|
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
-> Jasper
-> Tom
-> Gert
-> Zehra
-> Kevin |
En zo zit de auto vol. Kevin en Gert kom'k tegen 20u afhalen aan Antwerpen Berchem, dan kom'k naar Schoten Zehra en Jasper ophalen, ok with you guys? |
|
|
| TOR |
| ik kom aan in Antwerpen-Berchem om 19:50 |
|
|
| pooley |
| Chance dak zaterdag moet werken :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
En zo zit de auto vol. Kevin en Gert kom'k tegen 20u afhalen aan Antwerpen Berchem, dan kom'k naar Schoten Zehra en Jasper ophalen, ok with you guys? |
Daar kan ik wel mee leven...:o
Zal gezellig worden in de auto! :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | There has been a slight change in the line up for Friday night's event at the Ocean Diva, this is the final and correct time table:
Main:
22.00-23.00 Brian Cross
23.00-00.00 M.I.K.E.
00.00-01.00 Remy
01.00-03.00 Armin van Buuren
03.00-04.00 Markus Schulz
04.00-05.00 Signum
Foyer:
00.00-01.30 Mischa Daniels
01.30-03.00 Perry O'Neil
03.00-04.30 Harry Lemon |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Damn, dat wordt kiezen tussen Markus en Harry...tough one... |
|
|
| pooley |
| Wel spijtig dat het maar tot 5 loopt en da ge dan van den boot gezwierd wordt nee? |
|
|
| eieregooie |
| Da's heel makkelijk J... de zaal is vet, de foyer is karig ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Da's heel makkelijk J... de zaal is vet, de foyer is karig ;) |
Zolang de muziek goed is kan dat mij geen kl*ten schelen :)
Zal wss wel Markus worden, en vanaf hij wat minder begint te draaien meteen naar de Foyer! :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik kom aan in Antwerpen-Berchem om 19:50 |
ik ook :toothless |
|
|
| Xilver |
| Gemakkelijkste zou zijn da jullie aan de kant van de taxi's buiten staan, dan kunnen jullie direct instappen. |
|
|
| TOR |
will do :)
btw Gert, mss nemen we dan wel dezelfde trein. ga je ook via Gent? |
|
|
|
|