|
Armada Night - Ocean Diva Amsterdam 22-10-2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wie o wie koopt er een kaartje voor me? :D |
misschien weet Z raad?
Ik ga ook en heb momenteel tickets voor tor, J, mezelf en Z |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wie o wie koopt er een kaartje voor me? :D |
Ze zijn best prijzig. Ik ga maandag maar effe shoppen maar je zal hem toch echt zelf moeten halen ;) |
|
|
| Nagib |
| Ik plande mee te gaan, maar heb mijn plannen moeten aanpassen en kan dus niet meer mee :( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ze zijn best prijzig. Ik ga maandag maar effe shoppen maar je zal hem toch echt zelf moeten halen ;) |
:(
Ach, t viel te proberen :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:(
Ach, t viel te proberen :D |
ach ja... :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Even een lichtelijk domme vraag:
De OCean Diva vaart toch ook rond die avond? En zo ja, van wanneer tot wanneer? Kwestie van op tijd aan te komen en stuff...
*Voor jullie beginnen lachen en atnwoorden met "d'euh, een boot vaart toch, gij idioot": bij ons in Antwerpen hebben we ook een partyboot die gewoon voor anker ligt terwijl de feestjes bezig zijn! :p * |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Even een lichtelijk domme vraag:
De OCean Diva vaart toch ook rond die avond? En zo ja, van wanneer tot wanneer? Kwestie van op tijd aan te komen en stuff...
*Voor jullie beginnen lachen en atnwoorden met "d'euh, een boot vaart toch, gij idioot": bij ons in Antwerpen hebben we ook een partyboot die gewoon voor anker ligt terwijl de feestjes bezig zijn! :p * |
vaart van 1 tot 4 J :p :D
dacht ik toch :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Oké, merci :D
Misschien nog eens een laatste roll-call?
-> Jasper |
|
|
| djcresto |
-> Jasper
-> Tom
-> Gert |
|
|
| Zehra |
-> Jasper
-> Tom
-> Gert
-> Zehra :) |
|
|
| TOR |
-> Jasper
-> Tom
-> Gert
-> Zehra
-> Kevin |
|
|
|
|