return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 8)
View this Thread in Original format
TOR
gezellig feestje. pas om 24u aangekomen, wegens een paar files en het nodige zoekwerk naar de locatie van de Ocean Diva (een routeplanner blijkt toch niet zo handig).

we kregen meteen te horen dat Ozgür in de plaats van Mike gedraaid had.. kleine tegenvaller om de avond mee te starten. maar Arise is niet meer zo veraf, dus niet getreurd, we zien hem daar wel aan het werk.

Remy draaide op dat moment.. niet zoveel van hem gehoord, beetje rondgekeken op het schip en wat praatjes gemaakt.

dan was Armin aan de beurt. hij begon erg sterk, met wat stevige progplaten en na een half uur zowaar A Leaden Way (M.I.K.E. Remix) en Save Me (Original Mix). 2x kippenvel :crazy:

toen besloot ik het laatste uur van Perry zijn set mee te pikken. en Chris heeft gelijk, het geluid was barslecht, je hoorde bijna niks. het leek precies een receptie met wat achtergrondmuziek :p. ook gezellig natuurlijk, kon je makkelijk met elkaar praten en hoefde je niet de longen uit het lijf te schreeuwen (wat ik daarvoor in de main hall bij Jasper gedaan had :p).

Markus dan in de main hall.. erg goeie set vond ik, lekker stevig en techy.

en tenslotte nog Signum, die vrij hard draaiden. desalniettemin een paar kippenvelmomenten met Duende en The Timelord.

conclusie: erg gezellig feestje. ik heb niet al de energie uit mijn lijf gesprongen, maar vond het toch erg leuk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement