return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 7)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
will do :)

btw Gert, mss nemen we dan wel dezelfde trein. ga je ook via Gent?

ik stap op die trein in Lokeren

Tom, waar de taxi's staan bedoel je toch de achterzijde van het station?
Kaidreas
quote:
Originally posted by Xilver
Gemakkelijkste zou zijn da jullie aan de kant van de taxi's buiten staan

Ow... van job veranderd pimp?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
Ow... van job veranderd pimp?

:haha: :haha:

Ja, tzal deze keer niet zo goedkoop zijn om naar ginder te rijden...eeen taxi helemaal naar Amsterdam...:nervous: :p
Zehra
feestje! \o/
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ja, tzal deze keer niet zo goedkoop zijn om naar ginder te rijden...eeen taxi helemaal naar Amsterdam...:nervous: :p

goedkoper dan de trein mag ik hopen.. :nervous: :p
pooley
trein is cheap , taxi kan easy oplopen tot 125€ ofzo
Freezel
Heb er zin in :) :) :) Zie jullie vanavond wel :)
pooley
Have fun piemels
Kaidreas
quote:
Originally posted by pooley
trein is cheap , taxi kan easy oplopen tot 125€ ofzo

naar amsterdam??? ja wadde reken dan maar wat meer je joske, ik heb voor mij en kevin al 8 euro moeten betalen voor een rit van 5 minuten :D
pooley
Ewel ja klet, weet ik veel, das een bedrag waarop ge zu zou moeten richten aka TIS VEEL

Freezel
Reportje uit NL forum:

Zooooooo net terug van een geweldig feest :):):):):)

Het was echt supergezellig zoals altijd, supersfeer, muzikaal alleen minder dan de vorige Armada Night naar mijn mening.

Om 21:00 afgesproken met mede TA-lid @win bij de Universiteit in Utrecht waar we vanaf daar naar A'dam zouden rijden. Verliep volgens planning, waardoor we om 21:50 bij de Ocean Diva aankwamen en moesten wachten totdat we naar binnen mochten. Eenmaal binnen klonken de sounds van Rio Addicts die Brian Cross ten gehore liet brengen. Op het eerste gezicht een aangename binnenkomer. Daarna lekker progressive plaatjes en opeens weer Rio Addicts? Beetje raar, maar dit was toch echt het geval. Ook een nummer van Kelis kwam in zijn set 2 x terug. Had raar genoeg meer van Brian Cross verwacht zonder ooit van hem te horen.

Daarna was het eigenlijk de beurt aan M.I.K.E., maar Onno wist me te vertellen dat Ozgur in de plaats kwam :) Zeer aangenaam, met veel eigen producties (remix van Arcadia, Wave Force), kortom een heerlijk setje :) Daarna tijd voor Remy, helaas weinig van meegekregen omdat ik veel bekenden en nieuwe gezichten tegenkwam om even bij te praten.

Armin-time om 01:00. Begon techy, daarna volgde Mike Foyle - Space Guitar en een aantal progressive nummers waaronder Nathan Fake - Adamedge. Omdat Perry in de Foyer om 01:30 begon, besloten om naar Perry te gaan aangezien ik Armin volgende week in de UK toch zie. Jammergenoeg was het geluid slecht in de foyer waardoor nummers slecht tot hun recht kwamen. Perry draaide echt een superset met nummers als Arise, Wave Force (Ozgur Can Remix), Lighthouse, The World Doesn't Know etc. Ook moest hij draaien met 1 draaitafel en 2 cd spelers waarmee hij nog nooit gedraaid had ;)

Tijd om terug te gaan naar de "Main" waar Schulz begon aan zijn set. Dit keer geen/weinig bekende hitjes, maar zeer veel nieuw spul :) Taurus, Hello Strings, Wave Force en een aantal nieuwe producties van Schulz? (zo klonk het naar mijn mening) ;) kwamen voorbij. Jammer dat het maar een uurtje was. Signum was de afsluiter van deze Armada Night met een rare volgorde van de line-up ;) Duende, Timelord (helemaal LOS, of niet Galen ;)) In Silence in de Tsjietsjaaaro remix etc etc. Best een lekker setje :)

Inmiddels was de tijd omgevlogen en tijd om naar huis te gaan. Heb een heerlijk feestje beleefd, zoals iedere Armada Night dat is. Sfeer en muziek staan naar mijn mening centraal bij Armada Night en kwam deze keer zeer goed tot uiting :)

Mensen die ik gezien en gesproken heb:

- @win + vrienden, superbedankt voor de reis :)
- PartyHardy, was relaxed dat je er was :)
- ArisE2, super je gesproken te hebben, kom zeker naar Arise :)
- Passiva, supergozer, echt helemaal gek ;)
- TomLont + MagicImpuls, top dat jullie er weer waren, altijd gezellig :)
- Aph2000, opleidingsgenoot, nooit gezien, aardige kerel :)
- De Belgen, altijd in voor feest :)
- Moogwai, ook zeker weer top :)
- Perry, topgozer :)
- Iedereen die ik vergeten ben, thanks :)

Kortom, superfeest, supersfeer, supernacht :)
jp

:D

Alle pics: http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement