlijk gezegd ook niet twijfelen. als geld een probleem is, gewoon in de komende weken wat minder uitgeven.. |
|
|
|
|