return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Wie o wie koopt er een kaartje voor me? :D

misschien weet Z raad?

Ik ga ook en heb momenteel tickets voor tor, J, mezelf en Z
jp
quote:
Wie o wie koopt er een kaartje voor me? :D

Ze zijn best prijzig. Ik ga maandag maar effe shoppen maar je zal hem toch echt zelf moeten halen ;)
Nagib
Ik plande mee te gaan, maar heb mijn plannen moeten aanpassen en kan dus niet meer mee :(
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Ze zijn best prijzig. Ik ga maandag maar effe shoppen maar je zal hem toch echt zelf moeten halen ;)

:(

Ach, t viel te proberen :D
Zehra
quote:
:(

Ach, t viel te proberen :D

ach ja... :)
Jasperovitsj
Even een lichtelijk domme vraag:

De OCean Diva vaart toch ook rond die avond? En zo ja, van wanneer tot wanneer? Kwestie van op tijd aan te komen en stuff...

*Voor jullie beginnen lachen en atnwoorden met "d'euh, een boot vaart toch, gij idioot": bij ons in Antwerpen hebben we ook een partyboot die gewoon voor anker ligt terwijl de feestjes bezig zijn! :p *
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Even een lichtelijk domme vraag:

De OCean Diva vaart toch ook rond die avond? En zo ja, van wanneer tot wanneer? Kwestie van op tijd aan te komen en stuff...

*Voor jullie beginnen lachen en atnwoorden met "d'euh, een boot vaart toch, gij idioot": bij ons in Antwerpen hebben we ook een partyboot die gewoon voor anker ligt terwijl de feestjes bezig zijn! :p *

vaart van 1 tot 4 J :p :D

dacht ik toch :)
Jasperovitsj
Oké, merci :D

Misschien nog eens een laatste roll-call?

-> Jasper
Xilver
-> Jasper
-> Tom
djcresto
-> Jasper
-> Tom
-> Gert

Zehra
-> Jasper
-> Tom
-> Gert